Το Blog μιας Μαμας

Απο τη Λυδία Θεοχάρη

Χαμηλότερη Χοληστερίνη Χάρη στο Θηλασμό 19 Αυγούστου, 2008

Κατηγορίες: Θέματα υγείας, Θηλασμός — mamalydia @ 6:18 μμ
Tags: , ,

Της Caroline Wilbert
WebMD Health News

 

8 Αυγούστου 2008. Μωρά που έχουν θηλάσει έχουν καλές πιθανότητες να έχουν χαμηλά επίπεδα χοληστερόλης όταν ανηλικιωθούν. Αυτό δείχνει μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition.

 

Η ανάλυση βασίστηκε στα δεδομένα 17 μελετών που έγιναν με τη συμμετοχή συνολικά 17.000 ατόμων, απ’ τα οποία άλλα θήλασαν και άλλα όχι. Η ανάλυση παρέχει πρόσθετη υποστήριξη στην άποψη ότι το να εκτεθεί κάποιος στο ανθρώπινο (μητρικό) γάλα στο ξεκίνημα της ζωής του μπορεί να συνδέεται με την παρουσία χαμηλότερων επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα του κατά την ενήλικη ζωή του.

 

Το συμπέρασμα της ανάλυσης είναι: «Εφόσον υπάρχουν σημαντικά αποδεικτικά στοιχεία που δείχνουν ότι το μητρικό γάλα προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη  και παίζει προστατευτικό ρόλο στην υπόθεση της υγείας, ο θηλασμός θα πρέπει να προωθείται και να υποστηρίζεται σε κάθε ευκαιρία».

  

Όσες και όσοι ενδιαφέρονται για όλες τις λεπτομέρειες της μελέτης αυτής – και γνωρίζουν καλά αγγλικά -, θα τις βρούν στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=91720

 

Leave a Reply