Κεραλοιφή η θαυματουργή!

Standard

Έχει  καιρό που θέλω να γράψω για την κεραλοιφή! Δεν έχει καιρό που την έχω ανακαλύψει αν και θεωρητικά την γνωρίζω απο τότε που είχα διαβάσει το βιβλίο της  Άννας Πατσούρου, “Θηλασμός, μια υπέροχη σχέση”. Δεν είχε τύχει να τη βρώ για να την αγοράσω και έπρεπε να παραγγείλω κερί κλπ και να τη φτιάξω η ίδια και έτσι το αμελούσα. Είναι η γνωστή κεραλοιφή που χρησιμοποιούσαν οι γιαγιάδες μας, οι προγιαγιάδες μας και πάει λέγοντας. Πρόκειται για την κεραλοιφή που αγοράζει κανείς από το Άγιο Όρος ακριβούτσικα  και το ίδιο σχεδόν σκεύασμα που έχει και ο Κορρες σε στικ για τα χείλη! Δύσκολα όμως τη βρίσκεις έτοιμη κι έτσι δεν έτυχε να τη χρησιμοποιήσω ποτέ…

*edit: Πλέον, μπορείτε να προμηθευτείτε την κεραλοιφή mamalydia αν πατήσετε εδώ!

Τι είναι η κεραλοιφή: Είναι μια λιπαρή κρέμα φτιαγμένη από δύο σούπερ υλικά: Αγνό παρθένο ελαιόλαδο και κερί μέλισσας.

Πού χρησιμεύει η κεραλοιφή: Σε πολλά και διάφορα πράγματα! Σε καψίματα,  κοψίματα, συγκάματα, σκασμένα χείλη, σε όλο  το σώμα (εγώ τη χρησιμοποιώ και στο μασάζ του μωρού μου). Ακόμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε δερμάτινα ρούχα και άλλα. Η μητέρα μου το χρησιμοποίησε και στο ξύλινο τραπέζι της. Παλιά οι κυνηγοί άλοιφαν με αυτή τα δερμάτινα καπέλα και τα παπούτσια τους για να μην υγρασιάζονται.

αντισηπτικό αγνό κερί μέλισσας

επουλωτικό βιολογικό ελαιόλαδο

Όταν γεννήθηκε η Ναταλία μου, μέχρι να γυρίσουμε από το μαιευτήριο, ξεκίνησε ένα σύγκαμα το οποίο αντί να γίνεται καλύτερα, όλο και χειροτέρευε. Δεν χρησιμοποιούσα μωρομάντηλα, την έπλενα κάθε φορά που την άλλαζα, την άφηνα να στεγνώσει καλά, την άφηνα με ανοιχτή πάνα κάποιες φορές την ημέρα (όσο γίνεται χειμωνιάτικα σε ένα νεογέννητο μωράκι), της έβαλα μελάνι, διάφορες κρέμες για συγκάματα, αλλά τίποτα. Το σύγκαμα είχε εξελιχθεί σε καυστικό και τότε και αφού τίποτα δεν της έκανε καλό, αγόρασα κερί μέλισσας και βιολογικό λάδι, και έφτιαξα κεραλοιφή! Αυτό ήταν τελικά! Μέσα σε λίγο καιρό,το ποπουδάκι της είχε καθαρίσει και ποτέ ξανά δεν συγκάηκε γιατί της βάζω πάντα κεραλοιφή. Η αλοιφή δημιουργεί ένα λιπαρό στρώμα το οποίο δεν αφήνει σε τίποτα όξινο να διαπεράσει το ευαίσθητο δερματάκι της. Μετά το μπανάκι της, της κάνω μασαζάκι με την κεραλοιφή και έχει απαλό απαλό δερματάκι. Με τα πολλά σάλια (όταν έβγαζε τα δοντάκια της) και το κρύο,πήγε να βγάλει σπιθουράκια στα μάγουλα. Κεραλοιφή κι  εκεί!

Το ίδιο και στον Γιώργο. Του απλώνω κεραλοιφή στο δερμα του και η ξηροδερμία του έχει σχεδόν εξαφανιστεί! Στα σκασμένα μας χείλη, το ίδιο! Στις φτέρνες, κλπ!

Είναι το καλύτερο και για σκασμένες θηλές που μάλιστα δεν χρειάζεται να το ξεβγάλετε από το στήθος πριν θηλάσει το μωρό ;-)

Και τόσο έχω ενθουσιαστεί με αυτή την θαυματουργή και αγνή κρεμούλα, που άρχισα να την φτιάχνω σε μεγαλύτερες ποσότητες. Την έχω δώσει σε φίλες με μωράκια και όλες ζητάνε κι άλλη όταν τους τελειώσει! Και ΝΑΙ, οργανώθηκα λίγο παραπάνω και όποια ενδιαφέρεται για κεραλοιφή, μπορεί να μου στείλει μήνυμα και να παραγγείλει. Θα ανοίξω σύντομα  μια σελίδα στο μπλογκάκι με τις πληροφορίες που χρειάζεστε, αλλά μέχρι τότε μπορείτε να μου στέλνετε ένα μέηλ και θα σας απαντώ με τις πληροφορίες.

Γιατί να χρησιμοποιούμε χημικές κρεμούλες τη στιγμή που η φύση μας έχει δώσει αγνά υλικά όπως το επουλωτικό λάδι και το αντισηπτικό κερί της μέλισσας;

Αν θέλετε αρχικά να δοκιμάσετε, μπορείτε να παραγγείλετε το πολύ μικρό μπουκαλάκι λιπ γκλος το οποίο με έχει βολέψει πολύ στο τσαντάκι που κουβαλάω μαζί μου με τα συμπράγκαλα της πάνας της μικρής (0,28ml), ή το μεγαλύτερο μπουκαλάκι (108ml) με το οποίο θα σας στείλω δωράκι το μικρό μπουκαλάκι! Στείλτε μέηλ στο lydia@mamalydia.gr

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο ευαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, το blogging πλέον, και το μεγάλωμα των παιδιών μου, αυτή τη στιγμή δεν εργάζομαι, αλλά έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

48 responses »

    • Λοιπόν κορίτσια:

      Το μεγάλο μπουκαλάκι (108μλ), στοιχίζει 9€ + μεταφορικά και παίρνετε ένα μικρό μπουκαλάκι (28μλ) για την τσάντα σας, δώρο!!!
      Το μικρό μπουκαλάκι (28μλ) μόνο του, στοιχίζει 3€ + μεταφορικά!

      Υπολογίστε 5€ την κούριερ!

      Για φτηνότερα μεταφορικά, αντικαταβολή, κλπ, θα ρωτήσω και σύντομα θα σας ενημερώσω. Για την ώρα, η πληρωμή μπορεί να γίνεται σε λογαριασμό που θα σας στείλω στο μέηλ.

      Ευχαριστώωωω! :-)

  1. Tη συστήνω κι εγώ ανεπιφύλακτα!!! Σε ένα ταξίδι το καλοκαίρι την ανακάλυψα σε ένα μαγαζάκι (αφού είχα διαβάσει σε blog) γι αυτήν. Είναι κατασκευασμένη από ένα εργαστήριο στο Βόλο, ως συστατικά αναφέρει βότανα, κερί μέλισσας και λάδι ελιάς. Οσες φορές κάηκα στην κουζίνα την έβαλα και δεν έμεινε ούτε κοκκινίλα ούτε τιποτα, πράγμα που καμία φαρμακευτική αλοιφή δεν το κάνει τόσο καλά. Μόλις μου τελειώσει θα σου παραγγείλω σίγουρα. Δεν την ξέρουν (όπως κι εγώ δεν την ήξερα) αλλιώς νομίζω ότι ξεπερνά όλες τις κρέμες συγκαμάτων, εγκαυμάτων κτλ.

  2. Mπράβο μπράβο Λυδία!

    Η κεραλοιφή είναι τέλεια και για ξηροδερμία, ειδικά αν τα χεράκια σας είναι σε άθλια κατάσταση, σκάνε συνέχεια και είναι σαν γυαλόχαρτο,είναι ότι πρέπει. :)

  3. Είναι σπουδαία η εφαρμογή της και στις πονεμένες θηλές και μάλιστα δεν χρειάζεται ξέβγαλμα πριν το θηλασμό!

    Παλαιότερα είχα αναρτήσει μια συνταγή για το πως να τη φτιάξουμε μόνες μας, αλλά τώρα η Λυδία μας βγάζει από τον κόπο :)

    Καλές πωλήσεις!

  4. H κεραλοιφή όντως δεν έχει αυγό :)

    Λυδία μπορείς να ψαχτείς και με διάφορα αιθέρια έλαια, με τις ιδιότητές τους και ανάλογα να προσθέτεις και απο αυτά μέσα στο μείγμα. ;)

    • Αριανούκο μου, το εχω σκεφτεί αλλα είπα να ξεκινησω με την απλη κεραλοιφη μιας και μερικοι φοβουνται τα αιθερια ελαια πανω στο μωρο. Εγω εχω κεραλοιφη με λεβαντα και ευκαλυπτο, εχω φτιαξει και με αμυγδαλελαιο και σπαθολαδο! Ειναι τελειες! Εχω και ελαιο ευκαλυπτου σκετο και οταν ειναι μπουκωμενα με μυξουλες, βαζω στη χουφτα μου λιγη κεραλοιφη και μια σταγονα ευκαλυπτου, τριβω τα χερια μου και τους κανω μασαζ στο στηθος και τα βοηθαει πολυ πριν τον υπνο! ;-)

  5. Είμαι φαντική των φυσικών καλλυντικών και φαρμάκων. Είμαι σίγουρη οτι κάνει θαυματα. Ένα έγκαυμα του γιού μου απο τσιγάρο κοντά στο μάτι (ατύχημα φυσικα, έπεσε ο ίδιος επάνω σε τσιγάρο που κράταγε ένας κύριος) έκλεισε με μια αλοιφή (αφού είχαμε δοκιμάσει πολλές φαρμακευτικές) που έφτιαχνε ένας παππούς απο ένα δέντρο που ονομάζεται Σαμπούκος. Επουλώθηκε μέσα σε λίγες μέρες χωρίς να άφήσει το παραμικρό σημάδι. Οτιδήποτε φυσικό είναι και θαυματουργό.

  6. Γειά σας κορίτσια,
    έχω μια κεραλοιφή με καλέντουλα που μου τελειώνει και έλεγα να αποπειραθώ να φτιάξω κι εγώ!!!
    Επειδή μου είναι λίγο δύσκολο να βρω κερί μέλισσας αν πάρω κεριά σαν αυτά της εκκλησίας και τα λιώσω, κάνουν;

    • Γεια σου!!!

      Δεν ειμαι σιγουρη αν το κερι αυτο ειναι μονο αγνο κερι μελισσας ή αν εχει και παραφινη μεσα. Ρωτα για να εισαι σιγουρη για καλο και για κακο ;-)

    • Ο κύριος απ’ τον οποίο αγοράζουμε το κερί (έχει βιοτεχνία κηροπλαστικής) μου εξήγησε ότι το κερί της μέλισσας το επεξεργάζονται κάποια εργοστάσια και αφαιρούν απ’ αυτό κάποια πολύτιμα συστατικά. Αυτό που μένει το κάνουν κόκκους και το πουλάνε για κερήθρες, κεριά κλπ. Εξακολουθεί βέβαια να είναι κερί, αλλά τί κερί; Εμείς πήραμε απ’ το κερί που προμηθεύεται από ντόπιους Ροδίτες παραγωγούς που είναι συμπαγές και σε σχήμα που θυμίζει τυρί καλαθάκι Μυτιλήνης. Πάνω του βλέπει κανείς ακόμη και υπολείμματα πρόπολης. Ο προμηθευτής μας μου είπε πως επειδή έχουν μειωθεί πολύ τα έσοδα των εκκλησιών, πιέζουν τους κηροπλάστες για όσο γίνεται πιο φτηνά κεριά, ώστε να τους μένει περισσότερο κέρδος. Ο εκκλησιαζόμενος θα ρίξει το ποσό που ρίχνει ανάλογα με το κερί που θα πάρει, αλλά το κόστος για την εκκλησία θα είναι αρκετά μικρότερο. Απ’ ό,τι κατάλαβα, κεριά από ατόφιο κερί μέλισσας μπορεί κανείς να βρει μόνο από φίλους και γνωστούς που έχουν λόγο να φτιάξουν τέτοια κεριά. Τα περισσότερα κεριά είναι είτε από παραφίνη είτε από πρόσμιξη παραφίνης και επεξεργασμένου κεριού μέλισσας.

  7. Αγαπητή Λυδια,

    μόλις σήμερα έκανα ανακοίνωση στη σελίδα Ελληνιδες μαμάδες γιατί έχω το γιο μου με φοβερό σύγκαμα. Εκεί μου είπε κάποιος για την κεραλοιφή. Ψάχνοντας στο google είδα ότι ασχολείσαι και μπορείς να μου στείλεις. Θα ήθελα 2 βαζάκια. Πληρώνω με αντικαταβολή? περιμένω νέα σου αν μπορείς να μου την στείλεις την Δευτέρα γιατί ο μικρός δεν έχει βελτίωση με όλα αυτά που του έχω δοκιμάσει και υποφέρει.. σε ευχαριστώ,
    Γιούλα

  8. Λυδία καλημέρα και πάλι,
    Αναρωτιέμαι εάν έχεις δει την παραγγελία μου.
    Σε παρακαλώ απάντησέ μου, ώστε εάν δεν την έχεις δεί να την επαναλάβω. Μάλλον την είχα στείλει στο mail που ανέγραφες χωρίς να διαγράψω το θαυμαστικό στο τέλος και προφανώς έχει χαθεί…
    Ευχαριστώ
    Μάγδα

    • Μαγδα, σου απαντησα ηδη!!! Κριμα, γιατι καποιο προβλημα γινεται. Απαντησε μου τουλαχιστον να μου πεις οτι ελαβες το μηνυμα αυτοπου σου εχω στειλει. Εγω απλα για να καταλαβεις, περιμενα την καταθεση για να σου στειλω τις κεραλοιφες.

  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ. ΠΗΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΝΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΑΓΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΟΙΦΗ ΒΡΙΣΚΩ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΜΙΚΡΑ-ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΚΕΡΙΟΥ…ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΙΩΣΕΙ ΚΑΛΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΑ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    • Angela, υποθετω οτι λιωνεις μονο το κερι και μετα βαζεις το λάδι σε θερμοκρασια δωματιου μεσα? Ετσι, με το που ριχνεις το λαδι, πηζει το κερι και κανει γρομπαλακια? Πρεπει να ζεστανεις το λαδι και μεσα (καθως ειναι ακομα πανω στη φωτια), να βαλεις και το κερι μεσα και να το αφησεις να λιωσει. Τοτε θα ειναι ετοιμη η κεραλοιφη σου. Να εχεις σιγανη φωτια απο καποιο σημειο και μετα και να παρακολουθεις. Να ανακατεψεις το κερι μεσα να εχει λιωσει τελειως. Να μην φαινεται καθολου. Να εχει γινει ενα με το λαδι ;-) Την κεραλοιφη θα μπορεις οταν με το καλο ερθει το μωρακι σου, να την βαζεις και στις θηλες αν πονανε ή σκιστουν με τον θηλασμο, και στην περιοχη της πανας του μωρου για να μην εχει συγκάματα το μικρό σου :-) Με το καλο!

      • ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΕΤΣΙ. ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΚΕΡΑΛΟΙΦΗΣ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΤΥΧΕΙ! ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ: H AΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 gr ΚΕΡΙ ΚΑΙ 1 ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟΥ ΛΑΔΙ, ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΚΑΝΩ?

  10. Angela αυτό θα εφταιγε σιγουρα ;-)
    Για την αναλογια. Εγω βαζω λιγοτερο κερι. Εσυ αφου την χρησιμοποιείς για σενα, δοκιμασε με το ματι. Εμενα μου αρεσει να ειναι πιο πολυ αλοιφη και οχι σκληρη κρεμα. Δοκιμασε και με το μισο κερι να δεις αν θα σου αρεσει. Αν οχι, το ζεσταινεις παλι, βαζεις λιγο ακομα κερι και το αφηνεις να πηξει. Επισης, να εισαι σιγουρη οτι το κερι δεν εχει επεξεργαστει καθολου, γιατι πολλοι το περνουν απο επεξεργασια και ενω παραμενει κερι μελισσας, τα περισσοτερα συστατικα, εχουν… πεταξει απο το παραθυρο ;-) Εμεις το κερι που χρησιμοποιουμε, ειναι απο την κερυθρα και πολυ απλα το λιωνουν για να του δωσουν σχημα ανα κιλο, και μας το δινουν. Εχει απο πανω την προπολη, καμια μελισουλα, κλπ… ;-)

  11. Τ έ λ ε ι α… πραγματικό φυτικό προϊόν… όχι όπως αυτή που μας πρόλαβε κ έφερε ο μπαμπάς μας από ένα φαρμακείο… Είχαμε ένα αρκετά δύσκολο σύγκαμα που τώρα εξαφανίστηκε… Και έβαλα μόλις 3 φορές στον όμορφό μου… :D
    Ευχαριστώ κοριτσάκι μου… Ελπίζω την επόμενη φορά που θα σου παραγγείλω να έχεις κάνει τα κουμάντα σου κ να μεγαλώσεις την ποσότητα… :D

  12. Αγαπητή Λυδία, ήδη καθυστέρησα να σου παραγγείλω και μου τελείωσε η κεραλοιφή σου και χρησιμοποίησα την Sebamed. Ο μικρός μου αμέσως έβγαλε μικρά σπιθουράκια. Θα ήθελα 3 μεγάλα βάζα. Μου στέλνεις με μήνυμα τα στοιχεία λογαριασμού για να κάνω κατάθεση? Σε ευχαριστώ, Γιούλα

  13. Καλησπέρα,
    τη συγκεκριμένη αλοιφή την κάνει κ η μαμά μου αλλά εγώ στο μωρό μου δεν είδα κ αποτέλεσμα. Ο μικρός μου είναι 35 ημερών, θηλάζει κ έχει άπειρες κενώσεις την ημέρα. Το πλένω τοπικά, τον σκουπίζω και του βάζω κρέμα.. Έχω δοκιμάσει και 2 του φαρμακείου και κεραλοιφή αλλά δεν βλέπω αποτέλεσμα.. Βάζω αλοιφή σε κάθε άλλαγμα..Ακριβώς στον ποπό , δεξιά κ αριστερά έχει ερεθισμό με κόκκινα σπυράκια που καμιά φορά, στο σκούπισμα, βγάζουν και αίμα… Τί κάνω λάθος, τι μου προτείνετε? Με την κεραλοφή σε πόσες μέρες περνάει το σύγκαμα?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

    • Αναστασια, εξαρταται απο το συγκαμα και την επιδερμιδα του μωρου σου. Πολλες μαμαδες που την δοκιμασαν, εχουν πει οτι απο την δευτερη τριτη μερα ειδαν βελτιωση. Βοηθα παντως μετα το πλυσιμο να το αφησεις διχως πανα να στεγνωσει τελειως. Εγω ακομη και με πιστολακι την στεγνωνα τοτε στον δροσερο αερα. Προσπαθησε μολις καταλαβει οτι εκανε τσισα του να αλλαξεις πανα γιατι και τα τσισα ειναι καυστικα και ειναι ενα θεμα.

      Λοιπον, εφοσον θηλαζεις, να εχεις υποψην σου οτι οι χυμοι δεν βοηθουν (πορτοκαλαδες κλπ) γιατι ειναι οξυνοι και αυτο βγαινει στο γαλα. Η ζαχαρη επισης δεν βοηθα στην επουλωση, οποτε αν μπορεις να σταματησεις τα γλυκα για λιγο. Και το γαλα επισης (το αγελαδινο) το οποιο να εχεις υποψην σου οτι δεν βοηθα ΚΑΙ στους κολικους ;-) Ελπιζω να περασει γρηγορα!

      Α! Εγω της μικρης μου της ειχα βαλει και μελανι (απο το φαρμακειο) το οποιο το βαζεις 1-2 φορες την ημερα και μετα εβαζα και κεραλοιφη μολις στεγνωνε. Αυτο τα “καιει”… Μπορεις να το χρησιμοποιησεις ομως για 2-3 μερες μονο ;-)

      • Καλημέρα!!
        Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
        Χτες που πήγαμε στο γιατρό μας είπε οτι δεν έχει πρόβλημα.. Είναι ελάχιστα συγκαμένος λέει…Για μελάνι δε μας είπε κάτι, οπότε το παλεύω με τις αλοιφούλες. Εγώ τον αλλάζω και 10 φορές το 24ωρο, οπότε πόσο περισσότερο.. Τον αφήνω και στεγνώνει στο άλλαγμα αλλά μόλις τον ντύνω βγάζει και λιγάκι..Και πάλι και πάλι,οπότε πάντα είναι λερωμένος.. Τι να πώ…..
        Σήμερα είναι καλύτερα… Ελπίζω να γειάνει σύντομα.. Α και κάτι τελευταίο, αφού επουλωθεί η περιοχή βάζετε κρέμα σε κάθε άλλαγμα ή σε κάθε δεύτερο, γιατί ο γιατρός είπε σε κάθε δεύτερο…
        Ευχαριστώ και πάλι…

  14. lydia moy geia soy marese polly h selida soy kai olla ayta poy anafereis gia thn keraloifh.emeis eimaste meliswkomoi kai opws katalabeneis apo keri afthonw.eixa pei ston antra moy na kanoyme gia na doyme se emas prwta to poso kalei einai.poy fyshka kserame oti efoswn exei 2 polly fyshka proionta mesa tha einai kallh alla gia na thn poylhsw hthela na dw ti kanei.opws eipes kai esy einai gia ta sygkamata sta mwra oti kalhtero 2 paidakia exw kai katalabeneis!sta skasmena xeria stis fternes sta kapshmata sta xeili se para polla kanei kallo.egw kanw kai bama propolhs poy kanei se para polla kallo.sthn gryph stoys kaloys ston ponodonto sta ekzhmata se polla.ta grafeis polly wraia synxarhtria

  15. καλησπέρα!
    κ γω με τη σειρα μου εστειλα τα στοιχεια μου για την παραγγελια της κεραλοιφης, αλλα δεν εχω λαβει καποια ειδοποιηση ως τωρα.Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?έχει ίσως χαθει?παρακαλώ ενημερώστε με όσο το δυνατον συντομοτερα.
    ευχαριστώ!

  16. Καλησπερα!Μπορω να την αγορασω απο καπου η και απο κοντα για να μην επηβαρηνθω τα μεταφορηκα??

  17. η κηραλοιφη πρέπει να περιέχει κερί από κηρυθρες που έχουν κτισθεί εξ ολοκλήρου από τις μλισσες , δηλαδή χωρίς το υπόστρωμα κεριού που βάζουν συνήθως οι μελισσοκόμοι για να τις βοηθήσουν .γι’αυτό πρέπει να το ζητήσατε αυτό το κερί ειδικά για αυτή τη δουλειά

  18. Καλημερα κι απο μενα!
    Εχω κι εγω μικρα παιδακια στα οποια θα μπορουσα να χρησιμοποιησω την κεραλοιφη! θα ηθελα ομως να σε ρωτησω αν ενδεικνυται και σαν καλλυντικο π.χ. για ενυδατωση των ποδιων ή σαν κρεμα σωματος, χωρις να υπαρχει προβλημα ξηροδερμιας.

  19. Hello koritsia! H Keraloifi einai oti kalytero gia to derma sto moraki sas,gia tis egyes,pros apofygi ragadon,kai genika einai teleio gia to derma.Kalo einai na min ginontai peiramata efoson den gnorizei kapoios tis dosologies ton ulikon.(επεξεργασια λογω διαφημισης)

  20. Αγόρασα σήμερα κερί μέλισσας απο κηροπωλειο. Τους ζήτησα να ειναι αγνό! Λετε να με κορόιδεψαν; Τη θελω για την πάνα της μικρής!

    • Demy πολυ πιθανον το κερί που σου έχουν δώσει να είναι εντάξει, αλλά επειδή είναι κηροπωλείο, τους ρώτησες αν υπάρχει μέσα και παραφίνη? Αν σου είπαν οτι είναι καθαρό μελισσοκέρι, τότε μπορεί όντως να είναι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν σε κορόιδεψαν. ;-)

Υποβολή απάντησης

