Babywearing

Standard

Το Baby wearing (να «φοράμε» δηλαδή το μωρό μας), είναι τρόπος μετακίνησης για πολλούς και φιλοσοφία για άλλους. Πρόκειται για μάρσιπους αγκαλιάς ή μαλακούς μάρσιπους.

Ο Γιώργος κοιμισμΎ?ος σε Ύ?α pouchΟι κλασσικοί μάρσιπποι μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην σπονδυλική στήλη ή στα ισχία του μωρού αν τοποθετείται εκεί πριν να μπορεί να στηριχθεί μόνο του καθιστό, ενώ οι μαλακοί μάρσιποι αγκαλιάς, προσφέρουν ένα περιβάλλον πολύ πιο άνετο, που μοιάζει με την αγκαλιά της μαμάς του, δεν πέφτει το βάρος στα ισχία και στη σπονδυλική στήλη (τα γόνατα του μωρού βρίσκονται πιο ψιλά από τον ποπό του και δεν κρέμονται ανεξέλεγκτα). Σε έναν μάρσιπο αγκαλιάς (sling, pouch), το μωρό μπορεί άνετα να κοιμηθεί, να το πάρουμε βόλτα, να κάνουμε τις δουλειές μας μέσα στο σπίτι και αυτό να παρακολουθεί, να θηλάζει, να νιώθει την θαλπωρή της αγκαλιάς της μαμάς του.

Ο Γιώργος κοιμισμΎ?ος σε Ύ?α pouchΤα καλά είναι πολλά. Τα μωρά μέχρι και τον 6ο μήνα της ζωής τους, δεν κακομαθαίνουν, και γι αυτό καλό είναι να τα παίρνουμε αγκαλιά και να μην τα αφήνουμε να κλαίνε, γιατί με το κλάμα τους μόνο μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, και είναι κάτι πολύ σημαντικό γι αυτά να δίνουμε πάντα σημασία στο κλάμα τους. Μέχρι πρόσφατα, βρίσκονταν σε ένα ζεστό περιβάλλον, με διάφορους όμορφους και καθησυχαστικούς θορύβους, πάντα κάτι τα ακουμπούσε, κάποιος τα κουνούσε, ποτέ δεν ήταν μόνα, ποτέ δεν ένιωθαν κρύο, πόνο, πείνα. Και ξαφνικά βρίσκονται έξω από την κοιλιά της μαμάς τους και όλα αλλάζουν. Τα μωρά χρειάζονται την αγκαλιά και το άγγιγμα της μαμάς τους, όσο περισσότερο γίνεται. Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν ότι όποτε το χρειάζονται, κάποιος είναι πάντα εκεί, κάτι που αργότερα τα κάνει να νιώθουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους γονείς τους, αλλά και δημιουργεί αυτόνομα άτομα, όχι εξαρτημένα όπως λανθασμένα, φοβούνται πολλοί.

Σε Ύ?α wrapΌλα αυτά τα στηρίζει και η φιλοσοφία του attachment parenting για την οποία υπάρχουν εξίσου πολλές συνδέσεις (links) στο διαδύκτιο και η οποία ταίριαξε απόλυτα με τις ιδέες που είχα για το μεγάλωμα του μωρού μου. Κοιμήθηκε άπειρες φορές στο pouch που πάντα είχα μαζί μου (πολύ πιο εύκολα από οποιονδήποτε άλλο τρόπο), και θήλαζε πολύ εύκολα δίχως να βλέπει κανείς τίποτα, με την βοήθεια μιας μπλούζας θηλασμού. Δεν τον άφησα ποτέ να κλάψει περισσότερο από όση ώρα χρειάζόταν να πάω να τον πάρω και έχει εξελιχθεί σε ένα μωρό που σπάνια κλαίει (εκτός από τις φορές που πρόκειται να βγάλει δόντι και πονάει).

 

Για την ιστορία του baby wearing, για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες καθώς και να διαβάσετε για αυτόν τον τρόπο μεγαλώματος των παιδιών, σας παραθέτω διάφορες συνδέσεις παρακάτω.

http://www.slingbabies.co.nz/Site/History_2.ashx

www.attachmentparenting.com

www.askdrsears.com

www.babywearing.gr

www.ntanta.gr

www.pantoumazi.gr

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

8 responses »

  1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα! Είναι όντως γλύκα όταν κοιμούνται εκεί μέσα ε; Κι εσύ με την εμπειρία σου στα slings και όλους τους μάρσιπους αγκαλιάς θα έχεις δει τόσα! 😉

  2. Παράθεμα: Όλα του Γιώργου… εύκολα! « Το Blog μιας Μαμας

  3. Lydia sygxarhthria kai apo edw :)emeis to eixame ksexasei gia
    ligo kairo to ring sling kai to forame pali twra pou eimaste ligo mourmourhdes kai griniarhdes logw dontiwn,niwthei sigouria etsi o mikroulhs mou!!!

    • Ευχαριστω κι απο δω! Στα δυσκολα, παντα βρισκεις την ηρεμια σου κι εσυ και το μωρο, οταν τα «φορας»! 😉

Σχολιάστε

