Βιβλίο: Θηλασμός Μια Υπέροχη Σχέση

Standard

Της Άννας Πατσούρου, Παιδιάτρου IBCLC

Η οποία θήλασε τις δίδυμες κόρες της για πολύ καιρό. Γράφει πολύ απλά Ελληνικά και ανεπιτήδευτα απαντάει τα διάφορα ερωτήματα που θα μπορούσαν να μας κάνουν να ψαχνόμαστε τις πρώτες μέρες ή και λίγο μετά.

απο τις εκδόσεις Νέοι Ορίζοντες

πρόκειται για δύο τόμους:

Α. ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΗΛΑΣΟΥΝ

Όπου έχει πολλές συμβουλές και πληροφορίες για την διατροφή μας, τις στάσεις θηλασμού και ότι χρειάζεται για να καταφέρουμε να θηλάσουμε δίχως προβλήματα. Έχει επίσης ένα σύντομο DVD με τις διάφορες στάσεις θηλασμού.
Στο τέλος του βιβλίου έχει λίστα με τα επιτρεπόμενα ή μη φάρμακα κατά την διάρκεια του θηλασμού.

Β. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΗΛΑΣΜΟΥ

Στον δεύτερο τόμο αναφέρονται τα διάφορα προβλήματα που μπορεί να αποτρέψουν μια γυναίκα από το να θηλάσει, και δίνει τις λύσεις γι αυτά.

Στο τέλος και αυτού του τόμου έχει τη λίστα με τα επιτρεπόμενα ή μη φάρμακα κατά την διάρκεια του θηλασμού.

Και οι δύο τόμοι, αξίζουν πραγματικα!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Διαβασα και τους 2 τομους οταν εμεινα εγκυος γιατι ηθελα οσο τιποτα αλλο να θηλασω.Με βοηθησαν παρα πολυ,πιθανοτατα να μην θηλαζα ακομη αν δεν τους ειχα διαβασει γιατι τελικα για τον θηλασμο στην Ελλαδα ειναι οι πιο πολλοι ασχετοι.Το συστηνω ανεπιφυλακτα!!!

  2. Ναι Άσπα, ένα καλό βιβλίο, πληροφορίες από το ίντερνετ ή μια σύμβουλος θηλασμού νομίζω πως χρειάζονται για να καταφέρει μια γυναίκα να θηλάσει με τόσους άσχετους γύρω της να της δίνουν λάθος συμβουλές! Μπράβο για τον θηλασμό και που τα πήγες καλά! Πάντα χαίρομαι οταν μαθαίνω οτι ένα μωράκι, ευχαριστιέται το γάλα της μαμάς του 😉

  3. Παράθεμα: Κεραλοιφή η θαυματουργή! « Το Blog μιας Μαμας

Σχολιάστε

