Θήλαστρα

Standard

Τα καλύτερα θήλαστρα (με σειρά προτίμησης)! Πρέπει να θυμόμαστε πως ένα καλό θήλαστρο μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια θηλασμού. Ακόμα και να αυξήσει την παραγωγή γάλακτος όταν χρειάζεται. Ένα λάθος θήλαστρο, από την άλλη, μπορεί να κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Προσοχή στα θήλαστρα λοιπόν 😉

Lactina, Medela


Νοσοκομειακό θήλαστρο, διατίθεται μόνο για ενοικίαση από την εταιρεία
klinikum Καϊκονίδης και τα στοιχεία τους είναι:
Κεντρικό: Κλείτου 14, Θεσσαλονίκη. Τηλ. & Fax: 2310 844.288, 847.763
Υποκατάστημα: Αερ. Παπαναστασίου 6 (κοντά στο ΛΑΪΚΟ Νοσοκομείο), ώρες 8.00-16.00-Δε-Πα. Τηλ & Fax: 210 74.70.417, 74.85.752

Yπάρχει απλής και διπλής άντλησης.

Kατάλληλο για καθημερινή άντληση όλων των γευμάτων (όταν το μωρό είναι πρόωρο ή νοσηλεύεται) και μακροχρόνια χρήση. Επίσης κατάλληλο για εργαζόμενες μητέρες αν και μεγάλο σε όγκο (περίπου 2.5 κιλά)

Symphony, Medela new



Επίσης νοσοκομειακό θήλαστρο διατίθεται προς ενοικίαση από την παραπάνω εταιρεία
Το symphony είναι θήλαστρο νέας γενιάς, κάνει άντληση 2 φάσεων, στην αρχή γρήγορες θηλαστικές κινήσεις (120 το λεπτό) με μικρή ένταση για να διεγείρει το αντανακλαστικό της καθόδου του γάλακτος και στη συνέχεια δουλεύει με 60-78 θηλαστικές κινήσεις το λεπτό και ανάλογα μεταβαλλόμενη ένταση. Είναι πιο γρήγορο, άνετο και αποτελεσματικό από το lactina.


Ameda



Νοσοκομειακό θήλαστρο, ενοικιάζεται από το Μητέρα.
Yπάρχει απλής και διπλής άντλησης.
Κατάλληλο για εργαζόμενες μητέρες. (περίπου 2 κιλά)


Pump in Style, Medela



Σχεδόν ισάξιο του Lactina. Διατίθεται προς αγορά μέσω internet.
Κατάλληλο για εργαζόμενες μητέρες, και για μακροχρόνια χρήση. Σε διακριτική τσάντα, εύκολο στη μεταφορά(1.8 κιλά)

Double Ease, Medela



Θήλαστρο προς αγορά, διπλής άντλησης.
Για περιστασιακή χρήση ή μερικώς εργαζόμενες μητέρες. (1.3 κιλά)

Mini electric, Medela



Θήλαστρο προς αγορά, μονής άντλησης.
Για περιστασιακή χρήση ή μερικώς εργαζόμενες μητέρες.
Λιγότερο από ένα κιλό.

Swing, Medela new



Νέο ηλεκτρικό θήλαστρο μονής άντλησης, βελτιωμένη έκδοση του mini electric.


Avent ISIS Χειροκίνητο



Χειροκίνητο θήλαστρο προς αγορά, μονής άντλησης.
Για περιστασιακή χρήση ή μερικώς εργαζόμενες μητέρες.
Λιγότερο από μισό κιλό.


Avent ISIS IQ UNO, xειροκίνητο και ηλεκτρικό


Harmony, Χειροκίνητο, Medela



Χειροκίνητο θήλαστρο προς αγορά, μονής άντλησης.
Για περιστασιακή χρήση.

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

5 responses »

  1. ποιο πιστευεις οτι ειναι καλυτερο θηλαστρο για επαναγαλακτισμο?
    το ameda lactaline personal ειναι νοσοκομειακο???
    θα εκανε δουλεια????
    η να παω στο ενοικιο με το symphony medela?

    • Ρενα, μονο τα δυο πρωτα ειναι νοσοκομειακα! Αυτα μονο τα νοικιασεις μπορεις γιατι στοιχιζουν πολλα (1000€ ). Ενα απο τα δυο διαλεξε και θα εισαι καλα! Θα πρεπει να βρεθεις και με μια συμβουλο θηλασμου για να σε βοηθισει (ποσες αντλησεις να κανεις το 24ωρο κλπ). Μπραβο για την προσπαθεια και καλη επιτυχια 🙂

Σχολιάστε

