Αποθηλασμός

Standard
Η βιβλιογραφία δεν είναι ενθαρρυντική για τη λήψη χαπιών και αυτό είναι αναμενόμενο αφού μιλάμε για αγωνιστές της ντοπαμίνης.
Δεν είναι συνετό να διαταράσσεις τους νευροδιαβιβαστές σου.Η χρήση της βρωμοκρυπτίνης έχει αποθαρρυνθεί από το 1994
αλλά και για την καβεργολίνη (Dostinex) υπάρχουν ενστάσεις
Από το Εθνικό Συνταγολόγιο:
Τα πιο δημοφιλή χάπια για τη διακοπή της γαλουχίας είναι:
BPΩMOKPYΠTINH MEΘANOΣOYΛΦONIKH
Bromocriptine Mesylate
Eνδείξεις: Yπερπρολακτιναιμία, λειτουργική ή οργανική (προλακτίνωμα), μεγαλακρία, αναστολή γαλουχίας (σε καταστάσεις που απαιτείται). Λοιπές: βλ. 4.5 και 7.3.
Aντενδείξεις: Δυσανεξία στο φάρμακο, γαλουχία.
Aνεπιθύμητες ενέργειες: Nαυτία, έμετοι, δυσκοιλιότητα, γαστρορραγία, κεφαλαλγία, ζάλη, ορθοστατική υπόταση, λιποθυμία, υπνηλία, ξηροστομία, μυικές συσπάσεις, εργοτισμός, διέγερση, σύγχυση, παραισθήσεις, δυσκινησία.
Iδιοσκευάσματα:
PARLODEL/Novartis: tab 2.5 mg x 30, 2133, caps 5 mg x 30, 3754, 10 mg x 30, 6399
KABEPΓOΛINH (N)
Cabergoline
Eνδείξεις: Διακοπή γαλουχίας μετά τον τοκετό.
Aντενδείξεις: Yπερευαισθησία στα αλκαλοειδή της ερυσιβώδους ολύρας.
Aνεπιθύμητες ενέργειες: Yπόταση, ζάλη, ίλιγγος, κεφαλαλγία, ναυτία, σωματική εξασθένηση, επιγαστρικό-κοιλιακό άλγος, επίσταξη, ημιανοψία, εμετός, αδυναμία, εξάψεις και συγκοπτικά (λιποθυμικά) επεισόδια
Iδιοσκευάσματα:
DOSTINEX/Pharmacia & Upjohn: tab 0.5 mg x 2, 4426, – x 8, 14832
About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

One response »

Σχολιάστε

