Αποθηλασμός με Αγάπη

Standard

Είστε έτοιμες να αποθηλάσετε εντελώς; Μερικές φορές απλά ο περιορισμός στον αριθμό των θηλασμών μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα. Ο θηλασμός είναι αμφίδρομη σχέση. Αν τις περισσότερες φορές σας κάνει να αισθάνεστε άσχημα, το παιδάκι σας το αντιλαμβάνεται. Αν το μωρό είναι κάτω του έτους (ή μερικές φορές και λίγο μεγαλύτερο), καλό θα έιναι κάθε γεύμα θηλασμού που σταματάει, να αντικαθίσταται από μπιμπερό. Ενα μεγαλύτερο παιδάκι μπορεί να δεχτεί γάλα από ποτηράκι ή κάποιο σνακ ή απλά αποπροσανατολισμό από το θηλασμό με κάποιο παιχνίδι ή αλλαγή παράστασης (πχ βόλτα, επίσκεψη κλπ). Να θυμάστε, η πρώτη συμπληρωματική τροφή όπως ξένο γάλα από μπουκάλι ή στερά τροφή είναι και η αρχή του αποθηλασμού.

Αν ο αποθηλασμός είναι δική σας απόφαση, είναι καλύτερο για εσάς και το μωράκι σας να γίνει σταδιακά και με αγάπη. Αν αποθηλάσετε εν ψυχρώ, το στήθος σας θα γεμίσει πολύ και απότομα και υπάρχει κίνδυνος να πάθετε μαστίτιδα. Το μωράκι σας επίσης μπορεί να δυσανασχετήσει και να αντιδράσει στην αλλαγή από το ζεστό σας μαλακό στήθος σε ένα πλαστικό υποκατάστατο. Μπορεί να πενθήσει το χαμό του «δικού του» στήθους.

Για να αποθηλάσετε ένα μωράκι κάτω του έτους, αντικαταστήστε το λιγότερο αγαπημένο του γεύμα πρώτα. Αν το μωρό σας δε δέχεται το μπουκάλι από εσάς (επειδή ξέρει πως το στήθος είναι κάπου εκεί τριγύρω Laughing ), προσπαθήστε να το δώσει κάποιος άλλος. Αφήστε μερικές μέρες (ή εβδομάδες, αν είναι δυνατόν) ανάμεσα σε κάθε φορά που αντικαθιστάτε ένα γεύμα θηλασμού με μπουκάλι. Βγάλτε λίγο γάλα από το στήθος σας, για δική σας ανακούφιση, αν το αισθάνεστε πρησμένο. Μην αδειάζετε εντελώς το στήθος σας, απλά βγάλτε την πίεση που νιώθετε. Το σώμα σας θα πάρει το μήνυμα να παράγει λιγότερο γάλα σε λίγο καιρό. Αν το παιδί δεν δέχεται το ξενο γάλα, τότε δοκιμάστε να το αναμίξετε με λίγο δικό σας. Στην αρχή θα έιναι περισσότερο το μητρικό και λιγότερο το ξένο, μετά θα μειώνετε σταδιακά το μητρικό μεχρι το παιδί να δεχτεί μόνο ξένο.

Για να αποθηλάσετε ένα μεγαλύτερο παιδί που είναι άνω του έτους, μπορεί να μη χρειαστείτε καθόλου τα μπουκάλια.
Arrow Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να σταματήσετε να προσφέρετε το στήθος. «Δεν προσφέρω, δεν αρνούμαι», μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά για σας.
Arrow Ή αντικαταστήστε το λιγότερο σημαντικό γεύμα θηλασμού για το παιδί με ένα ποτήρι νερό, χυμό ή φρέσκο γάλα (αν είναι ανεκτό), ή στερεά τροφή.
Arrow Την ώρα του φαγητού να προσφέρετε πρώτα το φαγητό και μετά ένα μικρό γεύμα θηλασμού.
Arrow Αποφεύγετε να κάθεστε στην αγαπημένη σας «καρέκλα θηλασμού». Γενικά να αποφεύγετε να κάθεστε. Πολλά παιδιά θυμούνται να ζητήσουν να θηλάσουν όταν δουν τη μαμά να κάθεται.
Arrow Αν το μωρό σας δεν κοιμάται χωρίς θηλασμό, μερικές φορές μια βόλτα με το αυτοκίνητο ή με το καρότσι μπορούν να το βοηθήσουν να κοιμηθεί.
Arrow Μια βόλτα στην παιδική χαρά ή μια επίσκεψη τις ώρες που το παιδί έχει συνηθίσει να θηλάζει, θα το αποπροσανατολίσουν και θα το κάνουν να το ξεχάσει.

Οι παραπάνω τρόποι είναι για να κοπούν οι θηλασμοί μέσα στην ημέρα ώστε να μείνουν μόνο ο πρωινός και ο βραδυνός.

Για τον πρωινό:
Arrow Μερικές φορές ο μπαμπάς (ή άλλος συγγενής) μπορεί να βοηθήσει παίρνοντας το παιδί στην κουζίνα το πρωί για ένα καλό πρωινό (στο στυλ του μπαμπά). Αυτό μπορεί να γίνει η αγαπημένη τους ώρα, και για τους 2.

Για τον βραδινό:
Arrow Ο βραδινός θηλασμός έιναι συνήθως ο τελευταίος που μένει. Μπορείτε να ξεκινήσετε τον αποθηλασμό δίνοντας εσείς ή κάποιος άλλο ένα ποτήρι γάλα. Μετά να θηλάσετε για λίγο. Αυτό κάθε βραδυ μέχρι το παιδί να συνηθίσει να πίνει γάλα από το ποτήρι πριν τον ύπνο. Οταν αποφασίσετε πως ήρθε η ώρα να αποθηλάσετε πλήρως, φτιάξτε μια ρουτίνα ύπνου όχι επικεντρωμένη γύρω από το θηλασμό. Ενα καλό βιβλίο μπορεί να αποδειχτεί καλύτερο από ένα γεύμα θηλασμού. Το παιδάκι σας μπορεί να συμφωνήσει να ακουμπήσει το κεφαλάκι του στο στήθος σας αντί να θηλάσει. Μιλήστε στο παιδί σας γι’αυτό που συμβαίνει, μπορεί να καταλαβαίνει πολύ περισσότερα απ’ όσα νομίζετε.

Αρκετή έξτρα αγάπη και προσοχή σε άλλες μορφές θα είναι απαραίτητη τώρα. Προσπαθήστε να βγαίνετε έξω πιο συχνά, στην παιδική χαρά, σε φίλους, στα μαγαζιά, μουσεία, ο,τιδήποτε το οποίο μπορεί να αποπροσανατολίσει το παιδί σας και να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Διαβάστε ιστορίες, χαιδέψτε τους την πλατούλα, τραγουδήστε, χορέψτε. Είναι μια καινούρια αρχή στη ζωή του παιδιού σας που μεγαλώνει. Θα του είστε ακόμα απαραίτητη, απλά με διαφορετικούς τρόπους.

Πηγή: http://www.lalecheleague.org/FAQ/weanhowto.html

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

9 responses »

  1. Λυδια ειμαι πολυ μπερδεμενη…Απο τη μια θελω να σταματησω να θηλαζω,λεω μια χαρα τα καταφεραμε για 19 μηνες σχεδον….απο την αλλη ηδη θρηνω αυτη την ιερη στιγμη,που δε θα ξαναγυρισει ποτε…..Εχω ομως κουραστει πλεον.Να σου πω το προγραμμα μας,για να καταλαβεις.Το πρωι θηλαζει κατα τις 9 η ωρα και απο τα δυο,σχεδον στον υπνο της ακομα.Μετα θα φαει ψωμακι με βιταμ και μαρμελαδα σπιτικη,λιγο μετα μιση μπανανα η αυγο και λιγο χυμο πορτοκαλι .Καπου στις 12-12.5 θελει λιγο μεμε,να φορτησει τις μπαταριες της και συνεχιζει το παιχνιδι της.Το μεσημερι τρωει το γευμα της στο καρεκλακι της μονη της,αλλα λιγο πριν τελειωσω και γω το φαγητο μου,θελει να την παρω αγκαλια για μεμε και την παιρνει ο υπνος ετσι.Αφου τη βαλω στο κρεββατακι της,μετα απο 50 λεπτα ακριβως(!!!) ξυπναει για λιγο μεμε,τη βαζω στο κρεββατι μου και κοιμαται ακομα μια ωριτσα.Το απογευμα κατα τις 6-6.30,θα φαει κουακερ με γραβιερα η κρεμα σιμιγδαλι/βανιλια.Τρωω και γω μαζι της χεχε.Αργοτερα κατα τις 8 θα φαει και ενα τοστακι γαλοπουλα κασερι.Μετα εχει μπανακι και μεμε.Αλλα οοοοχιιιιι,δεν τελειωνει το μεμε εδω!Καθως μετα στις 12 περιπου εχει ακομα ενα γευμα!Και μετα μεσα στη νυχτα καταλυγει στο κρεββατι μου,δεν ξερω πως(σαν και σενα ενα πραγμα 😉 ) και εχει αρμεγμα ολη την υπολοιπη νυχτα!!!Μερικες φορες δεν το αφηνει καθολου,το χει πιπιλα(ναι ναι τα δοντια!).Το θεμα ειναι οτι,οπου και να παμε,αν θελει μεμε η Μελισσανθη,πρεπει να τη θηλασω,δεν καταλαβαινει τι-πο-τα!Ουτε αν εχουμε κοσμο στο σπιτι,παω σαν κινυγημενη στην κουζινα για ενα «γρηγορο» 🙂 ,γυριζω και θελει κι αλλο!Σαν παρηγορια φυσικα,μιας και καταλαβαινεις,οτι πλεον τρωει κανονικα και δεν ειναι για χορταση το γαλα μου.Δεν ξερω τι να κανω,το σκεφτομαι συνεχεια…Προχτες προσπαθησα να μην της δωσω το μεμε οταν πηγαμε για υπνο,της μιλησα ωραια,της ειπα οτι ειναι μεγαλη κοπελα τωρα και το μεμε το θελουν μονο τα μωρακια.Ενθουσιαστικε η μικρη και φωναζε ΝΑΙ με χαρα.Αντε λεω εδω ειμαστε….Της ειπα και ενα παραμυθακι πρωτη φορα και αστραψαν τα ματακια της!Και μετα ακουμπησε το κεφαλακι της στο μαξιλαρι και ησυχασε….ωραιααα λεω….Ξαφνικα ακουω:ΜΕΜΕ?Τελος παντων,ξερω οτι θα παρει καιρο και ετσι πρεπει εξαλλου.Τη λυπαμαι πολυ,οταν μου ζηταει μεμε και της λεω οχι μεμε αγαπη μου τωρα,ελα να σου βαλω γαλα απο το ψυγειο,με κοιταει με παραπονο,ετοιμη να δακρυσει…Τη ρωταω,τι θελεις μεμε?Νιιεεεε μου λεει με ναζι….πως να μη της το δωσω?Σκεφτομαι να την αφησω ακομα,μεχρι να το σταματησει μονη της και αν παει μεχρι 4 ετσι?Βασικα και γαλα φρεσκο να μην πιει,καθολου δεν με πειραζει,τωρα καταλαβα τι βλακεια εκανα τοσα χρονια με τα αγορια και τα πιεζα να πινουν γαλα.Απ’ολα εχουμε και αλλεργιες και μπουκωματα και αλλα τοσα!Θελει να πινει λιγο φρεσκο η μικρη μου,ισα ισα δυο τρεις γουλιες,στο πρωινο η με το τοστακι.Επισης τρωει κανενα αγγουρακι η φρουτακι στη διαρκεια της μερας επιπλεον.Περιμενω τη συμβουλη σου Λυδια 🙂

    • Βερονικακι μου, ειμαι σιγουρη οτι γνωριζεις οτι με τοσους θηλασμους που θελει ακομα η κορουλα σου θα ειναι πολυυυυυ δυσκολο να αποθηλασεις τελειως και αμεσως!

      Αρχικα προσπαθησε εφοσον σε εχει κουρασει, να κοψεις ΕΝΑΝ- ΕΝΑΝ τους θηλασμους μεσα στην μερα. Ή εστω να αργοπορεις μεχρι τελικα να της δωσεις, προσπαθοντας να την κανεις να ξεχαστει… Αν εχετε καποιο μερος μεσα στο σπιτι που την θηλαζεις (μια πολυθρονα που οταν καθεσαι ερχεται και θηλαζει), μην πολυκαθεσαι εκει γιατι αμεσως σκεφτεται τον θηλασμο. Μπορεις να μην προσφερεις απο μονη σου το στηθος, αλλα οταν σου το ζηταει να μην το αρνεισαι. Μπορεις ομως να της λες να κανετε κατι και μετα να πιει και πολλες φορες θα το ξεχναει μετα!

      ΘΑ κοψεις σιγα σιγα λοιπον τους θηλασμους που δεν αφορουν υπνο και μετα θα σου μεινει ο μεσημεριανος και ο βραδινος ( ο πιο δυσκολος). Στον μεσημεριανο θα βρεις κατι που θα της αρεσει να της κανεις για να κοιμαται. Να σου χαιδευει ή να της χαιδευεις τα μαλλια, να βλεπει κατι στην τιβι να χαζευει καθως ειναι ξαπλωμενη πανω σου, κλπ κλπ… Αν ειναι κατι που μπορει να γινεται και το βραδυ, ακομα καλυτερα, γιατι μετα απο λιγο καιρο θα μπορεις να της πεις και το βραδυ να το κανει αυτο…

      Σε καταλαβαινω Βερονικακι. Ειναι ωρες ωρες που σου φαινεται οτι εχεις κουραστει με το να εισαι η μονη που μπορει να κοιμισει ή να παρηγορισει το μωρο… Το ξερω! Κι εμενα η ΝΑταλια ειναι 16 μηνων και δεν δειχνει με τιποτα να προκειται να κοψει κατι τις. Βεβαια εμενα πλεον μεσα στη μερα θηλαζει το μεσημερι για να κοιμηθει και καμια φορα το απογευμα αν μου ζητησει. Το βραδυ ξυπναει αρκετες φορες ειδικα οταν βγαζει δοντι και το πρωι βρισκω λιγο χρονο χουζουρεματος οταν την θηλαζω 🙂

      Τον Γιωργο που θηλαζε πιο πολυ κατα την διαρκεια της ημερας τον θηλαζα αρκετα μεχρι που λιγο πριν τα 2 ειχαν μεινει μονο οι δυο θηλασμοι για υπνο. Ειχε μαθει να μην χρειαζεται να θηλασει για να κοιμηθει το βραδυ οταν ξυπνουσε. Απλα μας εβλεπε εκει και ξαναπεφτε στο κρεβατι και τον επαιρνε ο υπνος. Μεσα σε λιγο καιρο ειχε αρχισει να μου χαιδευει την κοιλια για να κοιμηθει το μεσημερι και στα 2 χρονια και 2 μηνες, αποθηλασε μεσα σε ενα βραδυ (δες την ιστορια αποθηλασμου μου)! Δεν εκλαψε ποτε, δεν στεναχωρεθηκε κλπ… Αν αρχισει η ζουζουνα σου και κλαιει, δεν θα αντεξεις! Σε ξερω εσενα 😉 Ξεκινα λαου λαου και θα το παρει πολυ καλυτερα. ΚΑι μην την ξεκινας απο τα δυσκολα (θηλασμους υπνου, ειδικα βραδινου!!!)…

      Πες μου τελικα πως το πας και πως τα πας και καλο αποθηλασμο και για τις δυο σας ευχομαι (καποια μερα, χαχα)! 🙂

  2. Ναι ειχα διαβασει την ιστορια του αποθηλασμου σας,τη θυμαμαι πολυ καλα.Δηλαδη εχουμε πολυυυ δρομο ακομα…Να σου πω και μενα με βολευει πολλες φορες ο θηλασμος,γιατι και το μωρο ησυχαζει,αν εχει γκρινια και τεμπελιαζω και λιγο ετσι 😉 (με νιωθεις ε?) Ειναι φορες,οπως τωρα,που σερνομαι κυριολεκτικα,η μικρη ειναι ντουρασελ και απλα καθομαι και τη θηλαζω,ενω ειμαι στο ιντερνετ….Δεν εχω κουραγιο να αντιστεκομαι,με βλεπω να αργω πολυ να της το κοψω.Ασε που μου λενε η παλιες,μονο ανοιξη η φθηνοπωρο πρεπει,ξερεις κατι?
    Τελος παντων,θα δοκιμασω αυτα που λες και βλεπουμε…Ισως να φταιει και το οτι δεν θελω 100% να το κοψω ακομα…Σ’ευχαριστω πολυ Λυδιακι και τα ξαναλεμε! 🙂

  3. Λοιπον τα νεα μας:Εδω και δυο μερες εχουμε κοψει τελειως τους ενδιαμεσους θηλασμους,οποτε εχουμε μονο τον πρωινο,δυο μεσημεριανους και τους βραδυνους.Την πρωτη μερα φυσικα ζοριστικε,αλλα της ελεγα:οταν παμε για υπνο,θα σου δωσω μεμε.Και μου εδειχνε προς τα πανω και ελεγε εκει,νανι η πονηρουλα.Με λιγο κλαμμα και λιγη γκρινια γλυτωσαμε… 😉 Σημερα ουτε που το ζητησε μεχρι να παει η ωρα να κοιμηθει το μεσημερι. Ξαναεμφανησαμε στο προσκηνιο και τη πιπιλα,που την ειχαμε κοψει εδω και λιγους μηνες(ασε που μονο στον υπνο την ηθελε),εστω και λιγο την παιρνει.Θα μου πεις,ειναι λαθος,αλλα στη περιπτωση μας μαλλον θα βοηθησει.Και επισης θα κανουμε πιο τακτικη παρεα με το νανακι μας(ενα μικρο ροζ αρκουδακι).Ειμαι ψυχραιμη και υπερηφανη,που τα καταφερνουμε τοσο καλα,φτου φτου φτου…..Πολλα φιλια Λυδια και θα τα ξαναπουμε! 😉

  4. Γεια σας, Θηλάζω εδώ και 11 μήνες το μωράκι μου (αγοράκι), αποκλειστικό θηλασμό, και νίωθω πλέον πάρα πολύ έτοιμη να σταματησω. Δεν το απολαμβάνω πια. Εχω δοκιμάσει 4 διαφορετικές μαρκες γαλακτος και δυστυχώς δεν θέλει καμία από αυτές. Χρησιμοποιεί το μπιμπερό άνετα για νερό, χαμομήλι κτλ αλλά με το που νιώσει το «άλλο» γάλα δεν το θέλει με τίποτα. Κλαίει και χτυπιέται μέχρι που τελικά λυγίζω και το βάζω στο στήθος και ξαναθηλάζω απο την αρχή και πάλι… Εχουν δοκιμάσει να του δώσουν το γάλα με μπιμπερό και ο άντρας μου και η μητέρα μου, αλλά δυστυχώς δεν το παίρνει απο κανέναν! Είμαι σε απόγνωση! Απολάμβανα τόσο πολύ τον θηλασμό με το μωράκι μου, αλλά τώρα νιώθω έτοιμη να γυρίσω σελίδα σε αυτόν τον τομέα. Τι να κάνω? Μήπως να περιμένω ένα μήνα ακόμη που θα ξεκινήσει το φρέσκο αγελαδινό γάλα? Αναμένω με αγωνία τις συμβουλές σας!!! Ευχαριστώ.

    • Φωτεινη, μπραβο σου που θηλασες για τοσον καιρο! Ηρθε λοιπον για σενα η ωρα να αλλαξεις σελιδα ε? Μην αισθανεσαι ασχημα. Ο θηλασμος πρεπει να ειναι ευχαριστος και για τους δυο 😉

      Λοιπον, κατ αρχας, εφοσον δεν σε πιεζει ο χρονος, εγω θα περιμενα εναν μηνα ακομη να του δωσεις φρεσκο γαλατακι (αγελαδινο ή κατσικισιο). Απο τον 11ο μηνα μπορεις να ξεκινησεις να του δινεις λιγο γαλατακι κατσικισιο να δοκιμασει για να συνηθιζει την γευση, εφοσον θηλαζεις κιολας, θα τον βοηθα να το χωνεψει πιο ευκολα. Εχε υποψην σου παντως, οτι μπορει να αποθηλασεις το βραδυ (αν αυτο σου την σπαει), μπορεις να δινεις φρεσκο γαλατακι ΚΑΙ μπορεις να θηλαζεις 1-2 φορες την μερα πχ! Δεν ειναι αναγκη να αποθηλασεις τελειως δηλαδη. Και στις ιωσεις, αυτος ο 1 μονο θηλασμος την ημερα, μπορει να ειναι βαλσαμο! Απλα για να το σκεφτεις κι αυτο το ενδεχομενο στο λεω.

      Εχουν και δίκιο πάντως εδώ που τα λέμε!! Έχεις δοκιμάσει γάλα σε σκόνη? Μυρίζει περίεργα και έχει επίσης περίεργη και βαριά γεύση Καμια σχεση με το δικο μας γλυκο και ευγευστο γαλατακι 😉

      Λοιπον, εμενα ο Γιωργος (πρεπει να το λεει και πιο πανω πολυ πιθανον), ο μονος τροπος που ακομα και τωρα πινει γαλα, ειναι απο το ψυγειο! Δεν του αρεσει με τιποτα χλυαρο. Αντε να ειναι στην θερμοκρασια δωματιου σχεδον, αλλα ζεστο ή χλυαρο που προσπαθουσα να του το δωσω, δεν το επαιρνε με τιποτα. Το κρυο το ειδε μαλλον σαν κατι διαφορετικο 😉 Ή μηπως του το δινεις πολυ ζεστο? Το δικο μας γαλα ειναι σε θερμοκρασια σωματος…

      Κατι αλλο που μπορεις να δοκιμασει, ειναι να βαλεις το γαλα στο μπλεντερ με μιση μπανανιτσα και να του το δινεις ετσι «milk shake». Ακομα και τωρα, αυτο ειναι το πρωινο του Γιωργου, τωρα και της Ναταλιας (η οποια σπανια το πινει σκετο το γαλα της και ειναι 19 μηνων). Αν πινει ενα τετοιο ποτηρι γαλα, ενα γιαουρτακι και τυρακι, κλπ θα ειναι μια χαρα απο θεμα ασβεστιου. Αν καποια στιγμη πινει και αλλο ενα ποτηρι γαλα, ουυυ μια χαρα 😉

      Καλο αποθηλασμο σου ευχομαι. Ευκολο και διχως πολλα κλαμματα! 🙂

  5. Kαλημέρα,με λένε Ειρήνη,χαρηκά πολύ που βρήκα το site σας και ελ[πιζω να με βοηθήσετε.Είμαι πολύ μπερδεμένη με το θέμα του αποθηλασμού,να το κόψω ;να μην το κόψω;πως θα γίνει χωρις να στεναχωρηθει το μωρό μου και να μη νιωθω τύψεις ;Η Λυδία μου είναι 18 μηνών,ειναι όλη μέρα μαζί μου-καθώς άνεργη από το 2008-,χωρίς παππούδες,θηλάζει 5 φορές την ημέρα-καμιά φορά παραλειπουμε τον απογευματινό με βολτα,ΔΕΝ τρώει γεύματα.Το σταδιο της κρέμας -οποιασδήποτε-δεν το περάσαμε ποτε.Από 6 μηνών αρνιόταν να ανοίξει το στόμα της-και εξακολουθεί-δε ζηλεύει να ζητήσει από αυτό που τρώμε.Τα μόνα που τρώει ειναιλίγο 2-3 κομματακια μπανανα, μήλο, αχλάδι,αγγούρι-όχι κάθε μέρα-τσουρέκι,τις 3 τελευταίες εβδομάδες τρωει ρυζόγαλο ή κρέμα το απογευμα,το πρώι μετά το θηλασμό τρώει 5 κουταλάκια βρώμη με ολικής αλεσης δημητριακά,το βράδυ μετά την κρέμα 7 δημητριακων-η μόνη που τρώει από 10μηνών-πίνει 30-50 ml γάλα φρέσκο και θηλάζει για νανι.Από φαει καμιά φορά μπορεί να φαει τηγανιτές πατάτες 4 max,1 μπουκιά κρέας το οποίο θα το μασά για 2!ώρες,γενικά ότι και να τις δώσουμε το μεσημέρι- και το βάλει στο στόμα της – το κρατάει εκεί άλλες φορές το καταπίνει άλλες το φτύνει. Μα να μην της αρέσει τίποτα .Τι κάνω λάθος;Σωματικά εχω πάθει υπερκόπωση ,δεν έχω καμία βοήθεια και γενικά δεν ξέρω τί να κάνω.Σε βάρος ειναι 9200kg. στα αδύνατα παιδάκια όπως καταλαβαίνετε.Δε θέλω να γίνει παχιά αλλά τουλαχιστόν να τρώει λίγο (είναι και λιγόφαγη απότι εχω καταλάβει) όποτε με δει να κάθομαι ζητάει μαμ-αμα βρει και μαξιλάρι μου το φέρνει -θηλαζει πάνω σε μαξιλάρι.ο γιατρός λέει είναι fun του θηλασμού και να μην περιμένουμε ότι θα το κόψει μόνη της μπορεί στα 4-5.Αυτά ευχαριστώ που με ακουσατε.

    • Ειρήνη, με τον Γιώργο δεν δυσκολεύτηκα να αποθηλάσω στα 2 του και κατι χρόνια. Με την Ναταλία που ειναι κι αυτή φανατική του θηλασμού όμως, πάω με τα νερά της και τώρα είναι στα 3μιση σχεδόν. Δεν ήθελα α αποθηλασω με κλαματα, οπότε ο μοναδικός τρόπος να το κάνω, ήταν και είναι στην ώρα τους. Για το φαγητό, λάβε υπόψιν τα δόντια. Όταν πονάνε δεν θέλουν να φάνε και το καλύτερο είναι το γαλα! Συνέχιζε να βάζεις φαγάκι μπροστά της και προσποάθησε η κάθε μπουκιά που θα φάει (αφού ειναι λίγες), να εχουν μεγάλη ουσιά και να είναι θρεπτικά. Υπομονή και κουραγιο! Αν σταματησεις τον θηλασμό, δεν είναι σίγουρο οτι θα φάει περισσότερο. Μπορεί απλά να μην τρώει, να ζητάει γάλα, αλλά να μην ειναι το δικό σου που έχει τοσο περισσότερη θρεπτικη αξία από οποιοδήποτε άλλο 😉

  6. Καλημέρα Λυδια, είμαι μαμα ενός αγοριού 12 μηνων τον οποίο θηλαζω αποκλειστικά εδώ κ 12 μήνες. Όταν λέω αποκλειστικά το εννοώ , δεν τρώει τίποτα άλλο εκτός απο το γάλα μου. Μερικές φορές δοκιμάζει λίγο απο αυτά που τρώμε εμείς αλλα ελάχιστα. Τις κρέμες τις προσπερασαμε με έξυπνο τροπο, δηλαδή τις δοκίμαζε κ τις έφτυνε , ακόμα κ με το γάλα μου τις ανακάτευα κ δεν ήθελε να τις φάει. Θηλάζει παρά πολλές φορές μέσα την μέρα. Εγώ ακόμα περίοδο δεν έχω κ σκεφτόμαστε για δεύτερο παιδάκι αλλα με τοσο θηλασμο δεν το βλέπω να εχω σύντομα . Θελω να αποθηλασω τουλάχιστον το βράδυ γιατί πλέον εχω κουραστεί με τόσες αϋπνίες . Θα σου πω το προγράμματα μου. Ξυπνάει το πρωί γύρω στις εννιά με θηλασμο μετά θα φάει κάτι ελάχιστο 1/5 της μπανάνας π.χ. Κατα τις 12 κοιμάται πάλι με θηλασμο,ενδιάμεσα μπορεί να ξυπνήσει μέχρι κ τρεις φορές κ να θηλάσει, όλο αυτό για κανένα δίωρο το πολυ. Μετά ξανά κοιμάται κατα τις 4-5 το απόγευμα με θηλασμο πάλι κ πάλι τα ίδια οπότε ξυπνάει θέλει στήθος. Για μεσημεριανό θα έχει φάει κάτι ελάχιστο απο το τραπέζι μας. Το βράδυ όταν πάμε για ύπνο κατα τις 9-10 κοιμάται με θηλασμο πάλι και απο τα δυο στήθη και αν δεν κοιμηθώ δίπλα του(γιατί κοιμάται σου κρεβάτι μου ) ξυπνάει κάθε μια ώρα κ ησυχάζει μόνο στο στήθος , αν κοιμηθώ αμέσως μαζί του ξυπνάει κάθε τρεις ώρες θηλάζει ξανά κοιμάται κ μετά τις εφτά το πρωί ξυπνάει κάθε μια ώρα και θηλάζει μέχρι τις 9-10 που θα σηκωθεί. Εχω να κοιμηθώ έναν χρόνο κ εχω εξαντληθεί πλέον. Μερικές φορές μου ζητάει κ μέσα στην μέρα στήθος. Μου σηκώνει την μπλούζα μπροστά σε όλους κ θέλει να θηλασει. Μου ειναι δύσκολο να αποθηλασω αλλα πρέπει για πολλούς λόγους . Δεν θα του δώσουμε καθόλου γάλα αγελάδας για λόγους υγείας . Αργότερα θα ξεκινήσουμε αμυγδαλογαλα κ τα σχετικά όλα βιολογικά αλλα πως θα γίνει να σταματήσει να θηλάζει το βράδυ τουλάχιστον όταν κοιμάται. Δεν θελω να κόψω τελείως τον θηλασμο αλλα τουλάχιστον τον νυχτερινό μπας κ ξεκινήσει πάλι ο κύκλος μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σχολιάστε

