Εμβολιασμοί 5

Standard

Ένα site με χρήσιμες πληροφορίες για τα εμβόλια των παιδιών μας.

http://www.thinktwice.com/

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Διαβασαμε το ρεπορταζ και εχουμε μεινει αναυδοι.Δεν ξερουμε τι να σκεφτουμε……..νιωθουμε οτι εχουμε κανει μεγαλο λαθος.!!Που μετακομισαμε για να αναπνεει καθαρο αερα και να μην εχει δικτυα στο κεφαλακι της!!!! Απο αλλου μας ηρθε.Νιωθουμε ενοχες και οι δυο που δεν ενημερωθηκαμε νωριτερα…..μα γιατιιι……!!!!
    Εμπιστευτηκαμε βλεπεις την φροντιδα της κορης μας σε οικογενειακο παιδιατρο.Και οτι μας ελεγε θεωρουσαμε οτι ηταν ξεκαθαρο.Σε ερωτηση μας πανω στα εμβολια αρχικα μας ειπε δεν θελω να ακουω βλακειες απο σας.!!!!!Εχουμε κανει τα τρια HIB, δυο PREVENAR, δυο μηνιγγιτιδοκοκκου.
    Ειμαστε πολυ ανησυχοι και αγχωμενοι…….!

    • Μπαμπά Νίκο και μαμά Freya δεν χρειάζεται να νιώθετε τόσο άσχημα. Αυτά που διαβάσατε, είναι η μια οπτική πάντα. Να το θυμάστε αυτό. Εγώ πριν τα διαβάσω είχα εμβολιάσει το παιδί μου με όλα τα υποχρεωτικά εμβόλια. Είναι υποχρεωτικά βλέπετε κάποια εμβόλια και τα παιδιά δεν γίνονται δεχτά σε σχολείο και παιδικούς σταθμούς, αν δεν τα έχουν κάνει. Δεν έχουμε, με λίγα λόγια, την επιλογή εδώ στην Ελλάδα. Αυτό που μπορείτε να κάνετε όμως, είναι να αφήσετε για λίγο αργότερα αυτά που δεν είναι υποχρεωτικά (πάντα με την έγγριση του γιατρού σας). Μπορείτε να βρείτε κάποιον γιατρό (παιδίατρο) που να είναι υπερ τέτοιας αντιμετώπησης. Εγώ όπως καταλαβαίνετε, δεν θα μπορούσα να σας πω τι να κάνετε, μιας και δεν είμαι ειδικός, ούτε γιατρός.

      Όπως λέω και κάπου αλλού. Εγώ το Μαντού τεστ δεν του το έχω κάνει, ούτε το τριπλό εμβόλιο (ΜΜR) ενάντια στην Ερυθρά, Ιλαρά και Μαγουλάδες. Θα του τα βάλω γύρω στα τρία του ή όποτε είναι να πάει παιδικό σταθμό ή σχολείο. Επίσης, λίγο μετά το καλοκαίρι που θα είναι πάνω από 2,5, λογικά θα του βάλω και το εμβόλιο ενάντια στην ανεμοβλογιά. Με λίγα λόγια, όπως και να έχει, καλώς ή κακώς, φοβάμαι να πάρω εξ ολοκλήρου το ρίσκο του να μην βάλω καθόλου εμβόλια στο παιδί μου. Απλά όσα μπορούσα τα άφησα για αργότερα. Τώρα, έχει σχεδόν έναν χρόνο δίχως να βάλει κανένα εμβόλιο, έχει ηρεμίσει ο οργανισμός και σιγά σιγά θα ξεκινήσουμε και με τα υπολοιπόμενα. Αν δεν υπάρχει κάποιος γιατρός που να μπορείς να συμβουλευτείς και να μην σε παίρνει με τις πέτρες, είναι ο’τι καλύτερο. Εγώ δεν είχα τέτοιον γιατρό (ακόμα και για τα φαγητά που του έδινα δεν μου έδινε το ΟΚ, ήθελε ντε και καλά να του δίνω κρέμες του εμπορίου, οπότε και έκανα τα δικά μου αναγκαστικά). Αν είχα, θα ένιωθα πολύ πιο σίγουρη για το θέμα των εμβολίων. Δυστυχώς, ζούμε στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχουν πολλές εναλακτικές λύσεις.

      Να θυμάστε οτι ο γιατρός είναι εκέι για να δίνει σωστες ιατρικές συμβουλές και όχι να αποφασίζει το τι θα κάνει στο παιδί σας ή να ειρωνεύεται όποια σας φοβία ή απορία. Εσείς είστε οι γονείς εσείς αποφασίζετε. Ακολουθείτε πάντα το ένστικτό σας (αφού έχετε ενημερωθεί απο όλες τις πλευρές). Το σίγουρο, είναι ΜΗΝ ακολουθείτε εμένα. Στο κάτω κάτω, εγώ μπορεί να είμαι τρελλή! χεχε 😉

Σχολιάστε

