Δημόσιος Θηλασμός? Απαπααααααα!

Standard

Τροφή για σκέψη μόνο, που μου ήρθε απο μια παλιότερη συζήτηση με μια φίλη μου που δέν κατάφερε να θηλάσει. Μου έλεγε λοιπόν πως είχαν δει μια γυναίκα στη θάλασσα, που ξαφνικά έβγαλε το στήθος έξω μπροστά στον κόσμο και θήλασε το μωρό της. Τους είχε φανεί πολύ περίεργο και θεώρησαν οτι αν και σε παραλία της Ρόδου (που οι μισές γυναίκες είναι topless), θα έπρεπε να κρύψει λίγο το στήθος, να πήγαινε στο αυτοκίνητό της, ή κάτι τέλος πάντων!

 

Και γιατί τελικά να ντρέπεται μια μαμά που ταϊζει το μωράκι της με τον αρχαιότερο και τρυφερότερο τρόπο που υπάρχει; Γιατί θα πρέπει να ντρέπεται που δεν διάλεξε την εύκολη λύση του μπιμπερό αλλά την πιο θρεπτική και πιο φυσική; Γιατί ένα μωρό που τρώει από το στήθος της μαμάς του να είναι κάτι τόσο περίεργο, ενώ το να ξαπλώνει topless μια γυναίκα για να μαυρίσει τα στήθη της να είναι φυσιολογικό και συνηθισμένο; Γιατί ο θηλασμός να θεωρείται ταμπού; Είναι, νομίζω, καιρός να ξεπεραστεί αυτή η περίεργη σεμνοτυφία και να αφήσουμε τα μωράκια μας να πίνουν το γαλα της μαμάς τους απο την φυσική του πήγη. Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο;

 

 

 

 

 

 

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

4 responses »

  1. Eimaste (ego kai o antras mou) yper tou thilasmou PANTOU kai PANTOTE !! den yparxei pio omorfo pragma apo to na trefeis, na iremeis ena moro me ton pio fisiko tropo, ton thilasmo kai as einai ektos spitiou 🙂

  2. Συμφωνώ απόλυτα Τίνα. Μακάρι να συμφωνούσαν όλοι μ’ αυτή την λογική, αλλά μην τα θέλουμε και όλα! Ευχαριστώ και για όλα τα άλλα σχόλια σου. Η επιβράβευση άλλωστε είναι από τα καλύτερα βραβεία 🙂

  3. Thilaza tin mikri mou opote ithele anexartita me to pou vriskomoun.Theoro tin diadikasia tou thilasmou to pio fisiki apo polles alles pou vlepoume sixna se dimosious xorous.Emeina ekplikti otan akousa apo fili mou oti se katastima Zara Home tis Athinas edioxan mama apo to katastima epeidi to mwro tis eklaige ( peinouse!) kai ekeini (fisika) «tolmise» na to thilasei (na prospatisei toulaxiston) mesa sto magazi!!
    Kai meta perimenoume afti i xwra na paei mprosta…

  4. Παράθεμα: PopArt » Blog Archive » Μια ηρωίδα μητέρα στην Κίνα!

Σχολιάστε

