Σπρώξε – Τράβα

Standard

Μετάφραση: Χρύσανθος Θεοχάρης

Πηγή: http://http://www.babycenter.com/0_pushing-and-pulling_12482.bc?scid=mbtw_post16m_2w:28&pe=2Uuq0Uu

 

 

Αν το μωρό σας βρίσκεται στο στάδιο που προσπαθεί να μάθει να περπατάει, τότε τα παιχνίδια που σπρώχνονται και σέρνονται είναι τα πλέον κατάλληλα γι’ αυτό. Τέτοια παιχνίδια συνδυάζουν τις ικανότητες που έχει αναπτύξει μέχρι τώρα, όπως το να ανασηκώνεται απ’ το πάτωμα και να πιάνεται από κάπου για να σταθεί όρθιο, με την ικανότητα που τόσο έντονα προσπαθεί σ’ αυτό το στάδιο να αναπτύξει, δηλαδή το να μπορέσει να κινηθεί σε όρθια θέση, με άλλα λόγια να περπατήσει.

Τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά που είναι αρκετά μεγάλα ώστε να μπορεί να τα σπρώχνει από όρθια θέση αποτελούν εξαιρετική επιλογή. Ψάξτε για κάτι που να διαθέτει ψηλό και στέρεο πλαστικό χερούλι για να μπορεί να το σπρώχνει άνετα καθώς και κάθισμα για να κάθεται. Τα παιχνίδια που κάνουν θορύβους τραβώντας τα ή σπρώχνοντάς τα είναι άλλη μια καλή επιλογή γι’ αυτή την ηλικία. Το μακρύ χερούλι βοηθάει το μωρό να ισορροπεί και να σταθεροποιείται καθώς πηγαινοέρχεται. Τα πλαστικά καροτσάκια τύπου σουπερμάρκετ είναι άλλη μια καλή ιδέα. Καθώς το μωρό σας αρχίζει και αποκτά την αίσθηση της ισορροπίας και μαθαίνει να κυκλοφορεί όρθιο, μπορείτε να του πάρετε κάποιο παιχνίδι-ζωάκι που σέρνεται να το πηγαίνει βολτίτσες.

 

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

