Ho-Ho-Hoooooooo!

Standard

Ήρθαν τα Χριστούγεννα και πάλι. Ήρθε και η τελευταία στιγμή που πάντα επιλέγω να πάω να πάρω τα δώρα και να περιμένω με το χαμόγελο αρχικά και τα νεύρα μετά από κάποια ώρα στην ουρά του ταμείου. Χαλάλι όμως! Θα ανοίγει σκίζοντας το χαρτί ο Γιώργος μας τα δώρα του που καθώς φαίνεται θα είναι και φέτος πολλά. Πολλά! Αλλά όσο πιο πολλά, τόσο λιγότερο θα παίξει με το καθένα τους αλλά και με όλα συνολικά. Πώς να το κάνουμε; Ο κήπος και η κηπουρική είναι το πιο αγαπημένο του παιχνίδι. Το μόνο που ανταγωνίζεται τον κήπο είναι ένα συγκεκριμένο κόκκινο αυτοκινητάκι που το παίρνει μαζί του όπου πάμε και μόνο το βράδυ τ’ αφήνει στο κομοδίνο για να κοιμηθεί. Όλων των ειδών τα εργαλεία και οτιδήποτε μπορεί να κάνει παρόμοια δουλειά, τα χρησιμοποιεί για να χτυπάει σε διάφορα σημεία του σπιτιού προκαλώντας δυνατό θόρυβο. Τα παιχνίδια του τα έχω σε ένα καλάθι και όλο και τα λιγοστεύω.  Ο τρόπος παιχνιδιού ένας, η εκσφενδόνισή τους από το καλάθι. Και εγώ πρέπει να τα μαζεύω το βράδυ από κάθε γωνιά του σπιτιού.

Πήραμε έναν εκτυπωτή και το παιχνίδι που έκανε με την κούτα δε λέγεται. Σήμερα πήρα από ένα Σ/Μ μια καινούργια κούτα. Της άνοιξα ένα παράθυρο και μια πόρτα. Μεγάλη επιτυχία κι αυτή. Και αναρωτιέμαι … Γιατί πάμε και αγοράζουμε ακριβά παιχνίδια αφού τελικά θα ασχοληθούν μ’ αυτά τόσο λίγο? Γιατί; Γινόμαστε ή νιώθουμε έτσι καλύτεροι γονείς; ‘Η μήπως σκεπτόμαστε πως μπορεί να μην έχουμε όσα λεφτά θα θέλαμε, το παιδί μας όμως θα (πρέπει) πάρει αυτό που του αξίζει (δηλαδή το ακριβότερο και το καλύτερο); Και από πότε το καλύτερο είναι και ακριβότερο; Και για πόσον καιρό θα μπορούμε να το λέμε αυτό; Γιατί τώρα το καλύτερο μπορεί να είναι ένα αυτοκινητάκι 5 πόντων, αργότερα όμως τί θα είναι; Ηλεκτροκίνητο; Βενζινοκίνητο; Μερσεντές; Αν ξεκινάμε από τώρα που δεν καταλαβαίνουν με τα ακριβότερα, όταν θα καταλαβαίνουν πόσο ακριβότερα θα μας ζητούν;

Και πάλι σκέφτομαι … Αφού δεν ασχολείται γιατί του τα παίρνουμε και έχουμε γεμίσει το σπίτι και το πατάρι παιχνίδια; Επειδή πολλά από αυτά είναι πάμφτηνα; Ε, και; Καταναλωτική κοινωνία, μου λένε οι γονείς μου. Και υποψιάζομαι πως έχουν δίκιο. Και γίναμε έτσι δίχως να το πάρουμε χαμπάρι.  Και πρέπει να δώσουμε καλό παράδειγμα ε; Φέτος στο Γιώργο θα πάρουμε ένα βιβλίο (ή μαλλον ο Άγιος Βασίλης θα του το φέρει επειδή ήταν τόσο καλό παιδάκι) και μερικά εργαλειάκια του ευρό για να γεμίσει και η μπότα που έχουμε στο τζάκι. Μέχρι να ζητάει τα δώρα του (εκτός αν χρειάζεται κάτι πραγματικά) και να συζητάμε γι αυτά, θα κάνουμε λίγο κράτει. Και θα ανοίξουμε έναν λογαριασμό στην τράπεζα, αν μας περισσεύουν κάποια χρήματα να βάζουμε κάτι κι εκεί … Τα πολλά και φανταχτερά παιχνίδια ας τα παίρνει από τους άλλους. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα του λείψουν ποτέ τα παιχνίδια 😉

Και όταν βρω μια μεγαλύτερη κούτα θα την ζωγραφίσουμε παρέα, θα της κόψουμε πόρτα και παράθυρα και θα χωράει ακόμα καλύτερα μέσα μαζί με τα αρκουδάκια του και θα πάρουμε και μια άλλη μικρότερη να την κάνει πάρκινγκ για τα αυτοκινητάκια του. Πέρσι που του πήραμε ακριβά δώρα με τα οποία έπαιξε λίγο, τί καταλάβαμε; Φέτος αλλάζω τακτική, ακούς Άγιε Βασίλη; Και εννοείται ότι είμασταν τα καλύτερα παιδία του κόσμου!

Για πείτε λοιπόν κι εσείς γονείς, τί γνώμη έχετε;

Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε όλους και καλή Πρωτοχρονιά (φεύγουμε Χαλκίδα στους άλλους παππούδες). Να είναι κάθε χρόνος και καλύτερος από τον προηγούμενο, να γεμίζουμε αναμνήσεις γλυκές όσο τα μελομακάρουνα και ζεστές όσο το χειμωνιάτικο τζάκι. Να μεγαλώσουμε παιδιά με χαρά στην καρδιά τους που θα γνωρίζουν την έννοια της οικογένειας. Χρόνια μας πολλάααααα!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

2 responses »

  1. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!

    Έχεις απόλυτο δίκιο για τα δώρα … Φέτος ψώνισα εγώ τα απαραίτητα για τα παιδιά μου και τα κουβάλησαν οι παππούδες σαν δώρα. Υπήρχαν και άλλα δωράκια φυσικά, από φίλους και καλές θείες 😉 Τα μικρά μου μπορούν να απασχοληθούν ώρες ατελείωτες με τα μανταλάκια, την ηλεκτρική σκούπα, το καλάθι με τα άπλυτα τους και φυσικά με τις κουτάλες της κουζίνας! Ας μη χαλάμε χρήματα πολλά, λίγο χρόνο θέλουν μαζί μας μόνο και πολλή αγάπη.

    • Καλή χρονιά και χρόνια πολλά και σε σένα popelix! 🙂

      Πολύ καλή ιδέα να αγοράσεις εσύ αυτά που θέλεις για τα παιδία σου και που ξέρεις οτι χρειάζονται καινα τα δώσεις στους άλλους να τους τα φέρουν για δώρα 😉

      Ο Γιώργος φέτος πήρε πολλά παιχνίδια από διάφορους. Έπαιξε λίγο και βαρέθηκε τα πάντα εκτός από ένα πλαστικό σφυρί που κοπανάει όλα τα μαλακά πράγματα του σπιτιού (ευτυχώς με ακούει)!

      Βλέπω κι εγώ τριγύρω τόσα πράγματα που ξέρω οτι θα του άρεσαν, αλλά δεν μπαίνω στον πειρασμό. Το θέμα δεν είναι αν θα του αρέσει, αλλά για πόσο. Παλιότερα, δώρα είχαμε μόνο Χριστούγεννα και γενέθλια, τώρα και τπ δώρο έχει χάσει την σημμασία του…

Σχολιάστε

