Γιορτή της Μάνας, Μητέρας, Μαμάς!

Standard

mothersDay

 

Άργησα αλλά δεν πειράζει, σωστά; Σάββατο βράδυ είδα στην τηλεόραση οτι την Κυριακή γιορτάζω (μαζί με όλες τις υπόλοιπες μαμάδες βέβαια). Το είχα ξεχάσει!

 

Έχω πάντα στο μυαλό μου οτι η Γιορτή της Μητέρας είναι στις 14 Μαϊου, επειδή 14 Μαϊου του 2006 το τέστ βγήκε θετικό και 9 μήνες μετά πήρα δικαιωματικά από τα χεράκια του γιού μου τον τίτλο της μαμάς! 🙂

 

Να χαιρόμαστε τα παιδιά μας και πάνω απ’ ολα τον υπέροχο ρόλο μας ως μαμάδες! Να είμαστε καλά να βλέπουμε τα παιδιά μας να μεγαλώνουν και να ανθίζουν! 🙂

 

Σήμερα ο γιόκας μου παρέα με τον μπαμπά του με ξύπνησαν με ένα μικρό μπουκετάκι από τα ομορφότερα λουλούδια του κήπου μας. Μετά μου έφτιαξαν καφεδάκι και βολτάραμε στη θάλασσα με φίλους. Φάγαμε μια απίθανη μακαρονάδα και στόλισα μια όμορφη πύλινη γλάστρα με κίτρινες μαργαρίτες στο μπαλκόνι του σπιτιού, δώρο από σύζυγο και γιο για την καλύτερη μαμά του κόσμου τους!

 

Εσείς πως περάσατε; Για πείτε!

 

Και πάλι, χρόνια μας πολλά!!!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

5 responses »

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις ΜΑΝΟΥΛΕΣ. Πέρσι τέτοια μέρα είχε κλείσει το πρώτο 24ωρο της η κορούλα μας και σκέφτηκα πως απ εδώ και στο εξής τέτοια μέρα θα γιορτάζω κι εγώ. Συγκινήθηκα πολύ όταν ήρθε με λουλούδια η μητέρα μου και μετά από τόσα χρόνια που τις εύχομαι Χρόνια Πολλά ήρθε η σειρά της, να μου ανταποδώσει τις ευχές της. Φέτος, την ίδια μέρα η κορούλα μας έγινε ενός έτους. Εκεί που ετοιμαζόμουν και έτρεχα σαν τρελή να ετοιμαστώ για το πάρτι της ήρθε ο μπαμπάκας μας και η Ελευθερία μας και μου χάρισαν λουλούδια με όλη τους την αγάπη. Εκείνη την στιγμή σταμάτησαν όλα γύρω μου τους κοίταξα και ένιωσα πολύ ευτυχισμένη και συγκινήθηκα. Να έχουμε όλοι την υγεία μας και να χαιρόμαστε την κάθε μας μέρα με τους ανθρώπους που αγαπάμε.

    • Αριαδνη μου κι εγω χαρηκα και να τα ξαναπούμε, μην χανόμαστε. Σ εχασα στην ομιλία αλλά με την μικρλή εκείνη την ώρα…Ηταν πολύ ωραία όμως. Να ενημερώσουμε ξαι την Λύδια το blοg που μου είπες?

  2. Αντωνία να χαίρεσαι την μικρή σου! 🙂
    Αντε πάτε στο θέμα με το πόστερ της ομιλίας και γράψτε εντυπώσεις! Θα περιμένω 😉

Σχολιάστε

