Ταξιδιάρικοι Χαιρετισμοί!

Standard

Φεύγουμε! Αύριο μεσημεράκι πετάμε για Αθήνα από όπου θα πάμε Χαλκίδα να θαυμάσουν το τέκνο μας και οι άλλοι παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες! 🙂

Θα ξεκουραστούμε εκεί μέχρι τις 16 του Αυγούστου. Μια χαρά θα είναι. Θα κάνουμε βολτούλες, μπανάκια, θα πιούμε τα καφεδάκια μας στην ωραία Παραλία της Χαλκίδας, δεν θα έχουμε να σκεφτούμε τίποτα μιας και τα πεθερικά μου μας έχουν στα ώπα ώπα και όταν γυρίσουμε, την επομένη έχουμε ραντεβού με τον γιατρό να μάθουμε (ίσως) αν θα κάνουμε αδερφούλα ή αδερφούλη στον Γιώργο μας!

Σας χαιρετώ λοιπόν και θα τα πούμε σύντομα!

Καλό δεκαπενταύγουστο να έχετε και καλά μπανάκια σε όλους!  🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

5 responses »

  1. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ…ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΩΝ…ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ…ΧΑΛΚΙΔΑ ΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΤΟΓΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ…

  2. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! 🙂

    Τογιες υπάρχουν πολλοί στην Χαλκίδα, Αντωνία. Δεν ξέρω όμως κανέναν προσωπικά αν και υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι έχουν καταστήματα στα οποία έχω πάει…

    Φιλιααααα!!!

Σχολιάστε

