Μπήκαμε και στον 5ο!

Standard

Καλά, το πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός το θυμόμουν και από την προηγούμενη εγκυμοσύνη μου, αλλά τόσο γρήγορα πια;;; Και ναι μπήκαμε μια χαρά στον 5ο μήνα. Τα παντελόνια που με στένευαν τώρα στενέυουν ακόμα περισσότερο στην κοιλιά και προτιμώ εννοείται να φοράω κάτι με λάστιχο στη μέση.

Η κοιλιά άρχισε να πετάει, χαλαρή ακόμα βέβαια και σε φάση που θα αναρωτιούνται αν είμαι έγκυος ή αν η καημένη έχω πολύ πεταχτή κοιλιά! Μια μέρα πριν μπω στον 5ο μήνα (και ακριβώς μια μέρα νωρίτερα από τον Γιώργο) ένιωσα και το μωρό να μου χτυπάει την κοιλιά, να κάνει τούμπες και ξανά μανά να κλωτσάει μπας και γυρίσω ανάσκελα (από μπρούμητα που είχα βολευτεί). Έκατσα όμως όπως ήμουν, ευχαριστήθηκα τα πρώτα κλωστούδια του μωρού μου και τελικά του έκανα το χατήρι και γύρισα στο πλάι.

Στις 24 του μήνα έχω τον «ΜΕΓΑΛΟ» υπέρηχο. Τον Β’ επιπέδου, εκεί που θα δούμε όλα τα όργανα, εξωτερικά και εσωτερικά, θα σιγουρευτούμε οτι όλα πάνε ρολόι και θα μας φύγει οποιοδήποτε μικρό ή μεγάλο άγχος. Την επόμενη του Β’ επιπέδου θα πάω να αγοράσω κοριτσίστικα παπουτσάκια, κανένα φορεματάκι, κανένα ζιπουνάκι – γιατί, πώς να το κάνουμε, ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!

Ναι, κορίτσια που είπατε για κορίτσι, κερδίσατε! Ο Γιώργος μου θα είναι μεγάλος αδερφός και προστάτης της μικρής του αδερφούλας που φωνάζουμε όλοι Μπουμπούκα, η οποία συνεχίζει, κατά τον Γιώργο πάντα, να κοιμάται κάθε φορά που αυτός «ακούει» την κοιλιά μου! Του έδειξα και φωτογραφίες της εγκυμοσύνης μου με τον ίδιο και μου είπε οτι θα γίνει η κοιλιά μου μπάλα! 😆 Δεν έχει άδικο!

Αυτά που λέτε φίλες και φίλοι! Θα αρχίσουμε να κοιτάζουμε ροζ μπιχλιμπίδια, κοριτσίστικα παιχνίδια και βιβλία! Αυτά είναι 🙂

Τα λέμε μετά τον Β’ επιπέδου!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

13 responses »

  1. . Καλή συνέχεια στην εγκυμοσύνη σου Λυδία και καλά αποτελέσματα από το β επιπέδου σου.
    Εγώ έχασα στο στοίχημα, έλεγα ότι είσαι αγορομάνα.
    Φιλιά πολλά.

  2. Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου! Να ‘σαι καλά! Άντε και στα δικά σου τώρα! χεχε 🙂
    Κι εγώ το έχασα το στοίχημα, τι νομίζεις? Αγόρι το είχα 😆

  3. ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ, ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ!!
    ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ…
    ΦΙΛΙΑ

  4. Κερδισες κερδισες Αντωνια μου! Και σε περιμενα να σου πω οτι πολυ στεναχωρεθηκα που δεν βρεθηκαμε τελικά, αλλά είχα το δικό μου αυτοκίνητο με σπασμένο τζάμι από πίσω και τον άντρα να γυρνάει σπίτι κατά τις 9.30-10 εκείνες τις μέρες, δεν επαιζε να βγούμε μετά τέτοια ώρα με παιδί έξω… Τι κρίμα 😦

  5. ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΘΕΙ……ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΥΔΙΑ ΜΟΥ!!!

  6. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Αν και ακόμα μικρό το αγοράκι σου, σου εύχομαι οταν με το καλό αποφασίσετε για δεύτερο, να έρθει όπως ακριβώς το θέλετε 🙂

  7. Ωπ τι ακούω? Αρχίσαν οι κλωτσιές???? 🙂 🙂 Φίλη μου καλή, τι ωραίααααααααααααα!!! Τώρα άμα σου πω οτι ζήλεψα θα με πεις τρελλή?
    Με το καλό και ο μεγάλος ο υπερηχος Λυδιάκι μου!!
    Κι ο Γιωργάκης τι καλός αδερφούλης που θα είναιαιαιαιαιαια!! Τέλεια τέλεια τέλεια!! 🙂
    (εγώ το έχασα το στοίχημα….χιχι)

  8. Εύχομαι να πάνε όλα καλά με το υπερηχογράφημα και το υπόλοιπο της εγκυμοσύνης και να απολαμβάνεις την επικοινωνία με τα χεράκια και τα ποδαράκια της κόρης σου.

    Με το καλό!

  9. Λύδια κρίμα που δεν βρεθηκαμε περιμενα αλλα το φανταστηκα οτι δεν θα μπορούσες τελικα. Δεν πειράζει την επόμενη φορά!!
    ολα να πάνε καλά και να το απολαμβανεις στο βαθμό που απολαμβανες το καθε τι με την εγκυμοσύνη σου στο Γιώργο!!
    Φιλάκια

  10. σε λιγο μπαινω στον 5ο μηνα και ηδη ανυπομονω να περασουν οι 9 μηνες και να εχω το μωρακι μου αγκαλιτσα…καλη λευτερια σε ολες τις μελλουσσες μανουλες..

    • Σου ευχομαι μια ευκολη και ομορφη γεννα και πρωτη συναντηση με το μωρακι σου! Μην βιαζεσαι, και ευχαριστησου τον καθε μηνα! Μονο στην πρωτη εγκυμοσυνη εχεις την φροντιδα και τα προδερμ ολων των αλλων 😉

      • σε ευχαριστω..κ εσυ να εισαι καλα κ να ειναι το κοριτσακι σου υγιης κ καλοτυχο..

Σχολιάστε

