Βιβλίο: Σχέση Μεταξύ Αδελφών

Standard

 

Μόλις τελείωσα ένα υπέροχο βιβλίο για τις αδελφικές σχέσεις (μιας και τώρα θα έχουμε και δεύτερο μωρό και ήθελα να προετοιμαστώ για το πώς θα πρέπει να ενεργώ σε διάφορες συγκρούσεις). Ξετρελάθηκα! Το βρήκα πολύ καλό και πολύ κοντά στα πιστεύω μου… Εξηγεί πόσο σημαντικός είναι ο σεβασμός προς τα μικρά μέλη της οικογένειας (κάτι που ξεχνάμε πολλές φορές οι μεγάλοι) και κάνει λόγο για την απουσία της «βίας» (η οποία, αν υπάρξει, θα βγει από το πρωτότοκο προς στο δεύτερο). Δίνει λύσεις για προβλήματα που δημιουργούνται σε περιπτώσεις που οι γονείς κοιμούνται ακόμα με το πρώτο παιδί τους ή αν η μητέρα θηλάζει ακόμα ή αν το αποθηλασμένο της πρώτο παιδί ζητήσει να θηλάσει.

Αυτό που μου έκανε όμορφη εντύπωση είναι ο τρόπος που «αγκαλιάζει» το μεγαλύτερο παιδί και τις «επιθέσεις» του προς το νέο μέλος της οικογένειας. Για να ζηλεύει το μεγαλύτερο παιδί ή να εκφράζει τη ζήλεια του με άσχημο τρόπο προς εμάς ή το μωρό σημαίνει ότι νιώθει παραμελημένο, ότι υποφέρει συναισθηματικά και αν το τιμωρήσουμε ή το μαλλώσουμε αυτό που θα πετύχουμε είναι να αυξήσουμε αυτό το αρνητικό συναίσθημα. Χρειάζεται, λέει, περισσότερη φροντίδα, περισσότερο χρόνο από μας και όμορφα λόγια. Την ώρα που συμβαίνει κάποιο περιστατικό, απλά δεν αφήνουμε το μεγάλο να χτυπήσει το μικρό και μετά συζητάμε γλυκά με το μεγάλο και κανονίζουμε την πορεία μας από κει και πέρα, αφιερώνοντας χρόνο και σ’ αυτο το παιδί (όπου ακόμα και ένα τέταρτο καθημερινά μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται)!

Το βιβλίο αξίζει πραγματικά!

 

Τίτλος:

Σχέση Μεταξύ Αδελφών

Από τη σύγκρουση στη συμφιλίωση

Συγγραφέας:  Κατρίν Ντιμοντέιγ-Κρέμερ

Εκδόσεις:  Lector

Σελίδες: 112

Ημερομηνία έκδοσης 12/1/2007

Τιμή 11.95 ευρώ

ISBN: 978-960-6621-44-4

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Λυδία πολύ καλό μου ακούγεται.

    Εμείς πάντως όποτε τον μαλώσαμε για κάτι σε σχέση με τον αδερφό του, καταφέραμε ακριβώς το αντίθετο. Οποτε του μιλάμε γλυκά και του εξηγούμε όμορφα ΄χωρίς καυγάδες καταλαβαίνει πολύ περισσότερα και αντιδράει πολύ διαφορετικα. Θέλει υπομονή….οπως π’αντα δηλαδή!!!

  2. Είμαι πολύ τυχερός γιατί έχω πολύ καλή σχέση με τον αδερφό μου και θέλω και για τα παιδιά μου το ίδιο. Θα πάρω το βιβλίο , μακάρι να μου δείξει τον δρόμο για να τα καταφέρω

    • Someone, συνήθως όταν μας ενδιαφέρει κάτι αρκετά για να το ψάξουμε, τελικά καταφέρνουμε κάτι καλό. Το βιβλίο με βοήθησε αρκετά να μπώ στη σκέψη του πρώτου μου παιδιού.
      Μακάρι να τα καταφέρουμε!!! 🙂

Σχολιάστε

