Β’ Επιπέδου!

Standard

Όχι δεν είμαστε Β’ επιπέδου, αλλά αυτόν τoν υπέρηχο κάναμε και από εκείνη τη στιγμή μας έφυγε η κάθε ανησυχία!

«Ένα τέλειο μωρό δίχως κανένα πρόβλημα»! Αυτά ήταν τα λόγια του γιατρού!

«Αν κοιμάται καλά και τα βράδια μετά που γεννηθεί θα είναι ακόμα πιο τέλειο…» – είπα εγώ! 🙂

Τσέκαρε καρδούλα, βαλβίδες, πνευμόνια, νεφρά, κοιλιά, ποδαράκια, χεράκια, δαχτυλάκια, μυτούλα, στοματάκι, σπονδυλική στήλη, αμνιακό υγρό, πλακούντα και δεν θυμαμαι τί άλλο. Όλα ήταν φυσιολογικά! Υπέροχο συναίσθημα! Βαθιά ανάσα και όνειρα που ξεκινούν δίχως να υπάρχει ίχνος φόβου… Θα γεννηθεί σε λίγους μήνες ένα γλυκό κοριτσάκι μέσα στην υγεία. Ο Γιώργος μας θα έχει μια μικρή αδερφούλα 🙂

Την επόμενη πήγα για ψώνια (έτσι γιορτάζουμε εμείς οι γυναίκες). Ψώνια για κοριτσίστικα ρούχα (ε καλά! Και του Γιώργου του πήρα – μην τρελαθούμε!). Το μάτι είδε κι έπαθε να μην κοιτάει στα αγορίστικα, αλλά τελικά κατέληξε να χαζεύει τα μωβ, λουλουδάκια, πριγκίπισσες και άλλα ωραία 😆

Σε 10 μέρες έχω ραντεβού με τον γιατρό μου (αυτός που κάνει αυτόν τον υπέρηχο είναι άλλος). Αυτός θα με ζυγίσει κιόλας, οπότε από Δευτέρα ξεκινάει εβδομάδα δίαιτας. Βέβαια το σπίτι μυρίζει μήλο με κανέλα, γιατί είχα έμπνευση για κεικ με μήλο… Ε, κουτσά στραβά, κάτι θα καταφέρουμε λέω…

Όλα καλά λοιπόν καλές μου φίλες! Όλα καλά! Μπήκαμε στον 6ο και συνεχίζουμε ακάθεκτοι. Πολύ χαρά μας περιμένει 🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

16 responses »

  1. Λυδιάκι μπράβο σας(συνοδεύετε με πυροτεχνήματα και χειροκρότημα)!!! Τέλεια όλα αυτά!! 🙂
    Καλά θα βγάλεις το άχτι σου με τα κοριτσίστικα ε? Εχει απίθανα πράγματα πως να το κάνουμε!!! 🙂 🙂

    Ασε τις δίαιτες τώρα, απλά προσοχή 😉

    Πολύ γέλασα με το «οχι δεν είμαστε β’ επιπέδου» 😆 😆

  2. Καλή συνέχεια!
    Κι εγώ έτσι ήμουν στην αρχή με τα αγορίστικα και τα κοριτσίστικα (τους πρώτους μήνες με τη Ρέα πήξαμε στο ροζ), αλλά το ξεπέρασα σύντομα και … ποιος είπε ότι τα κοριτσάκια δεν μπορούν να φορέσουν γαλάζιες πυτζάμες (του μεγάλου αδελφού); 🙂

  3. Καλημέρα Λυδια μου, χαίρομαι που όλα είναι τέλεια και θα περάσει τόσο γρήγορα ο καιρός που θα λέμε για τα καμώματα της μικρούλας σου. Ζηλεύω λιγάκι είναι τόσο ωραία αυτή η φάση της αναμονής, προσμονής, λαχτάρας!!! Μπράβο, μπράβο…
    Ωραία το γιόρτασες πηγαίνοντας για ψώνια, εγώ το αποφεύγω γιατί με πιάνει η μανία μου και δεν με κρατάει τίποτα και όλο παίρνω και παίρνω…η μικρή έχει πιο πολλά ρούχα από εμάς. Πάντως σε φορμάκια, πυτζαμάκια έχουμε του ανιψιού μου μια χαρά
    Καλό Σ/Κ σε όλες τις μανούλες και στα μαιμουνια τους

  4. Αχ, σας ευχαριστώ τόσο πολύ που χαίρεστε και μου χαρίζετε ευχές όποτε γράφω τα νέα της μπουμπούκας μας! Να είστε όλες καλα!

    Στέλλα, ο αδεφός μου δεν έχει ούτε χρόνο που μας έκανε ανηψούλα. Γεννήθηκε Δεκέμβρη κι εμείς περιμένουμε την δικιά μας, Φεβρουάριο (ένα απο τα ίδια δηλαδή από θέμα εποχής), έτσι μάντεψε σε ποιόν θα δώσουν τα μικρά της ρούχα! Χεχε 🙂 Κανονικά δεν θα έπρεπε να πάρω ούτε ένα ρουχαλάκι εγώ, αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ…

  5. O ζουζουνάκος μου ζουζουνεύει. Καλά είμαστε, εκτός από το ατυχηματάκι που είχαμε στις αρχές Σεπτέβρη που ράγισε το χέρι του, τώρα όλα καλά. Πάει παιδικό, φέτος ήταν πιο δύσκολα να προσαρμοστεί, έβγαλε πολλά νεύρα και το πρωί και το απόγευμα, αλλά τώρα στρώσαμε τις ώρες του ύπνου μας και είμαστε ΟΚ. Εφυγε κι η Εύα από τον παιδικό κι έτσι αντιμετωπίσαμε μια δυσκολία.
    Φιλιά πολλά.

  6. μαμα Λυδια το blog σου ειναι φοβερο!Μ αρεσει ο τροπος που γραφεις.
    θα ηθελα να σου ζητησω το ονομα και το τηλ του γυναικολογου σου αν ειναι ευκολο.
    Τις καλυτερες ευχες μου για τα παιδακια σου!

  7. Βασιλική, βρίσκεσαι Ρόδο? Σε ρωτώ για να δω αν έχεις καταλάβει οτι εγώ ζω Ρόδο, οπότε και ο γυναικολόγος μου είναι Ρόδο επίσης 😉 Αν μου απαντήσεις θετικά θα σου στείλω μεηλ με το τηλέφωνο και το όνομα του γιατρού μου…

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 🙂

  8. ax bravo Ludia mou polu sugkhnhtika ola auta pou periegrapses gia thn koroula sou!xairomai ola kala na sou pane!!!ante me to kalo h koroula na mas peis pws einai kai emas tis agoromanesmhpws triposoume kai kanena koritsaki kai emeis!!!
    aaaa oso gia thn stella kala leei gia ta rouxakia (tou megalou aderfou)dhladh tosa rouxa kai rouxa ti tha ginoun??
    xi xi !!!kalo sas vradu manoulitses!!!

Σχολιάστε

