Ποίημα…

Standard

I Took His Hand and Followed
Mrs. Roy L. Peifer


My dishes went unwashed today,

I didn’t make the bed,

I took his hand and followed

Where his eager footsteps led.


 

Oh yes, we went adventuring,

My little son and I…

Exploring all the great outdoors

Beneath the summer sky


 

We waded in a crystal stream,

We wandered through a wood…

My kitchen wasn’t swept today

But life was gay and good.


 

We found a cool, sun-dappled glade

And now my small son knows

How Mother Bunny hides her nest,

Where jack-in-the-pulpit grows.


 

We watched a robin feed her young,

We climbed a sunlit hill…

Saw cloud-sheep scamper through the sky,

We plucked a daffodil.


 

That my house was neglected,

That I didn’t brush the stairs,

In twenty years, no one on earth

Will know, or even care.


 

But that I’ve helped my little boy

To noble manhood grow,

In twenty years, the whole wide world

May look and see and know.


Οτι φταίνε οι ορμόνες τις εγκυμοσύνης είναι σίγουρο. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός οτι συγκινούμαι κάθε φορά που το διαβάζω…

Θα με συγχωρήσετε που είναι στα Αγγλικά, αλλά το να το μεταφράσω δεν έχει νόημα.

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

10 responses »

  1. Τι συγκινητικό!!!! Σ’ ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας. Είμαι στη δουλειά και δάκρυσα (και δεν είμαι έγκυος).

  2. Πραγματικα πολυ συγκινητικο.Αν μου επιτρεπεις να σου παραθεσω και το παρακατω, που εγω παντα δακρυζω διαβαζοντας το:

    My hands were busy throughout the day
    I didn’t have much time to play
    The little games you asked me to
    I didn’t have much time for you.

    I’d wash your clothes, I’d sew and cook,
    But when you’d bring your picture book
    And ask me please to share your fun,
    I’d say: «A little later, son».

    I’d tuck you in all safe at night
    And hear your prayers, turn out the light,
    Then tiptoe softly to the door…
    I wished I’d stayed a minute more.

    For time is short, the years rush past…
    A little boy grows up so fast.
    No longer is he at your side,
    His precious secrets to confide.

    The picture books are put away,
    There are no longer games to play,
    No goodnight kiss, no prayers to hear…
    That all belongs to yesteryear.

    My hands, once busy, now are still.
    The days are long and hard to fill.
    I wish I could go back and do
    The little things you asked me to.

    Author Unknown

  3. Άουτς… πονάνε και τα δύο. Τί νοσταλγικά….. άουτς, άουτς….
    Όσο κι αν φαίνεται χαζό, ΑΠΟ ΤΩΡΑ νοσταλγώ τη Φαίδρα μου νεογνάκι (και δεν έχουμε κλείσει 2 μήνες!!!) Έχει αλλάξει τόσο πολύ… και ξέρω πως δε θα ξαναείναι ποτέ έτσι……
    Μια σοφή γυναίκα όμως που ξέρω λέει:
    «αγαπάω το παιδί μου ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ» όχι απλά «αγαπάω το παιδί μου»….
    Άντε, επιστροφή στην πραγματικότητα τώρα…..

  4. Τα ψυχούλια…μεγαλώνουν τόσο γρήγορα! Ο γιός μου είναι σχεδόν 4μιση μηνών και απο τωρα λέω «οταν ήταν μωρο, έκανε εκείνο…» κι εννοώ όταν ήταν πχ 2 μηνών. Πρέπει να τα ζούμε καθε δευτερόλεπτο…

  5. Kai o pappoukos ap’ to Douvlino pou vrisketai synginithike!!! Lypamai pou o ypologistis den exei elliniki grammatoseira. Poly omorfa kai ta dyo poiimata! Egw apo edw to mono pou mporw na kanw einai na skeftomai kai na agorazw pragmata gia ta engonia!!! Fantazomai ti xara tou Giwrgou otan tha anoigoume mazi tis valitses!

  6. Λυδία υπέροχο το ποίημα, συγκινήθηκα και δεν είμαι έγκυος και δεν έχω καν παιδί!!
    Πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή…!

Σχολιάστε

