TA ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ

Standard
Μετάφραση: Χρύσανθος Θεοχάρης 
 
Έρευνα δείχνει πως τα παιδιά μπορούν να διδαχτούν να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους για να εξουδετερώνουν τις συχνές κρίσεις στομαχικού πόνου.

Ένας συγκεκριμένος τύπος χαλαρωτικού CD που ζητάει απ’ τα παιδιά να φανταστούν τον εαυτό τους σε διάφορες σκηνές όπως π.χ. να αιωρούνται στον αέρα μέσα σε ένα σύννεφο είχε σαν αποτέλεσμα τη δραστική βελτίωση κοιλιακών πόνων.
stomachache
Οι Αμερικανοί ερευνητές δήλωσαν πως η συγκεκριμένη τεχνική λειτούργησε αποτελεσματικά στην περίπτωση των παιδιών για το λόγο ότι αυτά έχουν ίδιαίτερα γόνιμη φαντασία.
Υπολογίζεται πως ένα στα πέντε παιδιά έχουν συχνούς κοιλιακούς πόνους που δεν μπορούν να αποδοθούν σε κάποια συγκεκριμένη αιτία.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδική Pediatrics (Παιδιατρική) έρχεται σαν συνέχεια άλλων μελετών που κατέδειξαν πως η ύπνωση αποτειλεί εναλλακτική μέθοδο αντιμετώπισης μιας σειράς προβλημάτων μεταξύ των οποίων και ο λειτουργικός κοιλιακός πόνος στον οποίο κατατάσσεται και το Σύνδρομο Εντερικής Ευαισθησίας.

Στη μελέτη αυτή, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά 20λεπτων συναντήσεων «καθοδηγούμενων φαντασιακών περιπλανήσεων». Πρόκειται για μια τεχνική που καθοδηγεί και παροτρύνει το υποκείμενο, στην προκειμένη περίπτωση το παιδί, να φαντάζεται πράγματα που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την μείωση των ενοχλήσεων που αισθάνονται.

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

4 responses »

  1. Συμφωνώ συμφωνώ συμφωνώωωωωωωωωωω!!! 🙂
    Δεν θα μπορούσαν να γραφτούν καλύτερα, μπράβο σου Λυδία μου!
    Κι εμείς πάνω κάτω τα ίδια, είμαστε πολύ έξω στην φύση και μαθαίνουμε ένα σωρό πράγματα, κάνουμε ένα σωρό δραστηριότητες, οτι μπορείς να φανταστείς, βόλτες στο βουνό, στο χωράφι δίπλα μας, γνωρίζουμε ήδη τα σκαθάρια και πιάνουμε άφοβα τα σκουληκάκια, πάμε βόλτα με τον τσομπάνη που βγάζει τα προβατάκια του για να βοσκήσουν. Εχουμε φίλους και ξαδέρφια και έναν αδερφό που του μαθαίνουμε διάφορα! Είναι ένα ευτυχισμένο και κοινωνικό παιδάκι και δεν νομίζω κι εγώ οτι στη φάση που είναι θα του πρόσφερε κάτι παραπάνω ο παιδικός σταθμός.
    Αυτα ακριβώς που γράφεις (όλα) μου είπε και η Αννα οταν την ρώτησα μήπως πρέπει να τον στείλω στον παιδικό (plus οι ιώσεις)
    Πάντως είμαστε και πολύ τυχερές που μπορούμε να τα κάνουμε όλα αυτά, μάλλον τα παιδάκια μας είναι πολύ τυχερά που απολαμβάνουν τέτοια προνόμια….
    Του χρόνου ομως αν ξεκινήσω την δουλειά μάλλον θα πρέπει να τον στείλω, θα είναι τότε 3,5. Θα δούμε δηλαδή πως θα είναι σε αυτήν την ηλικία και αν θα μπορεί η μαμά μου να κρατήσει και τα 2 μαζί για να μπορέσω να πάω κάποιες ώρες στην δουλειά. Δυστυχώς πρέπει κάποια στιγμή να επιστρέψω…. Αχ ένα τζόκερ βρε παιδιάαααααααα

  2. Αριάδνη μου, προσπαθώ να το μεταφέρω, αλλά δεν μεταφέρεται… Μπορώ να το σβήσω όμως με το που κανεις ενα copy paste στο σωστό άρθρο! Ε, καλή μου φιλενάδα; 🙂

Σχολιάστε

