Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο…!

Standard

 

Το θυμάστε αυτό το όμορφο τραγουδάκι; Εμείς το θυμηθήκαμε τις προάλλες και από την χαρά μας το βάλαμε να το ακούσει και ο Γιώργος μας. Του άρεσε, το χόρευε, έβλεπε και το βιντεάκι 🙂

 

 

Και την επόμενη μέρα, έφερε τις μπογιές του και ήθελε να ζωγραφίσει στον τοίχο! Δεν πήγε το μυαλό μου… Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου, τί είναι αυτά που λες; Δεν ζωγραφίζουν αγόρι μου στον τοίχο! Να μην μπορώ να τον πείσω! Με τα πολλά γύρισε και μου είπε με ένα πολύ θλιμμένο ύφος…

«Μαμαααααα, ζωγαφίζουν! Ταγούδι, του του τουυυυυ, παιζιάαααα, ζωγαφίζουυυυυν τοίιιιιιχοοοοοοοο!»

Και τότε το έπιασα! Η αγάπη μου! Τί σκέφτηκε! Τον πήρα αγκαλιά και του είπα οτι θυμήθηκα το τραγούδι και κατάλαβα γιατί ήθελε να το κάνει αυτό (του είχα πει οτι μου αρέσει πολύ αυτο το τραγουδάκι), τον άφησα να κάνει μια μολυβιά και χάρηκε, του εξήγησα οτι και τα παιδάκια ζωγράφιζαν σε έναν παλιό τοίχο έξω από το σπίτι (τί να πω η γυναίκα;)  και τώρα ψάχνω να βρώ τοίχο έξω από το σπίτι που να του δώσω μπογιές να ζωγραφίσει! Τί μυαλουδάκια μωρέ! Τί ψυχούλες! Πόσο το αγαπώ αυτό το αγοράκι???

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

5 responses »

  1. Αχ Λυδία πολύ συγκινητικό. Πραγματικά το τι σκέφτονται και το πως συνδέουν τα πράγματα είναι καταπληκτικό. Ασε δε που τα θυμούνται όλα μα όλα.

    Πολύ ωραίο το τραγουδάκι αλλά ΔΕΝ θα το βάλω να το ακούσουμε…. χαχα καλά καλά θα δούμε…. 🙂

    Δώσε ένα σβουριχτό φιλί στον Γιωργάκη σου!!!

  2. Χαχαχαχαχα Αρι, ναι σκέψου το καλά πριν του βάλεις να ακούσει το τραγούδι! Μετά κρύψε τις μπογιές και τα μολύβια του 😆

    Όντως δεν ξεχνάνε ΠΟΤΕ και ΤΙΠΟΤΑ!!! Το άκρως αντίθετο από μας δηλαδή! 😉

  3. Χαχα κι εμεις που δεν το ακουσαμε γιατι στολισαμε τους τοιχους με κατι ωραιοτατες ζωγραφιτσες, ο θεος να τις κανει. Να στην ηλικια των δικων σας ηταν, περυσι το χειμωνα.

  4. Χαχα Αναστασια! Κι εμενα παλιοτερα ειχε ζωγραφισει την πολυθρονα μου!!! Φοβερα ε; Σου λεει, τι να της κανω της μαμας που να ειναι και μεγαλο και σιγουρα να το δει;;; Ε, μια χαρα τους κανει ο τοιχος. Αν το λεει και ενα τραγουδι, ειδικα αν αρεσει πολυ και στη μαμα, εχουν και την βουλα!!! 😉

  5. η δικια μου καταλαβε απο μικρη οτι δεν ζωγραφιζουμε εκτος χαρτιου (τιν εβαζα στο τραπεζακι της με χαρτι και στιλο που πατας απο μανω και βγενει η μυτη και οταν εφευγε απ το τραπεζακι πατουσα και κριβοταν η μυτη και μας εμεινε η σινηθια) αλλα σε καπια στιγμη που κατερευσε στο κρεβατι και βρηκε τα βαυτικα μου ζωγραφισε το προσωπο της και οοοοολο το κρεβατι διπλα μου!
    Η μητερα μου οταν ειμουν μικρη ειχε καλυψει τους τοιχους του σπιτιου με μεγαλα χαρτια για αν θελισω να ζωγραφισω τους τοιχους, στο υψος που εφτανα!

Σχολιάστε

