Ένα γράμμα στον Αϊ Βασίλη

Standard
taxydromeio_Agios_BAsilis
Φέτος θα στείλουμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Θα το στείλουμε μάλλον και σε όλους τους ενδιαφερόμενους μιας και η λίστα θα είναι  για  όλα τα βαλάντια, αλλά θα είναι μεγάλη γιατί δεν μπορούμε να επιλέξουμε ένα πράγμα!
Πήραμε και πληροφορίες… Γράφουμε το γράμμα μας, το βάζουμε κανονικά στον φάκελο και γράφουμε την δική μας διεύθυνση στο  σωστό μέρος και του Άγιου Βασίλη.
 
Διεύθυνση Άγιου Βασίλη:
Άγιος Βασίλης
Λαπωνία (ή Καπαδοκία, ή Β. Πόλος, ή Καισαρεία, ή οτι άλλο γνωστό μέρος γνωρίζουμε στο οποίο ζει ο παππούς με την κόκκινη στολή και το άσπρα γένια).


Τα υπόλοιπα τα φρόντίζουν οι άνθρωποι των ΕΛΤΑ. Κατά των Ιανουάριο μάλιστα, έρχεται απάντηση! Το πρώτο γράμμα του παιδιού μας 🙂
Αν περιμένουμε μέχρι λίγο πριν τα μέσα Δεκεμβρίου, έξω από μεγάλα ΕΛΤΑ, θα βρούμε και ειδικό κόκκινο κουτι με την φάτσα του Άγιου και το παιδί μας μπορεί να πάει μόνο του να «πετάξει» εκεί το γράμμα του και να χαίρεται ακόμα περισσότερο! Αξίζει τον κόπο ε;
 
«Καλέ μου Αϊ Βασίλη δεν ξέρω αν έχεις χρόνο να διαβάσεις και το δικό μου γράμμα. Εγώ όμως στο στέλνω πιστεύοντας πως είμαι καλό παιδί, δεν κάνω αταξίες, είμαι καθαρός και αγαπώ πολύ την οικογένειά μου». Επειδή, όμως, ο χρόνος του Αγίου είναι περιορισμένος λόγω του φόρτου εργασίας εκτός από τα ξωτικά και τα ΕΛΤΑ έχουν αναλάβει να τον βοηθήσουν.
 
Έτσι, εδώ και 17 χρόνια τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δέχονται τα γράμματα που προορίζονται για τον Αϊ Βασίλη και φροντίζουν να του τα παραδώσουν εγκαίρως, ώστε το κάθε παιδί να βρει το δώρο που ζήτησε κάτω από το χριστουγεννιάτικο δένδρο. Αφορμή για τη λειτουργία της συγκεκριμένης υπηρεσίας των Ελληνικών Ταχυδρομείων στάθηκαν τα εκατοντάδες γράμματα που λάμβαναν κάθε χρόνο οι υπάλληλοι. Γράμματα με διεύθυνση παραλήπτη την Καισαρεία, το σπίτι του Αγιου Βασίλη, το τρίτο σύννεφο αριστερά, τη Λαπωνία ή τον Βόρειο πόλο. Πλέον έχουν το δικό τους γραμματοκιβώτιο και παραδίδονται με ασφάλεια στον Αγιο Βασίλη.

Από τον οποίο ζητούν ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Το νέο game boy, που βρίσκεται στον πρώτο διάδρομο στο αριστερό ράφι του μαγαζιού με τα παιχνίδια. Τη Barbie βασιλοπούλα- χωριατοπούλα, το σκυλάκι που περπατάει και γαβγίζει, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ένα ποδήλατο. Αλλά οι επιθυμίες δεν περιορίζονται μόνο στα υλικά αγαθά.

Θέλουν ένα φίλο, ένα αδελφάκι, μια δουλειά για τον μπαμπά, ειρήνη, υγεία, φαγητό και νερό για όλα τα παιδιά του κόσμου. Οι πόλεμοι, οι φυσικές καταστροφές, οι στεναχώριες που υπάρχουν εντός και εκτός σπιτιού επηρεάζουν βαθιά κάθε παιδί. «…φέτος υπάρχουν πολλά παιδιά άστεγα… γι’ αυτό αν δεν μπορείς να μου πάρεις αυτό το δώρο πάρε μου κάτι άλλο», γράφει ο δεκάχρονος Παναγιώτης.

Η υπηρεσία των ΕΛΤΑ για τον Αϊ Βασίλη εκτός απ’ ότι δέχεται τα γράμματα απαντά κιόλας σ’ αυτά. Μετά το τέλος των γιορτών κάθε παιδί λαμβάνει ένα γράμμα και ένα συμβολικό δώρο από τον Αγιο. Και η συγκεκριμένη απάντηση είναι σημαντικότερη από κάθε δώρο, καθώς για αρκετούς από τους λιλιπούτειους παραλήπτες αυτό είναι το πρώτο γράμμα που δέχονται.
Και τι γράμμα!!! Ένα γράμμα βγαλμένο από τα πιο όμορφα χριστουγεννιάτικα παραμύθια…

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

16 responses »

  1. ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ.ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΓΡΑμματοσημο και το κουτι με τον αγιο βασιλη ειναι τοσο μα τοσο ΩΡΑΙΟ!!!!!

    • Μπράβο Έλενα! Εμείς πήγαμε Κυριακή, αλλά δεν είχε το κουτί έξω και μάλλον πρέπει να πάμε όταν θα είναι ανοιχτό το ταχυδρομείο να μπούμε μέσα οπου υποψιάζομαι θα έχουν το κουτί (?)…

  2. Και τα δικά μου παιδάκια, τα 17 μου πρωτάκια, θα πάνε στο Ταχυδρομείο! Εγώ θα τα πάω. Από αύριο κιόλας θα αρχίσουμε να μιλάμε για το θέμα. Θα τους διαβάσω και το παραμύθι που ‘γραψα πρόπερσι. Μετά σειρά έχει η συνεννόηση με τους υπαλλήλους του Ταχυδρομείου στη γωνία… Τα υπόλοιπα είναι δουλειά του Αϊ-Βασίλη! 😉

  3. Marila τι ομορφη ιστορία που έγραψες! Σκοπεύω να διαβάσω και τις υπόλοιπες που έχεις γράψει! Τα παιδάκια σου στο σχολείο είναι τυχερα που σε έχουν δασκάλα! Μπράβο σου 🙂

  4. Σήμερα ήρθε και σε μας!!! Τι ωραία να έχουμε κάρτα από τον Άγιο Βασίλη! Εμας δώρο ήταν 5 γραμματόσημα, αρα είμασταν καλύτερα παιδιά φέτος να υποθέσω; Χαχα 🙂

  5. ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!! ΓΙΑΤΙ? ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ? ΒΕΒΑΙΑ ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΠΟΝΑ!!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ! ΜΠΡΑΒΟ 5 ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ Ε? ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΛΛΟΓΗ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ! ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΜΑΣ ΠΟΣΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ?

  6. Αντωνία, ακόμη τίποτα? Βάλατε σωστά τη διεύθυνση? Μήπως επειδή αργήσατε? Δεν έχω ιδέα! Οτι εμείς είμασταν πολύ σούπερ παιδιά φέτος, δεν το αμφισβητώ βέβαια, αλλά σίγουρα κι εσείς ένα από τα ίδια, ε?
    Τα 5 γραμματοσημα νομίζω είναι απλά ένα συνολικό κόστος για κάθε παιδί! Η Έλενα πχ μπορεί να πήρε 3, αλλά να ήταν πιο ακριβά 😉

  7. ΑΧ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
    ΑΧ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΘΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ ΜΟΥ! ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΗΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ? ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ! ΕΤΣΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!

  8. Αντωνια, τι γλυκεια ιδεα το ημερολογιο αυτο!!! Και ποσο θα της αρεσει να το διαβασει οταν μεγαλωσει!!! Μπραβο! Εισαι φοβερη 🙂

  9. ωραιο το γραμμα του Αι Βασιλη περσυ ημουν καλο παιδι τα χριστουγεννα γιανα δουμε φετος ελπιζω να ειναι ενταξει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Τι να σου πω ρε ανώνυμε. Οταν θα κάνεις παιδιά και θα σε ρωτήσουν για τον Αη Βασίλη να τους πεις ότι λένε μλκιες….

  10. θα του στείλω και εγώ γράμμα !!
    και ας κοντεύω τα 30 χαχα !!
    Μακάρι να μου απαντήσει να το βάλω στην κούτα και εγώ με τις αναμνήσεις..

Σχολιάστε

