39η εβδομάδαααααα!

Standard

Και έκλεισα που λέτε την 38η εβδομάδα, μπήκα στην 39η και ο γιατρός πιστεύει ότι δεν θα πάρω κι άλλη! Μάλιστα χτες που είχαμε το ραντεβού μας με βρήκε έτοιμη (με λίγα λόγια ετοιμόγεννη???)! Είπε «εσύ θα γεννήσεις πολύ νωρίτερα»!

Άλλο που δεν ήθελα κορίτσια! Είναι πλέον κουραστική η εγκυμοσύνη σ’ αυτή την εβδομάδα. Μαμάδες είστε οι περισσότερες, κάτι θα θυμάστε (αν κι εγώ πολλά είχα ξεχάσει μου φαίνεται)! Δεν βολεύομαι πουθενά. Καθιστή; Θέλω να ξαπλώσω! Ξαπλωμένη; Θέλω να σηκωθώ! Όρθια; Θέλω να πέσω ξερή (ζαλάδες)! Καούρες, κατακράτηση υγρών (όπερ σημαίνει, πρησμένα δάχτυλα, πόδια, μύτη, χείλη, κ.ο.κ), κούραση, πόνος (μέση, πλάτη, κοιλιά, πόδια, φρονιμίτη αν και άσχετο, εγώ πονάω, να μην το πω; λεκάνη, κλπ), νεύρα και δεν συνεχίζω. Ακόμα κι εμένα δεν μου αρέσει η εικόνα αυτή!

Για τρίτο, ούτε συζήτηση πλέον! Τρελή είμαι; Μόνο μετά από αμνησία ίσως το συζητήσω…

Ετοίμασα και την βαλίτσα μου. Χτες! Ε, είπα ότι μάλλον θα την χρειαστούμε σύντομα. Τα πράγματα είναι ακόμα έξω από την βαλίτσα, αλλά τα έχω μαζεμένα σε μιαν ακρούλα. Καλά είναι!

Το τελευταίο πλυντήριο με πράγματα της μικρής είναι απλωμένο στην απλώστρα, οι μπλούζες θηλασμού θα αναστενάξουν πάλι, τα σλινγκς μου, επίσης! Ωπ! Μόλις θυμήθηκα ότι δεν έχω πλύνει καθόλου καροτσάκι, αλλά δε βαριέσαι… Έχουμε χρόνο μέχρι να την βάλουμε εκεί για βόλτα!

Έκανα και το μποτέ μου, είμαι έτοιμη να με αντικρίσει η μικρή μου! Ελπίζω να της κάνω καλή εντύπωση. Ξέρετε τώρα… Οι γυναίκες κοιτάνε λεπτομέρειες 😆

Περιμένουμε λοιπόν από μέρα σε μέρα και από ώρα σε ώρα και ελπίζουμε να πάνε όλα καλά. Αν μου βγει τελικά ο πολυπόθητος φυσιολογικός τοκετός, θα είμαι μέσα στην τρελή χαρά. Θα το πάρουμε βήμα βήμα με τον γιατρό μου και ότι είναι να γίνει θα γίνει! Πρώτα η υγεία μας και μετά όλα τα άλλα 😉

Έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι πόσο θα μου λείψει η αγκαλιά του γιου μου το βράδυ! Ευτυχώς, τον αφήνουν στο δωμάτιο του μαιευτηρίου και έτσι θα γνωρίσει την μπουμπούκα από τη πρώτη μέρα, θα της δώσει την ροζ κουδουνίστρα που ζήτησε από τον Άγιο Βασίλη ειδικά για την αδερφή του, θα λάβει το δώρο που διάλεξε ειδικά γι αυτόν, θα την ζήσει και στο μαιευτήριο και τέλος πάντων δεν θα με χάσει και θα τον χάσω για 4 μέρες! Πολύ με έχει ηρεμήσει αυτή η σκέψη. Του εξηγώ και του ξανα-εξηγώ πως θα πρέπει να φύγω για λίγες μέρες και πως δε θα κοιμάμαι εδώ τα βράδια, αλλά θα τον βλέπω εκεί. Με ακούει για λίγο, μετά παίζει και ακούει ταυτόχρονα (τουλάχιστον έτσι νομίζω), μετά λέει άλλ’ αντ’ άλλων. Δεν του αρέσει και πολύ η ιδέα φαίνεται…

Τους πόνους της γέννας – ε, κι αυτούς τους σκέφτομαι λιγάκι να πω την αλήθεια… Ελπίζω να μην κρατήσει αιώνες ο τοκετός…  Θα είναι και ο Μάκης δίπλα μου. Μόνη μου δε θα μπορούσα! Τοκετός είναι βέβαια, θα πονέσω! Αυτό το ξέρω. Επισκληρίδιος, ούτε συζήτηση μετά από καισαρική!

Μετράμε μέρες για να δούμε το νέο προσωπάκι της οικογένειας μας! Μέρες! Τελειώσαμε! Τώρα ξεκινάμε άλλα ταξίδια! Τετραμελής οικογένεια σου λέει! Απίστευτο! Με τον άνθρωπο που ερωτεύτηκα από μακριά πριν 14 χρόνια! Θα κάνουμε αδερφάκι στο πιο τέλειο αγοράκι του κόσμου! Θα έχουμε έναν γιο και μια κόρη! Θα αλλάξει για άλλη μια φορά η ζωή μας! Προς το καλύτερο βέβαιαααααα!!!

Έτοιμη; Πάμεεεεεεεεεεεε!!!! 🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

37 responses »

  1. Καλησπέρα Λυδία! Με το καλό σου εύχομαι και με έναν πόνο! Να γίνουν όλα όπως τα φαντάζεσαι κι ακόμη καλύτερα!! Πάνω απ’όλα να είστε γερές η κορούλα σου κι εσύ! Περιμένουμε νέα σου!!!!!!

  2. ΛΥΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

  3. Είμαι ένας πολύ περήφανος και πολύ ευτυχισμένος παππούς. Έλειπα ταξίδι στα Τρίκαλα, στη μάνα μου. Η εγγονούλα μου όμως βιαζόταν να γνωρίσει τον κόσμο και με έφερε άρον άρον πίσω στη Ρόδο. Χαλάλι της όμως και τρισχαλάλι της!!! Είναι κούκλα! Και ο Γιώργος τέλειος αδερφός. Αντάλλαξε δώρα με την αδερφούλα του (με ρώτησε βέβαια κάποια στιγμή, «Πώς το αγόρασε [η Μπουμπούκα το δώρο] παππού;» Του εξήγησα πως δεν το αγόρασε η ίδια, αλλά ζήτησε απ’ το μπαμπά και τη μαμά να το αγοράσουν!) Είναι όλο γλύκες μαζί της. Η Λυδία πολύ συνετά τον παίρνει στο κρεβάτι και του δίνει την ευκαιρία για πολλές αγκαλιές και φιλιά! Όσο για την μπουμπούκα ούτε ίχνος απο … ζήλεια 😉

  4. Μύριες ευχές… καλώς ήρθες στο κόσμο μας μωράκι! Λυδία, με το καλό να γυρίσεις σπιτάκι σου και να ξεκουραστείς….

  5. Μπραβο!Μπραβο!Μπραβο!
    Τα καταφερνατε καλα,τα καταφερνετε καλυτερα και θα τα καταφερετε αριστα και οι τεσσερις μαζι στην νεα…συνθεση σας! Να εισαστε παντα καλα!!!

  6. Να σας ζήσει κι απο μενα!!!Να ειναι παντα γερό και τυχερό! Και να ειναι και «ήσυχο» μωρό, γιατί όχι?
    φιλακια!

  7. Ευχαριστω πολυ πολυ για τια τελειες ευχες σας!!! Ολοι ειμαστε καλα και απο την Πεμπτη βρισκομαστε σπιτι μας 🙂
    Ολα ειναι μια χαρα. Απο αυριο ξεκιναει ο αντρας μου δουλεια, οποτε οι οποιες δυσκολιες θα μου φανουν τωρα. Τελικα γεννησα με καισαρικη και ευτυχως εχω αρχισει να νιωθω πολυ καλυτερα ηδη. Τα βραδια τα παμε καλα και μετραμε 4 κεφαλια πια στο κρεβατι μας! Χεχε, απιθανα ειναι!
    Ο Γιωργος το εχει παρει καλα το ολο θεμα. Ειναι υπομονετικος μαζι μας και γλυκος με την αδερφη του. Ελπιζω να συνεχιστει καπως ετσι. Στις 23 του μηνα εκλεισε τα τρια το αγορι μου!
    Λεπτομερειες, σε αλλο ποστ!
    Φιλια πολλα και παλι ευχαριστω πολυυυυυυυ!!! 🙂

  8. Εξαιρετικό blog. Συγχαρητήρια και να σου ζήσει καθώς διαβάζοντας τα σχόλια κατάλαβα ότι η κόρη σου ήδη ήρθε στον κόσμο. Να τη δεις όπως επιθυμείς! Κουράγιο τώρα στην αρχή και καλή συνέχεια με το όμορφο ιστολόγιο.

  9. Σήμερα ανακάλυψα αυτό το υπέροχο blog και σίγουρα θα μπει στα αγαπημένα μου!Να σας ζήσει η μικρή,να την δείτε όπως επιθυμείτε!!!

  10. Ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σας κορίτσια!!! Απολαμβάνω τη ζωή με δύο παιδιά (αν και ακόμα να το πιστέψω ώρες ώρες!!!)! Ακόμα δεν έχω οργανωθεί τόσο ώστε να σας γράψω πολλά πολλά. Αρχίζω να παίρνω χαμπάρι όμως και πιστεύω πως σύντομα θα ξεκλέψω λίγο χρόνο και για το μπλογκάκι μου να σας πω τα καθέκαστα!

    Μέχρι στιγμής όλα καλά. Η Ναταλία μας εχει αρχίσει τελευταία να μένει και λίγο ξύπνια τα απογεύματα και απολαμβάνει γαλατάκι μαμάς και χαδάκια. Ο Γιώργος επίσης μέχρι στιγμής το περνάει καλά το θέμα. Της συμπεριφέρεται πολύ τρυφερά και είναι υπομονετικός (τις περισσότερες φορές)!

    Λεπτομέρειες σε νέο ποστ soon to come 🙂

  11. Λυδία, να την χαίρεσαι, να είναι πάντα καλότυχη, ευτυχισμένη, υγιής και χαρούμενη!!! Και φυσικά να χαίρεσαι και το Γιώργο σου! Περιμένουμε νεώτερα για το πώς είναι να είσαι μαμά με 2 παιδάκια. Και πάλι πολλές ευχές κι εσύ καλό κουράγιο!

    • Ευχαριστω πολυ Em! Πανω που λεω αντε να γραψω κανενα ποστ με τα νεοτερα, η Ναταλια μας αποφασιζει οτι θελει τη μαμα της μονο γι αυτην! Τωρα ην εχω στην κοιλια μου βα χαζευει, εγω ξαπλωμενη στο κρεβατι, και το iPhone ανα χειρας! Μια χαρα δηλαδη η ζωη με τα δυο! Ολο στην ξαπλα! Χαχα 😆

  12. θα πρέπει να είσαι ένας άγγελος! είσαι τόσο θετική και γλυκιά και παρουσιάζεις τόσο όμορφα ακόμα και τα δύσκολα… σε θαυμάζω και σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου:)

    • Μαριζα, τελειο ονομα η κορουλα σου 😉
      Λοιπον, την κορη μου την λενε Αναστασια- Ευαγγελια. Μαμα-πεθερα αντιστοιχα. Η μητερα μου λοιπον ηθελε να την φωναζουν Νατασσα αν και τελικα ολοι την φωναζουν Σουλα. Για Νατασσα το πηγαιναμε που λες. Ειχα λοιπον ενα μεσημερι την ιδεα να ενωσουμε τα ονοματα. Πηραμε το Νατα… απο το Νατασσα, το ….λια απο το Ευαγγελια και μας βγηκε το… Ναταλια! Ετσι λοιπον, θα τη φωναζουμε Ναταλια 🙂 απο φαντασια, καλα παμε ε; 😆

Σχολιάστε

