Φάε παιδί μου το φαϊ σου!

Standard

Μια μαμά που δεν χρειάστηκε να το ξαναπεί αυτό στην δική της κόρη… Ιδού με ποιόν τρόπο!

Ένα δείγμα…

Για περισσότερες ιδέες, περάστε από το blog της:

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

8 responses »

  1. Ομολογώ ότι δεν έχω το χρόνο ούτε την υπομονή να διακοσμώ το φαΐ των παιδιών. Φροντίζω όμως πάντα να κάθομαι μαζί τους όταν τρώνε (γιοκ τηλέφωνα κτλ.).
    Όταν το φαΐ δεν κατεβαίνει, τότε τα λαχανικά βρίσκουν φωνή κι αρχίζουν να κουβεντιάζουν μεταξύ τους και με το γιό μου. Τις περισσότερες φορές ζητούν να του κάνουν παρέα κι εκείνος τους κάνει τη χάρη, καταπίνοντάς τα!
    Το κόλπο πιάνει πάντα!

  2. Ευχαριστω Δημητρα!
    Μαμα στο δρομο πολυ καλα κανεις κι εσυ! Οτι πιασει στο καθε παιδακι. Στον γιο μου ευτυχως αρεσαν και αρεσουν τα φρουτα και τα λαχανικα! Ειμαι πολυ τυχερη αλλα ειναι πολυ ευκολος στο φαι του και τωρα που ειναι τριων και αρχιζει λιγο περισσότερο να εκφραζει τα γουστα του, του εξηγω οτι το ταδε φαι εχει πολλα καλα ανθρωπακια και οταν εχουμε πολλα, νικαμε τις αρρωστιες που ειναι απο κακα ανθρωπακια που προσπαθουν να κανουν κακο στο σωμα μας. Μια χαρα το καταλαβαινει αυτο και ειναι παντα προθυμος να βοηθισει τα καλα ανθρωπακια να γινουν πολλα πολλα! 😉

  3. Χα-χα! Κι εμείς έχουμε τα «μικρά κυτταράκια» που περιμένουν νηστικά και πεινασμένα στο στομάχι. Μόλις πέσει η μπουκιά κάνουν κέφι τρελλό κι αμέσως αποφασίζουν πως θα τη μοιράσουν και που πρέπει να πάει – το τυρί έχει ασβέστιο και θα πάει στα δοντάκια, το καρότο έχει βιταμίνη Α και θα πάει στα ματάκια κτλ. Μ’ αυτό τον τρόπο θέλω να πιστεύω ότι σιγά-σιγά θα μάθει και την αξία των τροφών.

  4. Λυδία, ποιο είναι το σάιτ σε παρακαλώ, γιατί για κάποιο λόγο δεν μου λειτουργεί το λινκ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Em

Σχολιάστε

