Γέννησε εν υπνώσει ένα αγοράκι

Standard

Με υπνωτισμό αντί για αναισθησία Κ. ΤΣΑΒΑΛΟΣ | Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Πηγη: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=324844&dt=10/04/2010

Αντί για επισκληρίδιο προτίμησε την… ύπνωση μια 30χρονη Βρετανίδα η οποία γέννησε σε πισίνα τοκετού ένα υγιέστατο αγοράκι, χωρίς να αισθανθεί τον παραμικρό πόνο. «Στην αρχή ήμουν πολύ επιφυλακτική. Πίστευα ότι θα χρειαστώ όλα τα αναισθητικά του κόσμου, αλλά τελικά έμεινα έκπληκτη όταν δεν χρειάστηκα κανένα. Εκλαιγα από τον πόνο, αλλά όταν ξεκίνησα την υπνοθεραπεία αισθάνθηκα τόσο χαλαρή , ώστε όταν άρχισαν οι συσπάσειςδεν πονούσα καθόλου» είπε η Λουίζ Γουόκερ.

Η νεαρή Βρετανίδα υποβλήθηκε στην ύπνωση από τον υπνοθεραπευτή Πολ Χέιζελ ενώ βρισκόταν σε μια πισίνα τοκετού και γέννησε ύστερα από τέσσερις ώρες.

Ο κ. Χέιζελ, ιδιοκτήτης της Κλινικής Υπνοθεραπείας, της ζήτησε να θυμηθεί κάποια στιγμή στη ζωή της όταν ένιωθε πολύ ευτυχισμένη και εκείνη σκέφτηκε τον γάμο με τον σύζυγό της Γκάρεθ Γουόκερ, έναν 28χρονο αστυνομικό.

«Η Λουίζ πόναγε επειδή είχαν αρχίσει οι ωδίνες, αλλά την υπνώτισα μέσα σε λίγα λεπτά. Καταλάβαινε όλα όσα συνέβαιναν, αλλά εγώ απευθυνόμουν στο υποσυνείδητό της» είπε ο υπνοθεραπευτής. Η μέθοδος διαχείρισης των πόνων του τοκετού που έχει αναπτύξει δεν είναι φθηνή. Κάθε συνεδρία ύπνωσης πριν από τη γέννα μπορεί να κοστίσει ως και 300 ευρώ, ενώ η παρουσία ενός ειδικού υπνοθεραπευτή δίπλα στην επίτοκο την ώρα του τοκετού κοστίζει περίπου 700-800 ευρώ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που γυναίκα γεννάει σε ύπνωση στη Βρετανία. Η υπνοθεραπεία έχει κερδίσει πολλούς πιστούς, ανάμεσά τους γυναίκες οι οποίες, φοβούμενες τις ωδίνες του τοκετού, επιλέγουν όλο και πιο εναλλακτικές μεθόδους.

«Σας λέω ειλικρινά ότι δεν πόνεσα καθόλου. Δεν κατάλαβα απολύτως τίποτε. Ηταν το πιο φυσιολογικό συναίσθημα του κόσμου. Θυμάμαι αμυδρά να νιώθω την κόρη μου να σπρώχνει και να ξεπροβάλει από τη λεκάνη μου» λέει η 33χρονη Βικτόρια Πάροτ, μητέρα της νεογέννητης Μάρθας , η οποία ήλθε στον κόσμο ύστερα από «υπνοτοκετό», όπως ονομάζουν την τεχνική οι υπνοθεραπευτές.

Η υπνοθεραπεία χρησιμοποιείται σήμερα ως φάρμακο για μια ευρεία γκάμα προβλημάτων, όπως στην αντιμετώπιση του στρες και των κρίσεων πανικού, στις φοβίες, στις διατροφικές διαταραχές, στις διαταραχές ύπνου, στις κεφαλαλγίες, στις ψυχοσεξουαλικές δυσλειτουργίες, στην παχυσαρκία, στη διακοπή του καπνίσματος, στις δερματικές παθήσεις που οφείλονται σε ψυχολογικά αίτια και στον αλκοολισμό.

«Ο βελονισμός και η ύπνωση μπορεί να είναι ωφέλιμοι για τη διαχείριση του πόνου στη διάρκεια του τοκετού. Ωστόσοο αριθ μός των γυναικών που έχουν μελετηθεί είναι μικρός, ενώ από τις λοιπές συμπληρωματικές θεραπείες ελάχιστες έχουν υποβληθεί στις δέουσες επιστημονικές μελέτες» λέει η δρ Κάρολιν Σμιθ από το Πανεπιστήμιο της Αδελαΐδας στην Αυστραλία. Η ερευνητική ομάδα της κυρίας Σμιθ έχει κάνει μια ανασκόπηση των πιο πρόσφατων στοιχείων για τις εναλλακτικές θεραπείες και για τον ρόλο τους στη μείωση του πόνου του τοκετού. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι 729 γυναίκες που είχαν διδαχθεί τεχνικές αυτοΰπνωσης είχαν λιγότερες πιθανότητες να χρειασθούν αναισθητικά φάρμακα κατά τη διάρκεια του τοκετού. Με την αυτοΰπνωση οι γυναίκες είχαν επίσης υψηλότερα ποσοστά φυσιολογικών τοκετών.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=324844&dt=10/04/2010#ixzz0lUSBPxfB

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

One response »

  1. Αν και γέννησα πριν δύο μήνες με καισαρική, ο γιατρός μου μού είπε πως στο επόμενο θα πάμε για φυσιολογικό! Τι καλά να μπορούσα να γεννήσω έτσι!!!! Τρέμω στην ιδέα του να ξαναπεράσω τη διαδικασία της επισκληρίδιου.. Δεν πόνεσα μεν, αλλά έχω φοβία με ότι αφορά τη σπονδυλική στήλη!!

Σχολιάστε

