Χρόνια μας πολλά!!!

Standard

Ήρθε και πάλι η γιορτή της μητέρας! Φέτος με βρίσκει με δύο παιδιά! Μητέρα δύο παιδιών! Εγω! Ακόμα να το πιστέψω!

Λοιπόν, αυτή η γιορτή είναι από τις αγαπημένες μου. Όχι επειδή τα παιδιά μου θα μου φέρνουν λουλουδάκια από τον κήπο με την βοήθεια του άντρα μου, ούτε επειδή τα φαντάζομαι να μου φέρνουν σε μερικά χρόνια χειροτεχνίες από το σχολείο (όπως έκανα κι εγώ στα παιδιά του ολοήμερου σήμερα)! Βέβαια, αυτά τα περιμένω πώς και πώς κάθε χρόνο. Από φέτος έχω κανονίσει τί θα κάνω σ’ αυτή τη γιορτή… του χρόνου! Καφέ και window shopping με την κολλητή μου, δίχως να κοιτάω ρολόι, κλπ κλπ… 😆

Είναι αγαπημένη μου γιορτή επειδή στην γιορτή της μητέρας πριν 3μιση χρόνια, έμαθα οτι είμαι έγκυος στο Γιώργο. Στη γιορτή της μητέρας πριν ένα χρόνο έμεινα έγκυος στη Ναταλία! Η γιορτή της μητέρας είναι η μέρα που ένιωσα λίγο σαν μαμά πριν ακόμα γίνω μαμά, που ένιωσα οτι θα γιορτάζω διπλά πριν δώ το προσωπακι του δεύτερου παιδιού μου… Η γιορτή της μητέρας μου φέρνει στο μυαλό τόσες όμορφες αναμνήσεις και κάθε χρόνο αυτές οι αναμνήσεις γίνονται και θα γίνονται ακόμα περισσότερες και το ακόμα καλύτερο είναι οτι οι υπόλοιπες αυτές αναμνήσεις θα έχουν και δυο μικρές χαμογελαστές φατσούλες να μου γεμίζουν την αγκαλιά!!!

Καλές μου φίλες, αναγνώστριες, μανούλες, ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ! Να χαιρόμαστε όλες τα παιδιά μας που μας δώρισαν αυτόν τον πολύτιμο τιτλο! Τον τίτλο της ΜΑΜΑΣ!!!

«Μανουλα όλα τα λούλουδα

στ’ αγνό μας περιβόλι

σήμερα έχουν σκόλη

που σκόλη έχεις κι εσύ


Κι εγώ πήρα τα πιο όμορφα

τα διάλεξα ένα-ενα

και τα φερα σε σένα,

μανούλα μου χρυσή!»

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

4 responses »

  1. Παλι με συγκινησεις…Τι ωραια που τα λες…Και για μενα φετος ειναι ξεχωριστη η γιορτη της μανουλας γιατι θα μου δωσει φιλακι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η κορουλα μου!!!!Να χαιρομαστε τα αγγελουδια μας!!!!Ευχομαι καθε χρονο να γιορταζουμε αυτη την ημερα με χαρα και ευτυχισμενες στιγμες……. :-))

  2. «Η Μάνα», Γεώργιος Μαρτινέλλης

    «Μάνα» κράζει το παιδάκι,
    «Μάνα» ο νιος και «Μάνα» ο γέρος,
    «Μάνα» ακούς σε κάθε μέρος,
    α! τι όνομα γλυκό.

    Τη χαρά σου και τη λύπη,
    με τη μάνα τη μοιράζεις,
    ποθητά την αγκαλιάζεις,
    δεν της κρύβεις μυστικό.

    Εις τον κόσμον άλλο πλάσμα,
    δεν θα βρεις να σε μαντεύει,
    σαν τη μάνα που λατρεύει,
    σαν τη μάνα που πονεί.

    Την υγειά της, τη ζωή της,
    όλα η μάνα τ’ αψηφάει,
    για το τέκνο π’ αγαπάει,
    για το τέκνο που φιλεί.

    Όπου τρέχεις, πάντα η μάνα,
    με το νου σε συντροφεύει,
    σε προσμένει, σε γυρεύει,
    μ’ ανυπόμονη καρδιά.

    Κι αν σκληρός εσύ φαρμάκια,
    την ποτίζεις την καημένη,
    πάντα η μάνα σ’ απανταίνει,
    με τα ολόθερμα φιλιά.

    Δυστυχής όποιος τη χάνει,
    ο καημός είναι μεγάλος.
    Σαν τη μάνα δεν είν’ άλλος,
    εις τον κόσμο θησαυρός.

    Κι’ όποιος μάνα πια δεν έχει,
    «Μάνα» κράζει στ’ όνειρό του.
    Πάντα «Μάνα» στον καημό του,
    είν’ ο μόνος στεναγμός!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!!

  3. Χρόνια μας πολλά λοιπόν, να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας και να μας χαίρονται.
    Εβη καταπληκτικό το ποιηματάκι από τα παλιά.

Σχολιάστε

