Όταν κάνεις ψώνια με τα παιδιά

Standard

Πηγή :  http://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=117002

 

 
 
Μετάφραση  Χρύσανθος Θεοχάρης
 
Η ιδέα του να κάθονται σ’ ένα καρότσι του σουπερμάρκετ και να κάνουν βόλτες από διάδρομο σε διάδρομο είναι πάντα αρκετά ελκυστική για τα παιδάκια.
Όμως η Αμερικανική Παιδιατρική Ακαδημία τονίζει πως τα καροτσάκια των σουπερμάρκετ είναι υπεύθυνα για 23.000 επισκέψεις στα επείγοντα περιστατικά των [Αμερικανικών] νοσοκομείων το χρόνο. Προτείνει λοιπόν στους γονείς να παίρνουν τα παρακάτω μέτρα ασφάλειας:
  • Σκεφτείτε μήπως είναι προτιμότερο να βάζετε το παιδί στο παιδικό σας καροτσάκι ή έστω στα ειδικά παιδικά «οχήματα» που διαθέτουν τα σουπερμάρκετ και όχι στα κανονικά καρότσια.
  • Αν τελικά επιλέξετε να χρησιμοποιείτε το καροτσάκι του σουπερμάρκετ, τότε φροντίστε το παιδί σας να είναι δεμένο με μια ζώνη ασφαλείας ή κάτι αντίστοιχο.
  • Ποτέ μην αφήνετε το παιδί (και το καρότσι) από κοντά σας.
  • Μην επιτρέπετε στο παιδί να στέκετε όρθιο πάνω στο καρότσι.
  • Ποτέ μην τοποθετείτε το μωρουδιακό καθησματάκι του αυτοκινήτου πάνω στο καρότσι.
  • Μην αφήνετε το παιδί σας να σκαρφαλώνει στο καρότσι ούτε να κρέμεται απ’ αυτό.
  • Μην αφήνετε ένα παιδί να σπρώχνει το καρότσι μέσα στο οποίο υπάρχει άλλο παιδί.

Diana Kohnle

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

