Το φαΐ της Ναταλίας!

Standard

 

Η Ναταλία μας έχει μεγαλώσει!!! Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει το μπουσούλημα. Σε λίγες μέρες κλέινει 8  (ακόμα δεν το πιστεύω!) μήνες ζωής!

Εδώ και δύο μήνες λοιπόν έχει ξεκινήσει να τρώει. Σας είχα γράψει για το Baby-Led Weaning (ΒLW) παλιότερα. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η Ναταλία το φαγάκι της. Το πρώτο της φαγάκι, φέτες βρασμένης γλυκοπατάτας.  Παρά το δικό μου άγχος κάθε φορά που έχωνε μια μεγάλη μπουκιά στο στόμα της, τα πήγε μια χαρά. Όποτε καταφέρνει να μπουκωθεί, φτήνει την ποσότητα που δεν μπορεί να καταφέρει! Μέχρι να το πάρω χαμπάρι με έπιανε ένα άγχος, αλλά τώρα έχω ηρεμήσει (κάπως)! Το πάτωμα γίνεται χάλια, το καρεκλάκι επίσης και η Ναταλία το ευχαριστιέται. Θα γράψω λεπτομέρειες για το δικό μας BLW με φωτογραφίες της 😉

Τρώει μόνη της όσο μπορεί και μετά μαζεύω τα μικρά κομματάκια και τα λιώνω με το πιρούνι και της τα δίνω με το κουταλάκι, αφήνοντας την να κρατάει κι αυτή το τρισχαριτωμένο κουταλάκι απο το σετ που απέκτησα από το mariaevita.gr.  Δείτε το εδώ! Είναι τα καλύτερα μαχαιροπίρουνα για να μάθουν τα παιδιά να τρώνε μόνα τους (το επόμενο βήμα δηλαδή του BLW), μιας και τα μωρά τα πιάνουν με τον τρόπο που πιάνουν όλα τα υπόλοιπα πράγματα (με όλη την παλάμη). Έχουν σχεδιαστεί να κρατιούνται με αυτόν τον τρόπο, οπότε τα κουκλιά μας τα καταφέρνουν καλύτερα μ’ αυτα! Τα Toddler μαχαιροπίρουνα είναι κατασκευασμένα στην Δανία και είναι BPA kai PVC free. Έχουν βραβευτεί με

Βραβείο Formland Σκανδιναβικού Design -2009

Βραβείο Red Dot Design Award – 2010


Εμείς έχουμε το φούξια και πολύ μας αρέσει!!! Δεν είναι υπέροχα;

Μέχρι στιγμής έχει φάει:

γλυκοπατάτα

καρότο

πατάτα

κολοκύθα κόκκινη

κολοκυθάκι

αβοκάντο

μπανάνα

αχλάδι

ροδάκινο

νεκταρίνι

πεπόνι

δαμάσκηνο

ρύζι

μακαρόνια βίδες

κοτόπουλο

ρυζογκοφρέτες

ψωμί

και η λίστα θα μεγαλώνει κάθε 2 μέρες!  Ξετρελάθηκε με το φαΐ το κοριτσάκι μου! 🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

7 responses »

  1. Βλέπω ότι εσείς έχετε ποικιλία στο φαγητό σας. Έτσι για να μη βαριέστε ποτέ!
    Μακάρι να υπήρχαν αυτά τα μαχαιροπήρουνα όταν γέννησα τις κόρες μου. Θα μου είχαν λύσει τα χέρια.
    Μεγαλώνει η κουκλίτσα σου! Να τη χαίρεσαι.

    • El, ειμαι τυχερη στο φαγητο τους. και ο Γιωργος πολυ καλα τρωει αν και τσιλιβιθρας, αλλα τρωει ολα τα καλα φαγητα και τα προτιμαει κιολας! Πχ θα φαει μπροκολο με λαιμαργια κι ας εχει μπροστα του παστιτσιο 😉 Η Ναταλια ξεκινησε απο λαχανικακια και βεβαιως τρελαινεται και για τα φρουτα. Τωρα που στα λαχανικα προσθεσαμε και το κοτοπουλο, ουυυυυ! Μιαμ μιαμ μονο που δε λεει ακομα 🙂

  2. Μπράβο Λυδία. Αχ κάθε φορά που ακούω για παιδάκια που τρώνε με ευχαρίστηση, χαίρομαι. Τα δικά μου δεν έτρωγαν (και δεν τρώνε) τίποτα. Στην ηλικία των 2 ο Βαγγέλης έτρωγε μόνο γάλα – πορτοκαλάδα – γιαούρτι – αυγό – δημητριακά. Ολα τα άλλα, μόλις έβλεπε πιάτο, έβαζε τις φωνές. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μια φορά που στην κυριολεξία μάλωνε και φώναζε το πιάτο με τη σπανακόπιτα (!!!!). Καθόταν πάνω από το πιάτο και φώναζε (!!!). Η Αθηνά δοκιμάζει περισσότερες γεύσεις, αλλά τρώει μικρές ποσότητες.

    • Δεν ειναι κακο οι μικρες ποσοτητες. Αν θελει μικρες, μικρες. Οσο θελει! Αν χορταινει, σημαινει πως αυτο χρειαζεται! Κι εγω που εμαθα να τελειωνω το φαϊ μου για να φαω ΚΑΙ γλυκο, τι καταλαβα? Διαιτα κανω τωρα μια ζωη 🙂

    • Ωραιο παιχνιδακι σκιουρομανουλα! Θα το κανονισω οταν ηρεμησω λιγακι (η μικρη εχει γαστρεντεριτιδα οποτε στο τελος της ημερας εδω και 2 μερες δηλαδη, ειμαι τελειως off)! Καλες μασες κι εσεις!!!

  3. Λυδια καλησπερα εχω πολυ καιρο να σου γραψω αλλα μπαινω και διαβαζω τα αρθα σου. Διαβαζα τωρα οτι η Ναταλιτσα σου εχει γινει κιολας 8 μηνων…Σαν χτες μου φαινεται που γεννησες…Πως περναει ο καιρος ε? Εμεις ειμαστε πολυ καλα, η Ελευθερια μου μεγαλωνει και ειμαι πολυ περηφανη για αυτο, γιατι πραγματικα ειναι πολυ καλο παιδακι.Καθε φορα που την κοιτω νιωθω τοσο χαρουμενη! Να σου πω και το ευχαριστο νεο μας, περιμενουμε αδερφακι ειμαι σχεδον 2 μηνων. Και ερχομαι τωρα στις δικες σου ανησυχιες, για το αν θα το αγαπαω το ιδιο, πως θα νιωθω, πως θα ειναι η Ελευθερια μου! Τα ξερεις! Μαλλον θα εχουμε αγορακι! (αν και ηθελα κοριτσακι παλι, οταν μου το ειπε ο γιατρος δακρυσα) Φλυαρισα! θα τα λεμε που και που αν με αφησουν οι αναγουλες μου. Καλη συνεχεια!

Σχολιάστε

