Ωρα για παιχνιδι!!!

Standard

Παιχνίδι για μεγάλους! Με κάλεσαν δυο μπλογκοφίλες να παίξουμε και μιας και σήμερα έχω τους παππούδες να παίζουν έξω στον κήπο με τον Γιώργο και την μικρή Ναταλία κοιμισμένη, είπα να παίξωωωω! Λοιπόν, πως έχει το παιχνίδι; Πρέπει να γράψω ποιoς με κάλεσε, να γράψω 10 πράγματα που αγαπώ, και να καλέσω κι εγω με τη σειρά μου άλλους 10 μπλογκοφίλους στο παιχνίδι. Ξεκινώ!

Ευχαριστώ την Σκιουρομανουλα και την New Age Mama που με έβαλαν σε παιχνιδοφάση!

Δεκα πράγματα που αγαπω!


1. Τον άντρα μου που μετά απο σχεδόν 15 χρόνια μαζί, αγαπάμε και γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον όπως τον ίδιο μας τον εαυτό! Ούτε θέλω ούτε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου δίχως αυτόν (Scaryyyy)!


2. Τα δύο μου ΤΕΛΕΙΑ παιδιά! Τα χαμόγελα, τα γέλια, τα λαμπερά τους βλέμματα, τα κλαμμένα προσωπάκια τους, η ύπαρξή τους μας μετέτρεψαν την ζωή σε μια πιο γεμάτη και απίθανη!


3. Την οικογένεια μου γιατί με έκαναν αυτό που είμαι και γιατί πρώτοι με αγάπησαν όσο αγαπώ κι εγώ τα δικά μου παιδιά και αδέρφια 🙂


4. Το πρώτο μπάνιο του καλοκαιριού στην καθαρή θάλασσα της Ρόδου που καθώς βρίσκομαι ακόμα κάτω από το νερό και βλέπω θολά τον βυθό της θάλασσας δίχως μάσκα, πάντα ευχαριστώ τον Θεό για την δημιουργία της θάλασσας!


5. Τις Παρασκευές μεσημέρι, γιατί ξέρω οτι σε λίγο σχολάει ο άντρας μου και θα ξεκινήσει το ΣαββατοΚυρίακο που πάντα περνάμε τόσο καλά!

6. Ένα καλομαγειρεμένο φαγητό από τα χέρια κάποιου άλλου (κάτι που οι περισσότεροι άντρες ΔΕΝ μπορούν να εκτιμήσουν)!

7. Τα ταξίδια! Τις διακοπές! Όπου και να είναι αυτό, όποτε και να είναι για όσο λίγο και να είναι! Σημασία έχει να ξεφεύγεις λίγο από τη ρουτίνα!

8. Την Αγγλία! Oh Yes! Την Αγγλία! Εκεί σπούδασα, εκεί γνώρισα και ερωτεύτηκα τον άντρα μου τον Μάκη, εκεί έζησα πολλές από τις καλύτερες και ομορφότερες στιγμές της ζωής μου! Περιμένω πως και πως να μεγαλώσουν λίγο ακόμη τα παιδιά να πάμε ένα ταξιδάκι!

9. Να κοιμάμαι και να ξυπνάω με τον άντρα μου και τα παιδιά μου στο ίδιο κρεβάτι! Σκέφτομαι οτι τα πιο σημαντικά άτομα πάνω στον κόσμο βρίσκονται μαζί μου σε εκείνο το κρεβάτι!

10. Ζεστο καφέ, πολυθρόνα, ησυχία και ένα καλό βιβλίο να διαβάζω με τις ώρες (παλιά τύχαινε να διαβάσω ένα βιβλίο σε ένα ΣΚ)! Πότε θα ξανασυμβεί αυτό άραγε???

Και πολλά πολλά άλλα θα μπορούσα να γράφω, αλλα 10 ήταν το όριο 🙂

Με τη σειρά μου κι εγώ, θέλω να καλέσω στο παιχνίδι:


Την Αριάδνη!

Την Ολίβια!

Την popelix!

Την toratikano!

Την Σοφια!

Την Foxy Vegan!

Την Ευαγγελία!

Την MamaEl!

Την Ασπα!

Την Στελλα!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

13 responses »

  1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την πρόσκληση αλλά μας πρόλαβε άλλος και το έχουμε παίξει το παιχνίδι http://mammael.blogspot.com/2010/09/blog-post_4723.html

    όπως επίσης και το δεύτερο http://mammael.blogspot.com/2010/09/blog-post_11.html

    Να κάνω ανεπίσημη πρόσκληση για το δεύτερο παιχνίδι αγάπης; Ε, τι λες;

  2. Πολύ όμορφα, συγκινητικά και αυθεντικά τα «10 πράγματα που αγαπάς»! Χαίρομαι που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμά μας για παιχνίδι. Οταν το είχα παίξει κι εγώ στο μπλογκ εντυπωσιάστηκα από το πόσο άρεσε στους αναγνώστες και από το πόσο όμορφα ένιωσα εγώ η ίδια όταν ολοκλήρωσα το κείμενο με τα «!0 αγαπημένα». Κατέληξα λοιπόν στο συμπέρασμα ότι όταν εστιάζουμε τη σκέψη μας – έστω και για λίγο – σε κάτι αγαπημένο, αλλάζουμε την ενέργειά μας, σαν να παίρνουμε μια γερή δόση θετικότητας και ομορφιας! Εξω η αρνητικότητα και η γκρίνια από τη ζωή μας!

  3. Τι ωραίο που είναι αυτό που λες: αγαπώ την οικογένειά μου γιατί με έκαναν αυτό που είμαι! Πόσο αληθινό!
    Σ’ ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    Καλή συνέχεια, να έχεις πάντα ό,τι αγαπάς!

    • Ευχαριστω Στελλα! Κι εμεις προσπαθουμε να δημιουργησουμε με τη σειρα μας παιδια που θα αγαπουν τον εαυτο τους και τους γυρω τους! 🙂

  4. να ειστε παντα ετσι.Χαιρομαι πολυ να βλεπω αγαπημενα ζευγαρια σε μια εποχη που ολοι κοιτανε τον εαυτουλη τους.να χαιρεσται και τα παιδακια σας…

  5. Το πρωί είχα αφήσει σχόλιο με τα λινκ και των δύο παιχνιδιών λέγοντας σου ότι έχω ήδη παίξει αλλά τώρα έχει εξαφανιστεί….. Τι έγινε καλέ; Γιατί;
    Δεν πειράζει. Ξαναπροσπαθώ.

  6. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    Πολύ μου άρεσε που διάβασα τις απαντήσεις σου, νιώθω ότι σε γνώρισα λίγο καλύτερα!
    Καλή Κυριακή 🙂

Σχολιάστε

