Παγκόσμια Εβδομάδα Θηλασμού (1-7 Νοεμβρίου)

Standard

Δεν είναι δυνατόν να διανύουμε την Παγκόσμια Εβδομάδα Θηλασμού και να μην αναφερθώ σ’αυτό!!!

Παγκοσμίως μαμάδες προσφέρουν το στήθος τους στα μωρά τους, είτε από ανάγκη (δεν έχουν κάτι άλλο να τους δώσουν), είτε από γνώση (γνωρίζοντας οτι αυτό το γάλα είναι το καλύτερο για το ζυμαράκι που κρατάνε στην αγκαλιά τους), είτε κι από τα δύο!

Παγκοσμίως γλυκές σταγόνες λευκού θησαυρού μεγαλώνουν και παχαίνουν δαχτυλάκια, μπουτάκια, ροδοκόκκινα μαγουλάκια, κοιλίτσες.

Παγκοσμίως μαμάδες κάνουν την – αυτόματη μετά από λίγο καιρό – κίνηση που φέρνει το στήθος από την μπλούζα τους στο στόμα του μωρού!

Παγκοσμίως μωράκια και αργότερα νήπια βρίσκουν παρηγοριά, θεραπεία, τροφή, σωτηρία στον θηλασμό!

Παγκοσμίως λοιπόν αυτή την εβδομάδα γιορτάζεται ο θηλασμός! Και επειδή πρέπει να τον γιορτάζουμε και να δείχνουμε οτι είναι κάτι απλό, κάτι όμορφο, κάτι που γίνεται παντού, καλούνται όσες μαμάδες αισθάνονται άνετα με τον δημόσιο θηλασμό να παρευρεθούν σε διάφορα σημεία ανα την Ελλάδα (δυστυχώς δεν θα γίνει κάτι και στην Ρόδο) και να θηλάσουν τα μωρά τους σε μια προσπάθεια ταυτόχρονου δημόσιου θηλασμού.

Αν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να πάτε στα εξής σημεία:

Ταυτόχρονος Δημόσιος Θηλασμός

Στη Θεσσαλονίκη στον Λευκό Πύργο,

Στην Αθήνα στo Σύνταγμα μπροστά στον Άγνωστο Στρατιώτη,

Στο Ηράκλειο Κρήτης στην Πλατεία Ελευθερίας,

Στη Σύρο στην Πλατεία Μιαούλη,

Στην Κόρινθο στα Περιβολάκια,

Στην Πάτρα στην Πλατεία Όλγας,

Στον Βόλο στην Πλατεία Ελευθερίας.

Σάββατο 06 Νοεμβρίου στις 13:00

Βυζάκια Εξω λοιπον!!! 😆

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

2 responses »

  1. Μπράβο στις μαμάδες που θα παρευρεθούν στις συναντήσεις αυτές! Μακάρι να θηλάζαμε κι εμείς ακόμα και να ερχόμασταν. Γιατί ο θηλασμός είναι όντως το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο – σε αντίθεση με μια παραγωγό του ραδιοφώνου που έλεγε σήμερα το πρωί (4/11) ότι ο θηλασμός ΔΕΝ είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου και ότι εκεί που πίνει τον καπουτσίνο της στο Κολωνάκι δεν μπορεί, λέει, να βλέπει την άλλη απέναντι να θηλάζει! ΝΤΡΟΠΗ σε αυτές τις γυναίκες που με τη στάση τους και τις ιδέες τους αυτές ντροπιάζουν την πραγματική έννοια της γυναίκας, που το γυναικείο πρότυπο που προωθούν είναι της γυναίκας που παρατάει τα παιδιά στο σπίτι για να πάει για ψώνια και για να πιει το καφεδάκι της στα απανταχού Κολωνάκια, που χειραφετημένη γυναίκα γι’ αυτές είναι η γυναίκα που τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα πάει κομμωτήριο, η γυναίκα αλά Τζένη Μπαλατσινού και Ελένη Μενεγάκη εν ολίγοις (συγνώμη για το ξέσπασμα, Λυδία, αλλά από το πρωί είμαι έξαλλη με αυτά που άκουσα).
    Με τον άνδρα μου είμαστε περήφανοι που ο μικρός μας θήλασε για 25 μήνες χωρίς συμπληρώματα και που του προσφέραμε αυτό το τεράστιο δώρο που θα τον συνοδεύει σε όλη του τη ζωή.
    Μπράβο και σε σένα, Λυδία, που με το μπλογκ σου στηρίζεις όλη αυτή την προσπάθεια.
    Κορίτσια, μη μασάτε! Αφήστε τα μωράκια σας να «μασουλάνε» ελεύθερα και παντού!

Σχολιάστε

