X’mas Cookie Mix Jars!

Standard

 

Μου έδωσε την ιδέα μια καλή μου φίλη, το δοκίμασα και το έκανα και δώρο στις δασκάλες του Γιώργου στον παιδικό σταθμό (έχουμε ξεκινήσει εδώ και λίγους μήνες, αλλά θα σας τα πω σε άλλο post), οι οποίες ξετρελάθηκαν!!!

Lydia’s X’mas Cookie Mix

Τα λεγόμενα Cookie Mix Jars, είναι μόδα στην Αμερική και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα. Τώρα τα ονόμασα Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια, αλλά το Πάσχα τα λέμε Πασχαλινά, και σε οποιαδήποτε επίσκεψη, απλά… μπισκοτάκια 😉

Αγόρασα τα βαζάκια (λίτρου), από το Τζάμπο, πήρα υλικά συσκευασίας σε χρώματα Χριστουγεννιάτικα, έφτιαξα τα καρτελάκια και μέσα έγραψα σε ένα χαρτάκι, την συνταγή και την εκτέλεση:

 

Υλικά:

1 1/3 φλ. αλεύρι

1 κ.γ. Beiking Powder

1 κ.γ. σόδα

1/4 κ.γ. αλάτι

1 φλ. βρώμη (κουάκερ)

3/4 φλ.  m&ms (ή smarties)

3/4 φλ. σταγόνες σοκολάτας

1/2 φλ. μαύρη ζάχαρη

1/2 φλ. λευκή ζάχαρη

1/3-1/2 φλ. καρύδια (αν θέλουμε)

 

Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε όλα τα υλικά από το βαζάκι σε ένα μπολ.

Προσθέτουμε:

1 ελαφρώς χτυπημένο αβγο

1/2 φλ. βούτηρο λίιιιγο λιωμένο

βανίλια

Ανακατεύουμε καλά και πλάθουμε σε μπαλάκια 3,5 εκ.

Βάζουμε σε ταψί με λαδόκολλα και τα ψήνουμε για 10′ στους 180 βαθμούς.

Βγαίνουν 26-28 μπισκοτάκια! Μιαμ, μιαμ!!!

Λοιπόν,τι κάνουμε; Παίρνουμε τα βάζα μας, τα πλένουμε και τα στεγνώνουμε καλά.

Προσθέτουμε (εμένα με βοήθισε και ο Γιώργος κυρίως τρώγοντας τα m&ms) τα υλικά με την εξής σειρά:

αλέυρι με το Beikin Powder, αλάτι και σόδα

βρώμη

m&ms

σταγόνες σοκολάτας

μαύρη ζάχαρη

λευκή ζάχαρη

καρύδια

Βιδώνουμε καλά το βαζάκι, στολίζουμε και ΈΤΟΙΜΑ!!!

 

Μου αρέσει πολύ να φτιάχνω τα δωράκια, να τα στολίζω και να τα χαρίζω! Μου αρέσει να βλέπω ότι και οι άλλοι χαίρονται γνωρίζοντας ότι αφιέρωσα χρόνο και αγάπη για να τους τα φτιάξω, και τέλος μου αρέσει όταν μου λένε πόσο νόστιμα ήταν και πόσο τους άρεσε σαν ιδέα και πόσο τη χάρηκαν! Και επειδή είναι ένα δώρο που μπορείτε να το φτιάξετε με τα μικρά σας, σας το βάζω για να εμπνευστείτε και να φτιάξετε κι εσείς. Δείτε και τα δικά μου που έφτιαξα χτες να πάρετε μια ιδέα!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

2 responses »

  1. Τι φανταστικό! Κρίμα που δώσαμε ήδη τα δώρα στις δασκάλες μας, αλλά θα χρησιμοποιήσω την ιδέα σου για άλλα δωράκια στη νονά μας και σε άλλες καλές φίλες και φίλους! Λυδία, για άλλη μια φορά: είσαι υπέροχη και απίστευτα δημιουργική!

Σχολιάστε

