Με ένα Mei Tai!

Standard

 

Λοιπόν κορίτσια, την Κυριακή είχε μια τέλεια λιακάδα και βγήκαμε έξω οικογενειακώς. Δεν υπήρχε περίπτωση τέτοια μέρα να μείνουμε μέσα! Πήραμε τα απαραίτητα, το Mei Tai μου, το αστεράκι που μου έφτιαξε η Στέλλα και το οποίο έχει γίνει πλέον το δεξί μου χέρι, και φύγαμε για Φαληράκι (Ρόδος, μην ξύνετε το κεφάλι σας…). Η θάλασσα λααααδι! Χιλιάδες κοχυλάκια έξω στην άμμο. Παίξαμε, λιαστήκαμε και πεινάσαμε. Εκεί στο Φαλιράκι, στο λιμανάκι για τις ψαρόβαρκες, έχει μια τέλεια ταβερνούλα της Στάμας, που ότι ψαράκι έχει πιάσει ο άντρας της εκείνη την μέρα,  το τηγανίζει, φτιάχνει και φρέσκες τηγανητές πατατούλες, σαλάτα και μιαμ μιαμ!!! Λίγα τραπεζάκια, ζεστή οικογενειακή ατμόσφαιρα, πλαστικές καρέκλες, θάλασσα μπροστά στα μάτια μας, απλά πράγματα. Τόσο απλά που δεν έχει εννοείται καρεκλάκι για μικρά παιδάκια σαν το δικό μου toddlerάκι 🙂

Τότε, μου ήρθε στο μυαλό ένα πάνινο καθισματάκι που έχω δει εδώ και καιρό. Αυτό εδώ, το λεγόμενο Totseat:

Τι το χρειάζομαι όμως το Totseat, ή οποιοδήποτε άλλο  καρεκλάκι φαγητού όταν έχεις ένα Mei Tai? Γιατί, ΟΚ, μπορεί το Mei Tai, να το έχω φορέσει για να κάνω ψώνια, βόλτες, ορειβασία σε δασάκι, βόλτα με τον Γιώργο και την μικρή όπου μας κατέβει, να φτιάξω κουλουράκια, να μαγειρέψω, να κάνω κούνια και να παίξω bowling! Πολλά έχω κάνει με το Αστεράκι μου, αλλά αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ ξανά, να όμως που μια χαρά μας έβγαλε για μια ακόμη φορά ασπροπρόσωπους το babywearing! Και σας παρουσιάζω λοιπόν την νέα χρηστικότητα ενός Mei Tai! Στέλλα, αφιερωμένο σε σένα!!!

 

Καλό??? 😆

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

11 responses »

  1. Aaaaah, ti orea 🙂
    Kai ego meno stin Rhodes kai imona ekso oli mera me ton Ioannaki mou.
    Maresi poli to kareklaki tis Stella , ine ena sling ?
    Efxaristome for sharing your beautiful,lovely family day 🙂
    Warm regards Mirja.

  2. Τι γλυκο μωρακι ειναι αυτη η Λυδια Παναγια μου!!!!Ομορφος και ο Γιωργακης,αλλα η ζουζουνιτσα σου ειναι πα-νε-μορ-φη!!!Μπραβο Λυδια,το μυαλο σου τρεχει με χιλιαααααα!!! 😉

  3. Πολύ καλή ιδέα! Στης ακρίβειας τον καιρό άλλωστε, εμείς οι γυναίκες πρέπει να γινόμαστε ευρηματικές!!! Το μωρό είναι όντως ένα κουκλί 😉

  4. Σούπερ! Να περνάτε πάντα τέλεια! (Αχ, τι ωραία η βόλτα στη θάλασσα!)
    Η ιδέα σου καταπληκτική! (το είχα δοκιμάσει μόνο με sling, πώς δεν είχα σκεφτεί το mei tai;;;;; Μπράβο ρε Λυδία!)

  5. Aχ να σας φιλήσωωωωωωωωωωωωωωωωω, τι μαγουλάκια μωρέ είναι αυτάαααααααααααα…μού φτιαξες την ημέρα μου!!
    Μπράβο Λυδία, σε θαυμάζω είσαι πολύ ταλαντούχος άνθρωπος! 🙂

    Οταν μπορέσεις, μπες στο pp εκεί που έκανες την ανάρτηση, ρωτάει ο yorgis την διαφορά του sling από το meitei, εγώ δεν ξέρω να του πω…
    φιλούρεεεεεεεεεεεεεεεεεεες

    • Ευχαριστουμε βρε φιλεναδα μου! Ταλαντουχος ανθρωπος γιατι ειμαι ντε? Επειδη εδεσα ενα μωρο σε μια καρεκλα??? 😆

      Απαντησα στον Υorgi, thx 😉

  6. τέλεια ιδέα λυδία μου! και ακόμα πιο τέλεια είναι τα ματάκια της κορούλας σου! τι ματάκια! ματάρες να πω καλύτερα!!! φτου φτου φτου!

Σχολιάστε

