Μαμάδες στη Ρόδο!

Standard

 

Μαμάδες στη Ρόδο υπάρχουν εδώ που με διαβάζουν? Ναι? Γνωρίζετε το ωραίο γκρουπάκι και την ομάδα μας στο Facebook? Έχει εδώ και λίγο  καιρό που ξεκίνησα αυτές τις ομάδες. Είμαι εδώ και τρία χρόνια σχεδόν στην Ρόδο, και έχω καταλάβει οτι δεν κατάφερα να δικτυωθώ όσο θα ήθελα. Οτι δεν έχω γνωρίσει αρκετές μαμάδες και οτι δυστυχώς δεν υπάρχουν αρκετά πράγματα που θα μου άρεσε να υπάρχουν στην Ρόδο.  Μέρη και events που θα μπορούσα να πάρω τα παιδιά μου. Έτσι, είπα, καιρός να γνωριστούμε όλες οι Μαμάδες στη Ρόδο, να μαθαίνουμε η μια από την άλλη και – γιατί όχι; – να δημιουργήσουμε όλα όσα θα θέλαμε να έχουμε στην πόλη μας. Όταν είμαστε μια ομάδα, είμαστε δύναμη και μπορούμε να απαιτήσουμε, να κάνουμε πολλά μαζί, και βέβαια να βρισκόμαστε και να περνάμε καλά 😉

Και κατά την διάρκεια όλων αυτών, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα κάνουμε και διαγωνισμούς για να χαιρόμαστε αναπάντεχα και να έχουμε να περιμένουμε και κάτι!

Μέχρι στιγμής, η Μαρία μας δώρισε ένα χειροποίητο βραχιόλι και μπορείτε να δείτε όλη της την δουλειά εδώ και εδώ!

 

Χειροποίητο βραχιόλι απο τη Μαρία Μπασινά!

 

Και τώρα τρέχει ο δεύτερος διαγωνισμός μας. Το δωράκι μας το προσφέρει η Σοφία από το ntanta.gr η οποία επίσης φτιάχνει με τα χεράκια της πανέμορφους μάρσιπους αγκαλιάς και προωθεί το babywearing στην Ελλάδα. Μας έφτιαξε ένα απίθανο Mei Tai που όποια μαμά το κερδίσει, θα μπορεί να το χρησιμοποιεί από την πρώτη μέρα της γέννησης του μωρού της μέχρι και τα τρία του χρόνια. Εμένα πάντως τα ΜΤ μου πολύ με έχουν βολέψει, ειδικά όταν τα φοράω στην πλάτη και τα χέρια μου μένουν ελεύθερα για τον «μεγάλο» μου γιοκα (4 χρονών)!

 

Mei Tai από ntanta.gr

 

Αν λοιπόν είστε Μαμά στη Ρόδο, ελάτε και γραφτείτε στο γκρουπάκι και στη σελίδα μας, και πατήστε και εδώ, για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό μας! 🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

9 responses »

  1. Κι εγώ ειμαι 2 χρόνια στη Ρόδο και νιώθω ακριβώς το ίδιο! Κυρίως λόγω παιδιών δεν έχω καταφέρει να γνωρίσω κόσμο και να δικτυωθώ!

    • Mambo πολυ θα χαρω να σε γνωρισω κι εγω! Την Κυριακη (καιρου θελοντος) αν εισαι στο γκρουπακι μας θα το εχεις δει δηλαδη, θα βρεθουμε στην ταφρο!

      Καλα τι εγινε με τα blogs που δεν εχω δει ποτε? Διαβαζα το ποστ σου με τις την λιστα των «μυθων» που δεν σου κανουν κλικ! Ρε συυυυ, οχι ρε συ την Νικολακοπουλου! Και μονο για το «Θεος αν ειναι!» αξιζει τα λεφτα της! 😆

      • Λυδία σ’ ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή στο γκρουπ. Δε βλέπω όμως κάτι για τη συνάντηση (δεν σκαμπάζω κι από fb). Θα γίνει στην είσοδο της τάφρου; τί ώρα;

      • Ελα ρε συ! ΚΑτω απο τις φωτογραφιες του γκρουπ, εχει τις εκδηλωσεις. Πατα εκει πανω και θα σε βγαλει στη σελιδα για την Κυριακατικη συναντηση μας 😉 Ειναι για την Κυριακη στις 11 στην ταφρο κατω απο τους ζωγραφους. Μπαινεις απο την πιατσα τον ταξι στο Μαντρακι (εχει ενα δρομακι που εχει και ταβερνουλες μεσα), απο κει προχωρας το ωραιο δρομακι, και λιγο μετα εχει ανοιγμα και λεμε να βρεθουμε εκει 😉 Ελπιζω να σε γνωρισω!

      • One friend went in for labour on a Sunday-biiig mistake since they didnt have much staff. She was in terrible pain for very long time and were asking them to give her something,she was desperate. But the person in charge of that was didnt work so she couldnt get anything.
        They cut her a lot and the next morning she wanted help from a nurse to get out of bed but the nurse refused to help her,just looked at her and said in a nasty way;do it your self !
        My friend didnt speak very well Greek then and asked the nurses if they speak English?
        -Yes, a little but i dont practice it.
        And very well.anytime my friend said anything in English they just looked the other way.

        Another friend came in 2 times to the hospital when she was 5 months pregnant asking for help since she had pains and felt deeply something was wrong.
        Her own doctor was away in Athens and the one in charge just sent her home. The 3rd time another doctor helped her,understood that it was a
        serious problem and danger but it was too late.
        The baby died and she had to give birth to her dead baby-not in a seperate room-but in a sleeping room with other women on the other side of the curtains !

        This is some of the stories i been told from my friends.

        But lets move on now,we can not change what has happened only
        to listen to the woman to hopefully ease their pain.

        Did you mum’s meet last Sunday in old town ?
        If yes,did you have a nice time?

Σχολιάστε

