Διαφήμιση για τον Θηλασμό!

Standard

Πόσο το χάρηκα όταν πριν πολλές μέρες είδα τυχαία στην τηλεόραση ένα σποτάκι διαφημιστικό για τον… θηλασμό!!!! Στην πρωινή ζώνη της ΝΕΤ, έμεινα και το κοίταζα. Μπήκα αμέσως στο youtube αλλά δεν υπήρχε τίποτα. Έστειλα μεηλ στο Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού (το οποίο είναι και πίσω από το σποτάκι), αλλά δεν είχα απάντηση, ώσπου το είδα στη σελίδα του Περι…Θηλασμού στο Facebook, εδώ και δεν θα μπορούσα να μην το βάλω κι εδώ να το δείτε!!!  Γίνονται προσπάθειες τελικά! Λίγο από δω, λίγο από κει, παραπάνω από παραπέρα και τσούκου τσούκου προχωράμε και οι μαμάδες όλο και περισσότερο  θηλάζουν ή έστω το ψάχνουν για να θηλάσουν. Ρωτάνε, ψάχνουν, ξέρουν… Καλή αρχή και εις πολλά περισσότερα!!!

 

 

Εύχομαι μέχρι οι κόρες μας να γίνουν μαμάδες, ο θηλασμός να είναι το πλέον σύνηθες και στάνταρ!

 

 

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

8 responses »

  1. Όντως είναι πολύ θετικό!!! Κι εγώ τυχαία το είδα στο facebook σήμερα και δεν το πίστευα ότι έπαιζε στην τηλεόραση!!!
    Τηλεόραση δεν πολυβλέπω οποτε δεν το πέτυχα εκεί!
    Μήπως γίνει πιο οικεία και η εικόνα μιας μαμάς που θηλάζει και δεν μας κοιτάζουν περίεργα έξω!!!

    • Ηλέκτρα αληθεια δικό σου δημιούργημα είναι??? Το είχα δει στην τηλεόραση και (αφου εκλεισα το στομα μου γιατι δεν περιμενα να δω κατι τετοιο στην Ελλαδα) ξέρεις πόσο καιρό έψαχνα να το βρω στο youtube??? Μπραβο και παλι μπραβο! 🙂

Σχολιάστε

