34 κεράκια!!!

Standard

 

Τετάρτη, 27 Απριλίου! Κάποιος γιορτάζει και το βρήκααααα, είμαι εγώ!!! Ναι, κι όμως, ΠΑΛΙ έχω γενέθλια!

Τι κι αν χρειάζομαι δίαιτα, τι κι αν ξυπνάω αχτένιστη και άβαφτη, τι κι αν χρειάζομαι καφέ για να αρχίσω να σκέφτομαι κι άλλα εκτός από τα φρούτα για τα smoothies που κάνω πρωί πρωί και το άλλαγμα της πάνας της μικρής, δίπλα μου συνεχίζω να έχω ανθρώπους που μου λένε ότι είμαι όμορφη και ότι με αγαπούν και ότι είμαι η καλύτερη μαμά του κόσμου! Και όχι ότι δεν πρέπει να κάνω δίαιτα (από Δευτέρα λογικά), ή δεν πρέπει να χτενιστώ και να πιω τον καφέ μου, αλλά πραγματικά… την ευτυχία την βρίσκω στο κρεβάτι μου κάθε πρωί (πολύ πρωί τελευταία) που θα ξυπνήσω και κάθε βράδυ που πάω για ύπνο! Όλοι χωράμε στην στρωματσάδα μας και αγκαλιαζόμαστε και χαχανίζουμε και τρώμε τις κλωτσιές μας μέσα στον ύπνο μας! Η ευτυχία βρίσκεται δίπλα μου! Έχω σταματήσει να την ψάχνω! Και εκεί που χαίρομαι την ζωή μου, γίνονται κι άλλα που με κάνουν να νιώθω ακόμη πιο ευτυχισμένη, πιο ολοκληρωμένη και γεμάτη!  Τι να σας πρωτοπω? Ότι έχω δυο παιδιά θαύματα τα οποία μεγαλώνουν και γίνονται φιλαράκια? Έναν άντρα που αγαπώ και συνειδητοποίησα ότι ακόμα και τώρα όταν τον βλέπω από μακριά να έρχεται από κάπου που δεν το περιμένω,το πρόσωπό μου χαμογελά!

Το έχω δηλώσει  πως δεν θέλω πολλά από  τη ζωή! Ή μάλλον θέλω! Θέλω τα πιο ακριβά δώρα της ζωής! Υγεία, ευτυχία και γεράματα για όλη μου την οικογένεια! Θέλω να γεράσω στο πλάι του άντρα μου και να δούμε τα παιδιά μας να μεγαλώνουν, να γίνονται ολοκληρωμένα άτομα που θα φτιάξουν με τα εφόδια που τους δίνουμε, ευτυχισμένες οικογένειες, τις οποίες θα μεγαλώνουν υγιείς κι αυτοί με τη σειρά τους! Αυτά τα θέλω!!! Αυτά τα παρακαλώ και τα εύχομαι σε κάθε ευκαιρία!!! Βέβαια το μασάζ που ζήτησα να πάω να κάνω (με χορηγία του μπαμπά μου), κι αυτό το θέλω (διαβάζει κιόλας, να μην το ακυρώσει…), και δώρο  έκπληξη από τον άντρα μου!

Ο Γιώργος μου, μου έφερε και το δώρο μου! Πήγε στο Τζάμπο με τον μπαμπά του και διάλεξε μια κουτάλα και μια πιρούνα για την μαγειρική μου είπε! Πολύ τον χάρηκα, γιατί ήταν πρώτη φορά που σκέφτηκε μόνος του τι δώρο να μου κάνει, και είχε σχέση με την καθημερινότητά μου. Κάτι που θα μπορούσα να χρειάζομαι! Και διάλεξε όλως τυχαία να είναι σετ με ένα μπολ σαλάτας που έχω! Άρα το γούστο μας, είναι παρόμοιο! χεχε!

Και μετά, δείτε τι μου έφτιαξε αντρούλης και γιόκας και πείτε μου αν έχετε δει πιο όμορφη τούρτα! Εγώ πάντως όχι! Λοιπόν, δίκιο δεν έχω να είμαι ευτυχισμένη?

 

made by my hubby and my son

 Μην μου πείτε ότι περιμένατε να δείτε 34 κεράκια στην τούρτα! Κρίση έχουμε!!!! 😆

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

12 responses »

  1. Πολλα και Καλα..ετσι οπως τα θες και τα ονειρευεσαι.Εχεις βρει το νοημα σε ολα οσα κανεις..οταν αλλοι το ψαχνουν σε μεταξωτες κορδελες και σκαφη αναψυχης.

  2. Xρόνια πολλά, έστω κι αργά!
    Και μια θερμή ευχή:

    «Αυτά τα δώρα τ’ ακριβά, που τόσο σε γεμίζουν,
    να τα χαρείς χρόνια πολλά, να τα θωρείς ν’ ανθίζουν!»

    Και του χρόνου τέτοιες χαρές, και πάντα!

  3. Ωχ, μ’ έχει πιάσει έμπνευση, θα γράψω άλλο τόσο,
    ακόμα ένα δίστιχο, να σ’ το αφιερώσω;

    Νά ‘σαι καλά, νά ‘σαι γερή και πάντα ευτυχισμένη
    και νά ‘στε πάντα όλοι μαζί και πάντα αγαπημένοι!

Σχολιάστε

