Γιορτή του Πατέρα και Επέτειος μαζι!…

Standard

μπαμπας και παιδιά "αγανακτισμένα"

 

Σήμερα, 19 Ιουνίου, είναι οι γιορτή των μπαμπάδων. Χρόνια σας πολλά μπαμπάδες! Γιορτάζει ο μπαμπάς μου (χρόνια πολλά πάδρους), αλλά γιορτάζει και ένας άλλος πολύ σούπερ μπαμπάς. Ο μπαμπάκας των δικών μου παιδιών! Ο άντρας μου! Και δεν γιορτάζει μόνο αυτός σήμερα (τουλάχιστον στην δική μας οικογένεια), αλλά κι εγώ, κι εμείς οι δυο μαζί δηλαδή, γιατί έχουμε επέτειο! Κλείνουμε 7 χρόνια παντρεμένοι (βέβαια μπροστά στα  16 χρόνια που είμαστε μαζί, μοιάζει με λίγο…)! Πριν 7 χρόνια παντρευόμασταν στον κήπο μιας εκκλησίας στην Χαλκίδα και αν και υπήρχε στα σχέδια μας, κανείς δεν σκεφτόταν εκείνη την ώρα πόσο καλός μπαμπάς θα γινόταν ο άντρας μου! Εγώ κάποια στιγμή το είχα σκεφτεί και του έιχα γράψει και ένα ποίημα, αλλά ήταν όλα μια υπόθεση. Και να που σήμερα γιορτάζουμε την επέτειό μας, δίπλα μας την γιορτάζουν μαζί μας δυο μικρά προσωπάκια που αγαπούν τον μπαμπά τους απερίγραπτα! Τον κοιτούν στα μάτια και βλέπουν όλον τον κόσμο. Έρχεται από την δουλειά και τα μάτια τους αστράφτουν από χαρά καθώς η μικρή μας τρέχει με ανοιχτά χεράκια για να την πάρει αγκαλιά και ο Τζώρτζης μας τρέχει να κρυφτεί για να ψάξει ο Μάκης να τον βρεί και αφού δεν θα τον βρίσκει, να ξεφυτρώσει ένα κεφαλάκι με χαμόγελο μέχρι τα αφτιά από την κρυψώνα του!

Και γιατί είναι καλός μπαμπάς ο αντρούλης μου? Γιατί τα αγαπά τόσο πολύ! Γιατί είναι μπαμπάς-μπαμπάς! Ξέρετε τώρα, που θα τους δώσει παγωτό ενώ σε λίγο είναι να φάμε «αλλά σιγά, τι θα γίνει αν φάμε λίγο αργότερα!», που θα τα βάλει να παίξουν με τα χώματα που τα είδε τόσο χαρούμενα, ακόμα κι ας μόλις τα είχα ντύσει με τα καθαρά τους, ή που θα τα αφήσει να γίνουν μούσκεμα κι ας φυσάει και είναι χειμώνας γιατί είχαν ξετρελαθεί με το νερό, που θα τους παίρνει σκατολοϊδάκια όσες φορές κι αν έχω πει οτι δεν πρέπει, που δεν μπορεί να πει «τέλος, κοιμόμαστε τώρα!» αλλά συνεχίζει να απαντά την κάθε ερώτηση και έκκληση για παιχνίδι, που θα τους μάθει τον λόγο που δεν πατάμε το μυρμήγκι, αλλά τον λόγο που θα πατήσει τον οποιοδήποτε σαν μυρμήγκι αν πάει να τους κάνει κακό, που θα τους μάθει οτι όταν θυμώνει, θυμώνει αλλά την επόμενη στιγμή η φωνή του θα έχει καλμάρει, που θα τα πάρει στους αγανακτισμένους για να μάθουν να αγανακτούν όταν έρχεται η ώρα και να πολεμούν για το δίκιο ακόμα και των άλλων, που αφήνει την μαμά τους να «αδειάζει» πάνω του για να μην αδειάσει πάνω στα παιδιά μας! Και μπορώ να γράφω για ώρες. Δεν θα το κάνω… Το ξέρει ότι τον θεωρώ θαυμάσιο πατέρα και πως καλύτερό του δεν θα ήθελα να είχα στο πλευρό μου! Και σ’αυτό θα συμφωνήσουν με τα χίλια και τα δύο μας παιδιά και αυτό και μόνο είναι αρκετό από μόνο του!!!

Άντρα μου, χρόνια μας πολλά! Να είμαστε γεροί και αγαπημένοι και μαζί να γίνουμε χούφταλα μέσα στην τρελή περηφάνια για ότι θα έχουν διαλέξει να κάνουν τα παιδιά μας! Χρόνια σου πολλά και για την γιορτή του πατέρα! Είσαι by far ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου!!! 🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

One response »

  1. Παράθεμα: Χρόνια πολλά Μπαμπά…δες! | Μαμά...δες Μπαμπά...δες!

Σχολιάστε

