Τα παιδιά ζωγραφίζουν… παντού!!!

Standard

Λοιπόν το αποφάσισα! Η μικρή μου Ναταλία πήρε το ταλέντο της στη ζωγραφική απο μένα! Χεχε! Εμ, να μην πάρει και κάτι κι από μας δηλαδή (αφού μοιάζει λέμε, στον μπαμπά)? Με το που δει κυρομπογιές, εκτός από το οτι τις τρώει και λίγο, θα αρχίσει να ζωγραφίζει, να ζωγραφίζει να ζωγραφίζει. Στο χαρτί της, σε άλλα χαρτιά, σε βιβλία (ΜΟΥ), στο πάσο της κουζίνας, στο ψυγείο, στο πλυντήριο πιάτων, στο πάτωμα, στους τοίχους και όπου αλλού φτάνει το ταλαντούχο και μικρό της χεράκι! Ζωγραφίζει «μηλιο», «ήλιο», «κύκο», πεταλούδα (αυτό κάνει τα χερια της όπως στο τραγούδι για να μου το πει), και ότι άλλο σκεφτεί!

Κι εμένα, δεν μου κάνει καρδιά να της σβήσω τα δημιουργήματά της! Να της κόψω την εμπνευσή? Εγώ? ΠΟΤΕ! Και έτσι, το πάσο της κουζίνας έχει γίνει η δική της επιφάνεια. Καμιά φορά σβήνω τις μουντζούρες ζωγραφιές της για να της αφήσω ελεύθερό το πεδίο για νέες χρωματιστές γραμμές και κύκλους. Μάλιστα πήρα και χαρτόνι του μέτρου και έντυσα τον τοίχο του διάδρομου για να μπορούν να ζωγραφίζουν και οι δύο μαζι! Κάνουν μεγάλες χαρές, ειδικά όμως η μικρή καλιτέχνης που περιμένει τον αδερφό της να της δείχνει νέα κόλπα ζωγραφικής.

Μάλιστα σε λίγες μέρες θα σας δείξω το νέο εγχείρημα μου (όταν το επιχειρήσω δηλαδή). Ο τοίχος του διαδρόμου θα γίνει μαυροπίνακας. Ένας τοίχος αφιερωμένος στα καλλιτεχνήματα των μικρών μου θησαυρών. Γιατί, αν δεν τους δείξω ότι εκτιμώ αυτά που φτιάχνουν, πως τα θαυμάζω και πως τους αφήνω χώρο για να δημιουργήσουν, πως θα το μάθουν?😉

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

12 responses »

  1. Αυτό σημαίνει ενίσχυση των κλίσεων κ συμβολή στην καλλιέργεια αυτοπεποίθησης στο παιδί από μικρή ηλικία.Συγχαρητήρια,πράττετε πολύ σωστά.

  2. Eίναι γεννημένη καλλιτέχνης, είναι ολοφάνερο! Μπράβο που ενθαρρύνεις τη δημιουργική της έκφραση, εξαιρετική ιδέα ο τοίχος-μαυροπίνακας!
    καλημέρα

  3. Καλά, είσαι απίστευτη! Δε θα το σκεφτόμουν ποτέ!!! Ευτυχώς, σα μωρομάνα ήμουν τυχερή σε αυτά, μόνο ο μικρός μου μία και μοναδική φορά ζωγράφισε στο τοίχο ειδάλλως θα είχα μεγάλο πρόβλημα!

    ΥΓ: Καλού-κακού, ετοιμάσου να τη στείλεις στο London School Of Arts…..

    • Χαχα Angela σιγα ρε συ! Κοιτα ο Γιωργος επισης ζωγραφιζε απο δω κι απο κει, αλλα ειχα σκεφτει μονο το χαρτι του μετρου στο πατωμα… Μου ειχε ζωγραφισει και με μαυρο στιλο την μπεζ μου ωραια σουεντ πολυθρονα! Τον ευχαριστησα για την ομορφη ζωγραφια, αλλα δεν γινοταν να μην την σβησω και να μην του πω να προσπαθησει να ζωγραφιζει μονο σε χαρτι… Με επεισε ομως για ζωγραφικη σε τοιχο οταν μια μερα που ειπε οτι τα παιδια ζωγραφιζουν στον τοιχο, και μου τραγουδησε το τραγουδι!😉

  4. εισαι καταπληκτικη μαμα!!!!!!!και καλο παραδειγμα για εμας…που ειμαστε λιγο παραπανο γκρινιαρες οταν αντικρυσουμε ενα ζωγραφισμενο επιπλο…🙂

      • Δήμητρα μου, σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, αλλα θα ηθελα να εχετε παντα στο μυαλο σας πως αυτα που διαβαζετε ειναι ενα κομματι της ζωης μου. Μπορει να ειμαι καλη σ’αυτον τον τομεα, αλλα χειροτερη απο σενα σε καποιον αλλον τον οποιο να μην αναφερω. Ετσι τελικα μπορει να εισαι εσυ η καταπληκτικη μαμα και οχι εγω😉 Αυτο στο λεω γιατι μπορει να μπαινεις εσυ (και άλλες αναγνωστριες μου) στο τρυπακι της συγκρισης. Εσυ γνωριζεις τις κακες σου μερες, αλλα οχι τις δικες μου, και ετσι υπαρχει ο φοβος να νιωθεις ασχημα για τα πραγματα που δεν «εισαι»! Ειναι λαθος. Το κανουν ισως πολλες μαμαδες. Να βλεπουν ή να διαβαζουν καποια αλλη μαμα και να την θεωρουν τελεια και να την ζηλευουν. Να θυμασαι παντα πως ΕΣΥ και μονο ΕΣΥ εισαι η τελεια και πιο καταπληκτικη μαμα για το παιδι σου, και οσο το προσπαθεις, κανεις το τελειο πραγματικοτητα. Εγω σιγουρα… δεν ειμαι τελεια😉

  5. Όχι μαυροπίνακα! Σημαντικά προβλήματα με τη σκόνη στα μικρά πνευμονάκια. Άφησε καλύτερα το χαρτί και να το αλλάζεις συχνά.
    Και ο λευκοπίνακας καλός είναι, αρκεί οι μαρκαδόροι να είναι παιδικού τύπου (μη τοξικοί).
    Το τζάμι του παραθύρου το δοκιμάσατε; Σ’ εμάς έχει μεγάλο σουξέ, ιδίως τα χειμωνιάτικα απογεύματα.

    • Μαμα στο δρόμο, από οσο ξερω υπάρχουν οι λεγόμενες dustless chalks (κιμωλιες που δεν δημιουργουν σκονη) αλλα και οι λεγομενες πλαστικες… Ελπιζω να μην κανω λαθος. Αν δω οτι υπαρχει τετοιο προβλημα, απλα θα κολλαω πανω χαρτι. Στο χαρτι βλεπεις, ζωγραφιζουν κατι και μενει. Αλλη φαση ο πινακας😉

  6. ο μαυροπίνακας είναι ωραία ιδέα για όλη την οικογένεια. Εδώ και ένα χρόνο έχω αγοράσει τη μπογιά για να βάψω έναν τοίχο στην κουζίνα… στο μεταξύ αφήνουμε ο ένας στον άλλο μηνύματα σε έναν μικρότερο αγοραστό μαυροπίνακα, και έχει γίνει μια πολύ γλυκιά οικογενειακή συνήθεια!
    Επίσης η τέχνη στο χαρτί μπορεί να κρατάει για όσο θέλεις, αλλά και η εφήμερη τέχνη έχει τη χάρη της!

    (αν δεν αγόρασες ακόμη μπογιά, σου προτείνω να ρωτήσεις σε παλιά μαγαζιά με εργαλεία και χρώματα για τις μπογιές που χρησιμοποιούνταν παλιά στους σχολικούς πίνακες. Στα πιο εξειδικευμένα μαγαζιά διακόσμησης τις πουλάνε πολύ πιο ακριβά -αν και έχεις ποικιλία χρωμάτων)

Σχολιάστε

