Μήπως η πολλή τάξη… βλάπτει?

Standard

Παιχνίδι στην άμμο!

Πόσες φορές κοιτάτε το παιδί σας να παίζει και του φωνάζετε να μην λερωθεί, να μην πετάει έτσι τα παιχνίδια του, να σηκώσει το κουβαδάκι, να μην σηκώσει το κουβαδάκι τόσο ψηλά γιατί δεν κάνει, να μην πιάνει το χώμα με τα νύχια γιατί θα μαυρίσουν, να μην τρέχει (αυτό πια βγαίνει αυθόρμητα), να μην, να μην, να μην!!!???

Πόσες φορές βλέπετε το σπίτι σας και εύχεστε να είχατε ένα από αυτά τα σπίτια που όλα βρίσκονται σε τάξη, ενώ το δικό σας έχει παιχνίδια που κάνεις ζιγκ ζαγκ να τα αποφύγεις, και μάλιστα τα έχεις πατήσει και μια δυο φορές με γυμνό πόδι και το βρίσιμο (μέσα στο κεφάλι σας) πάει καπνός?

Πόσες φορές πάτε στο δωμάτιο του παιδιού σας και τρέχετε έξω φωνάζοντας «κλέεεεφτηηηηηςςςςς!!!!» γιατί όλο αυτό το ανακάτεμα μόνο ένας διαρρήκτης θα μπορούσε να το είχε κάνει καθώς έψαχνε το τελευταίο τερατάκι του…. Ben 10!!!

Και πόσες φορές ξεφυλίζετε περιοδικά με σπίτια και δωμάτια παιδιών, και αναρωτιέστε πως στο καλό και ΠΟΤΕ, θα έχετε κι εσείς ένα τέτοιο σπίτι?

Ε, λοιπόν, μην νιώθεται και τόσο άσχημα! Αφήστε τα παιδιά σας να εξερευνήσουν το σπίτι, να παίξουν όπως θέλουν και να τα κάνουν όλα λίμπα κατά την διάρκεια του παιχνιδιού (μετά σιγά σιγά θα μάθουν να τα ξαναβάζουν στη θέση τους). Μην βάζετε σε τάξη την δημιουργικότητά τους, γιατί απλούστατα δεν γίνεται. Το μόνο που μπορείτε να καταφέρετε, είναι το παρακάτω!!!

Όταν βάζουμε σε τάξη τα πάντα, το παιδί τι μπορεί να κάνει?

Φωτογραφίες από http://www.jeanniejeannie.com/2011/08/29/the-art-of-clean-up-sorting-and-stacking-everyday-objects/

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

6 responses »

  1. Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ ομως…αν κ με το να πετανε παιχνιδια δεν θελω γιατι μπορει να χτυπησουν αλλο παιδακι.Το πιο αστειο που εχω ακουσει σε πλατεια μαμα να φωναζει στο παιδι»μην τρεχεισ’ Ε κλειστο σπιτι γλυκεια μου τι το βγαζεις απο το κλουβι.Κ το 2ο κουφο σε παραλια το παιδακι παιζει με το κουβαδακι του κ με αμμο»αγαπη μου αφησε πια το κουβαδακι,θα παθεις καμια κηλη’Αφου ξεσπασα αυθορμητα σε γελια.Ολοι καποια στιγμη κατι θα πουμε αλλα καλα ειναι να μην ειμαστε υπερβολικοι..

  2. Αυτό με τη δημιουργηκότητα και την καταναγκαστική μάνα που τα θελει όλα σε τάξη είναι η πληγή των παιδικών μου χρόνων! Ευτυχώς είχα ελάχιστα παιχνίδια (δηλαδη 1 κουκλα) και αυτή δε μου την έδιναν για να μην τη χαλάσω! Ωστόσο είχα πολύ επαφή με τη φύση και αυτοσχεδίαζα με τα παιχνίδια μου στην υπαιθρο και η μάνα μου αγαπούσε να μου φτιάχνει κούκλες πλεκτές και να μου ζωγραφίζει ιστορίες όποτε έιχε χρόνο και δεν την πείραζε να χαλάω τη φαντασία της στιγμής ούτε να λερώνομαι εκτός σπιτιού! Τώρα το βλέπω και στο νινι μου πόσο αγαπά να παιζει μαζί μου, πόσο χρόνο και αφοσίωση και φαντασία και πολύ επαφή με τη φύση θέλει, οι εντολές που του δίνω ειναι από κουραση τις περισσότερες φορές και επειδή για μένα ο χρόνος κυλάει γοργα και δεν προλαβαίνω να βαρεθω το ιδιο γρήγορα. Πολύ καλογραμμένο το post όπως πάντα! Ευχές από Θεσσαλονίκη!

  3. Καλημέρα, καλό φθινόπωρο! Κάπου διάβασα κάτι και μου φάνηκε έξυπνο::»Οι μεγαλοφυείς ελέγχουν το χάος, οι μέτριοι ελέγχουν την τάξη». Λέω να διαλέξω να είμαι με τους μεγαλοφυείς!

  4. Κι εμείς …. την θεωρία του χάους υποστηρίζουμε!!!!! Προσπαθώ να μαζέψω αλλά όλο τον αμάζευτο έχουμε! Σε τελική ανάλυση, τι νόημα έχει να έχεις τα παιχνίδια τακτοποιημένα στα κουτιά τους; Καλύτερα να μην τα έχεις. Η αλήθεια όμως, είναι, πως σήμερα τα παιδιά έχουν άπειρα παιχνίδια. Πολλές φορές μάλιστα, τα παιχνίδια είναι σκόρπια παντού και τα παιδιά δεν ασχολούνται με κανένα από αυτά, γιατί απλά δεν ξέρουν με τι να πρωτοπαίξουν!!! Ο Βαγγέλης, έχει ένα σωρό παιχνίδια όπως κάθε παιδί και μπορεί να ασχολείται ένα ολόκληρο απόγευμα με το να κατασκευάσει ένα υπερ όπλο από ξυλάκια παγωτού και αλουμινόχαρτο!!!

Σχολιάστε

