Αποτελέσματα διαγωνισμού – Beebies.gr

Standard

Μετά από μια καθυστέρηση (λόγω τεχνικών προβλημάτων υπολογιστή), τα αποτελέσματα του διαγωνισμού από το beebies.gr έχουν βγει!!!

Ένα κοριτσίστικο κουκουβαγίστικο σκουφάκι και ένα αγορίστικο.

Το κοριτσίστικο είναι αυτό:

Κατερίναααα, πες αλεύρι!

Και επειδή η Μαρία κατάλαβε ότι άρεσε πολύ το theme της κουκουβάγιας, δίνει την επιλογή στην μαμά που κερδίζει το αγορίστικο σκουφί να επιλέξει ανάμεσα από αυτά τα δύο:

Μαρίαααα, αυτό?

ή αυτό???

Και οι νικήτριες του διαγωνισμού αυτού, μετά από κλήρωση στο random.org, είναι:

Για το κοριτσίστικο σκουφί η Κατερίνα με το εξής σχόλιο:

Κατερινα Λέει:

28 Σεπτεμβρίου, 2011 at 5:13 μμ e

Μα ειναι απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!! Νομιζω θα ταιριάζει απόλυτα στο κεφαλάκι της μικρης μου πριγκιπισσας!!

Για το αγορίστικο σκουφί, η Μαρία με το εξής σχόλιο:

Maria Λέει:

27 Σεπτεμβρίου, 2011 at 10:54 πμ e

Για τον Κωνσταντίνο μου! Θα έχει πολύ πλάκα και θα τον ζεστάνει κιόλας! :) Καλή επιτυχία σε όλους!

Στα κορίτσια θα σταλεί μέηλ με περισσότερες λεπτομέρειες και αν δεν απαντήσουν μέσα σε 5 μέρες, θα ξαναγίνει κλήρωση😉

Η Μαρία από το beebies.gr, δεν θέλει οι υπόλοιπες να μείνετε παραπονεμένες, οπότε όσες πήρατε μέρος στο διαγωνισμό και δεν κερδίσατε, μπορείτε μέχρι τις 15 Οκτωβρίου να παραγγείλετε το σκουφάκι (όποιο σας αρέσει), και εφόσον πείτε οτι είστε από το mamalydia, θα σας το αφήσει μόνο 24€!!! Νομίζω πως δεν υπάρχει καλύτερη έκπτωση!!!

Η Ναταλία μου είναι απίθανη με το σκουφάκι! Άντε να αρχίσουν τα κρύα να το φοράμε και ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ, καλές μου μαμάδες!!!🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

