1η Ημερίδα Μητρικού Θηλασμού

Standard

Μια πολύ πολύ καλή κίνηση από το mitrikosthilasmos.com, που όποιος μπορεί δεν  θα έπρεπε να χάσει! Κρίμα που γίνεται στην Αθήνα, αλλιώς θα ήμουν σίγουρα κι εγώ εκεί!!!  

– Δ ε λ τ ί ο Τ ύ π ο υ –

www.mitrikosthilasmos.com – mitrikosthilasmos@gmail.com

 

Αθήνα, 18/09/2011

 

Το mitrikosthilasmos.com, ο πλέον ενημερωμένος και επιστημονικά τεκμηριωμένος ελληνόφωνος διαδικτυακός τόπος σε θέματα μητρικού θηλασμού και γαλουχίας, στα  πλαίσια των δράσεών του για τον εορτασμό της επερχόμενης Παγκόσμιας Εβδομάδας  Μητρικού Θηλασμού, διοργανώνει την 1η του Ημερίδα για τον μητρικό θηλασμό με θέμα:  “Θηλασμός: Η ξεχασμένη μητρική τέχνη” και ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ για το κοινό.

Την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011 στο αμφιθέατρο του  Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου “Αττικόν” πλήθος έγκριτων Ελλήνων επιστημόνων, διεθνώς Πιστοποιημένων Συμβούλων Γαλουχίας IBCLC και Συμβούλων Θηλασμού του  Συνδέσμου Θηλασμού Ελλάδος – La Leche League Greece (LLLG), θα μιλήσουν σε ανοιχτό κοινό (σε νέους γονείς ή μη & επαγγελματίες υγείας). Μετά το τέλος κάθε ομιλίας θα ακολουθεί ολιγόλεπτη ανοιχτή συζήτηση, ανάμεσα στους ομιλητές και τους συμμετέχοντες που θα τιμήσουν με την παρουσία τους την Ημερίδα.

 

Επίσης, στο τέλος της Ημερίδας θα δοθούν Πιστοποιητικά Παρακολούθησης. Αναγνωρίζοντας πως οι περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα ξεκινούν να θηλάζουν τα  μωρά τους αλλά απογαλακτίζουν πολύ νωρίς, επιχειρούμε να δώσουμε στις γυναίκες  (και τις οικογένειες τους), τη δύναμη και την πίστη, πως ο μητρικός θηλασμός είναι μια φυσική διαδικασία που με αγάπη, υπομονή, επιμονή και την κατάλληλη ενημέρωση  και υποστήριξη μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα σε αυτές και τα μωρά τους για σήμερα αλλά και στο μέλλον!

 

Στόχος είναι και η προτροπή της επιστημονικής κοινότητας στο να στηρίζει τις νέες μητέρες στην τέχνη του θηλασμού και το δικαίωμα της επιλογής για τη διατροφή του  παιδιού τους από την πρώτη ώρα! Καλούμαστε και μέσα από αυτή την ημερίδα να βοηθήσουμε ώστε το αναφαίρετο δικαίωμα των βρεφών στο θηλασμό να ανακτήσει τη θέση που του αξίζει στη διατροφή τους, με  την ελπίδα μια μέρα να δούμε μια πιο φιλική προς το θηλασμό Ελλάδα!

 

«ΑΜΗΝ!» λέω εγώ…

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

