Ψαλιδο-χάρτινα παιχνίδια!

Standard

Θυμάστε τις χάρτινες κουκλίτσες που κόβαμε όταν είμασταν μικρές και τις ντύναμε όπως θέλαμε με τα επίσης χάρτινα ρούχα τους??? Αυτά που είχαν στις ακρούλες τους κάτι λωρίδες από χαρτί τις οποίες διπλώναμε για να πιάσουν πάνω στην χάρτινη κούκλα! Τις θυμάστε? Εγώ τις θυμήθηκα αφού μια φίλη τις πόσταρε σε μια μαμαδοσελίδα στο FB! Και είπα να τιςμοιραστώ μαζί σας από την χαρά μου!

 

Δείτε εδώ τις κούκλες και μια από τις αλλαξιές τους (ο Γιώργος επέλεξε να σας βάλω να δείτε αυτές) για να πάρετε μια ιδέα.

 

Πατήστε πάνω στο λινκ, και μετά κάτω δεξιά εκεί που δείχνει το εικονιδιάκι του εκτυπωτή για να τυπώσετε όλο το αρχείο. Μετά κόψτε τις κούκλες και τις αλλαξιές τους ή αφήστε το παιδί σας, αν μπορεί και ξεκινήστε να παίζετε (αφήστε και το παιδί να παίξει, αλλά… να περιμένει την σειρά του!!! :lol:)!

 

λινκ: http://www.box.net/shared/n2o0zxx0rf

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

6 responses »

  1. Στο οπισθόφυλλο της «Μανίνας» είχε τέτοιες και είχα ολόκληρη συλλογή! Τις λάτρευα! Ωωωωωωωρες ατελείωτες παιχνιδι! Θυμάμαι πως είχα πολλά κορίτσια και μόνο 2 αγόρια!

Σχολιάστε

