Τα κουφά που ακούσαμε για τον θηλασμό!

Standard

Μετάφραση: "Μμμμμ, οχι! Όσο και να προσπαθώ... Δεν μπορώ να καταλάβω πως... Αυτά τα δύο κουτιά φόρμουλας, θα με βοηθήσουν να θηλάσω!" Και πάνω στη τσάντα γράφει: "Πακέτο θηλασμού. Γιατί το μητρικό γάλα ΕΙΝΑΙ το καλύτερο, αλλά πολύ πιθανόν να μην τα καταφέρετε!"!!!

Όλες όσες έχουμε θηλάσει τα μωρά μας, ειδικά όσες συνεχίζουν να θηλάζουν αρκετό καιρό ή έχουν ψάξει για τον θηλασμό, έχουμε έρθει αντιμέτωπες με κουφές, αστείες, εξωφρενικές ατάκες για τον θηλασμό. Είτε για να μας πείσουν πως είναι καιρός να αποθηλάσουμε ή για να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι δεν θήλασαν οι ίδιες.

Χωρίς να έχω διάθεση κριτικής, είναι πραγματικά κορυφαία πολλά από αυτά που έχουμε ακούσει! Τι λέτε? Θέλετε να τα μαζέψουμε κάπου? Αφήνετε σχόλιο εσείς από κάτω, και θα το περνάω εγώ στο ποστ!

Ας πω αυτά που έχω κατά καιρούς ακούσει εγώ:

– Έκοψα τον θηλασμό το καλοκαίρι, γιατί ξίνιζε το γάλα μου από τη ζέστη!!!

– Κόψε τον θηλασμό γιατί ο γιος σου θα έχει κόντρα με τον μπαμπά του!

– Ο γυναικολόγος μου όταν πήγα για την εξέταση στις 40 μέρες: Ακόμα θηλάζεις? Γιατί??? Τόσο κόλλημα?

– Γυναικολόγος αφού πίεσε το στήθος νέας μαμάς: Το γάλα σου δεν είναι καλό. Να το κόψεις να δώσεις γάλα σκόνη.

– Μια μαμά που δεν θήλασε: Δεν είχα γάλα. Δεν κατέβηκε ποτέ και έτσι ο γιατρός μου, μου έδωσε το χάπι να το κόψω! (Helloooo? Τι να κόψεις?)

– Δεν θήλασα (άλλη μαμά), γιατί δεν άρεσε στο μωρό το γάλα μου. Ήθελε το ξένο!!!

– Πόσο θα θηλάζεις? Μέχρι να πάει φαντάρος? (αυτό όλοι το λένε???)

Θα θυμηθώ κι άλλα! Για πείτε κι  εσείς!!!

Τα δικά σας: ??

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

33 responses »

  1. ΕΓΩ ΤΑ ΘΗΛΑΖΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ. (ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΤΡΩΓΑΝ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΜΑΖΙ!). ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ Ο ΤΟΤΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ ΚΛΗΝΙΚΗΣ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΒΗΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΦΑ ΓΙΑΤΙ??????ΓΙΑΤΙ ΘΗΛΑΖΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ 2 ΕΤΩΝ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ? ΜΙΑ ΣΤΗΒΑ ΜΕ ΞΕΝΟ ΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ.ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ 9/10= ΗΜΕΡΑ ΘΗΛΑΣΜΟΥ

  2. ενα που ακουσα προσφατα..»αντε να αρχισει το κανονικο φαγητο για να παρει βαρος» (μιας κ τοσο καιρο κανουμε διαιτα..ελεος!)

    • Χαχαχα Αννα η Ναταλια ηταν το ανθρωπακι της Μισελεν με τον θηλασμο τους πρωτους μηνες. Επαιρνε τουλαχιστον 1 κιλο καθε μηνα! Περιμενα να μπουμε στις τροφες να σταματησει να παιρνει τοσο γρηγορα!!!😉

  3. Ααα, μου αρέσει αυτό!!! Λοιπόν:
    1. Μη τον θηλάζεις πολύ -το αγόρι- γιατί θα γίνει «αδελφή»!
    2, Όταν είσαι έγκυος και θηλάζεις το μεγάλο σου – ειδικά αν είναι αγόρι- του κάνει πολύ κακό γιατί παίρνει όλες τις ορμόνες της εγκυμοσύνης (τάδε έφη γυναικολόγος]
    3. Ναι ναι θήλαζέ τον και δώστου να βουτάει και το κουλούρι!!!
    4. Μετά του 6 μήνες το γάλα δεν έχει καμία θρεπτική αξία [ενώ της αγελάδας….]
    5. Όταν του το κόψεις δεν θα πίνει άλλο γάλα.
    6. Όταν θηλάζεις δεν ξέρεις πόσα γραμμάρια πίνει, καλύτερα να το βγάζεις με το θήλαστρο!
    Για να μην αναφέρουμε τα περί μαμόθρεφτου, μυξιάρικου, κολλημένου παιδιού επειδή θηλάζει.
    Αυτά μου έρχονται τώρα… Αν μου έρθει και κανένα άλλο θα επανέλθω!

    Πάντως Λυδία, αυτό το πρώτο με το γάλα που ξίνιζε τι καλοκαίρι είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ! Ομολογώ ότι δεν έχω ξανακούσει τέτοια βλακεία!

    • Χαχαχαχα! Τελεια! Εχω διαβασει προσφατα σε μια συζητηση που η κουνιαδα της κοπελας της ελεγε οτι επρεπε να σταματησει να θηλαζει (μετα τα 1 καπου εκει) γιατι ετσι γινονται οι βιαστες!!! Καλο???

      Και σε μενα αναρωτιοντουσαν αν θα ειναι κολλημενος με τα στηθη μετα απο τοσον καιρο κολλημενος στον θηλασμο!

  4. Παραλλαγή του σχόλιου με τον φαντάρο. Απευθυνόμενη στην κόρη μου, εν παρουσία μου φυσικά…»εσένα θα σε παντρέψουμε και θα πίνεις ακόμη από το στήθος της μαμάς σου;»

    «κάνει να θηλάζεις ενώ σου έχει έρθει περίοδος;»

    «έχεις γάλα, ενώ έχεις περίοδο;»

    «καλά…αυτή τώρα δεν πίνει…το έχει βρει παιχνίδι, σαν πιπίλα.»
    – κάνετε λάθος, πίνει μια χαρά!
    «μα πώς πίνει, έχεις ακόμη γάλα;»

    Η κόρη μου είναι τώρα 19 μηνών και συνεχίζουμε.
    Επίσης να πω ότι η παραπάνω ερωτήσεις, θα μπορούσαν να είναι και απορίες, κάτι που είναι εντελώς θεμιτό. Ωστόσο στην περίπτωσή μου είναι ρητορικές…αυτός που ρωτάει ειναι σίγουρος ότι ήδη γνωρίζει την σωστή απάντηση…

  5. Γεια σου, Λυδία! Ωραία ιδέα αυτή, εμένα προσωπικά μου έχει μείνει ένα και καλό:
    – Καλά, ακόμα θηλάζεις; (μετά από 2 έτη) Να ξέρεις ότι θα προσκολληθεί επάνω σου και θα γίνει κακομαθημένο και μαμόθρεφτο. (!)
    Και επίσης
    – Καλά, (όλα ξεκινάνε με αυτό το «καλά») πώς μπορείς να πηγαίνεις για καφέ, να βγαίνεις ενώ θηλάζεις; Θα χαλάσει η κοινωνική σου ζωή. (η κοινωνικο-φεμινιστική διάσταση)

  6. Aκόμα θηλάζεις?Και έχεις τόσο γάλα?Και όταν ακούσουν την ηλικία παθαίνουν ένα σοκ.
    4 χρονών?
    Αλλη ατάκα ξέπλεξες με τον θηλασμό?
    Στη ερώτηση το θηλάζεις?Δεν είχα γάλα.Αυτή την ατάκα την έχω ακούσει πολές φορές.
    ετσι όμως χτιζονται συνειδήσεις και νοοτροπίες,Και πιστεύουν αλλοι ότι είναι εφικτό
    Μου εβγαλε το νοσοκομείο το γάλα ακατάλληλο.
    Για οιδιπόδειο σύμπλεγμα για τα αγόρια.

  7. Αααχ!!!
    Τι άλλο θ’ακούσουμε πια; Και καλά ο κόσμος γύρω γύρω, αλλά και από Καθηγητή/τρια (δε θα καρφώσω, θα ‘πρεπε;) Παιδιατρικής αλλεργιολογίας; Πήγαμε τον μικρό μου για εξετάσεις και μετρώντας τα κιλά του στον 13ο μήνα τα βρήκε ελάχιστα (προφανώς αγνοώντας τις καμπύλες παιδιών που θηλάζουν) και είπε: «Καλά, μέχρι πότε θα τον θηλάζετε; Μέχρι τους 6 μήνες είναι θρεπτικό το γάλα, μετά δεν προσφέρει τίποτα» -Μα Γιατρέ μου, ο ΠΟΥ, καθώς και η ΑΠΑ συστήνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 χρόνια, μπλα μπλα… -Εμείς προτιμούμε την Ευρωπαική άποψη. ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ! Μιλάμε, έβραζα μέσα μου. Ένιωθα ότι μιλάω σε αγράμματο άνθρωπο. Τι να πω;

    Και το τελευταίο που άκουσα ήταν ότι όταν έρθει η περίοδος δεν κάνει να θηλάζεις χαχαχαχαχαχαχα!!!!

    (Τελοσπάντων, με την εγκυμοσύνη και το θηλασμό τι ισχύει τελικά; Συνεχίζουμε κανονικά; Αν υπάρχει κάποιο καλό άρθρο σχετικό…)
    Να είστε όλες καλά!

  8. – Καλέ μην της δίνεις βυζί όποτε θέλει αυτή! Σε εκμεταλλεύεται!
    – Η δικιά μου δεν ήθελε να πιει από μένα, ήταν τεμπελούλα! (το παιδάκι είχε πάθει σύγχυση θηλών)
    – Άντε καλά. Θες να θηλάσεις μέχρι όσο πάει. Όταν σταματήσεις, το παιδάκι θα πίνει άλλο γάλα; Δεν θα το δέχεται! Τι θα κάνεις τότε;
    – Ε, αφού έχεις γάλα ακόμη… -Μα δεν κόβεται το γάλα όσο θηλάζεις και δεν δίνεις ξένο -Πως δεν κόβεται, εμένα μου κόπηκε (μετά από συζήτηση διαπιστώθηκε ότι το παιδί πεινούσε πριν το τρίωρο, δεν το τάιζε για να ακολουθεί το πρόγραμμα, έχασε βάρος και στις 40 μέρες έδωσε ξένο γιατί «δεν είχε αρκετό γάλα»)

  9. «Και πότε θα αρχίσει να πίνει φρέσκο γάλα;» φρέσκο;! πιο φρέσκο απ’το δικό μου δεν γίνεται, απ΄την παραγωγή στην κατανάλωση!

  10. Φέτος το καλοκαίρι μια γιαγιά που έβριζε ολημερίς & ολονυχτίς την εγγονή της,αλλά κατά τ’ άλλα είχε μεγαλώσει με αγάπη όλα της τα εγγόνια & μου έλεγε πόσο τυχερή είμαι που έχω τόσο νέα μαμά να μου μεγαλώσει το παιδί (!!!μα, να θέλω να μεγαλώσω το παιδί μου εγώ, η άχρηστη??, αλλά σου ανοίγω άλλο θέμα🙂 με ρώταγε για το γιο μου (7μηνών):
    -Και θηλάζεις,ε??? Μπράβο!!! Εγώ δεν είχα γάλα…
    -Δυστυχώς δεν υπάρχει ενημέρωση εδώ στην Ελλάδα & οι περισσότεροι γιατροί δεν υποστηρίζουν ουσιαστικά τον θηλασμό, απαντώ εγώ με κάθε καλή διάθεση.
    -Α!!! Τι είναι αυτά που λες κοπέλα μου???? Όλοι οι γιατροί τον υποστηρίζουνε!! Εμένα η κόρη μου είναι Παιδίατρος – Νεογνολόγος παρακαλώ!!!
    -Ε, δεν ήθελα να σας προσβάλλω, λογικά η κόρη σας συγκαταλέγεται σ αυτούς που είναι υπέρ & γνώστες του θηλασμού!
    -Βεβαίως, η μητέρα σας θήλασε?
    -Εμένα όχι, την αδερφή μου 4 χρόνια!
    -Είδατε??? Κληρονομικά είναι αυτά!! Εμένα η κόρη μου δεν κατάφερε να θηλάσει, αφού δεν είχα & γω!!! Η αδερφή σας έχει «απογαλακτιστεί» (σημ.:η αδερφή μου είναι 27 χρονών & καθόταν δίπλα μου) ή ακόμα??? Θα είναι κολλημένη με τη μαμά σας να υποθέσω,ε?
    -………………………………………………………
    Φυσικά η κόρη της, η παιδίατρος – νεογνολόγος παρακαλώ, υποστηρίζει το θηλασμό…Καταλαβαίνεις, Λυδία μου…
    Και εννοείται ότι με κοιτάνε με μάτια γουρλοτά όταν λέω ότι θηλάζω & σαν alien στον δρόμο.
    Και φυσικά θα γίνει μαμάκιας, βασικά είναι ήδη & όλα τα άλλα «χαριτωμένα» που είπαν & οι άλλες κοπέλες.

  11. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ.ΟΤΑΝ ΤΗ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΗΛΑΖΕΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΙΕΣ(ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ-ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΤΩΡΑ?-) ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗΣ!!! OYTE KAN THΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ.ΤΡΑΓΙΚΟ!

      • ΟΧΙ,ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ…ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΣΑ ΠΡΙΝ 7 ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟΝ ΚΙ ΕΜΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΘΗΛΑΣΜΟ! ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ-ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ- ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ!

  12. Τρεις γέννες… τρία παιδιά …. και στα τρία… τις πρώτες ημέρες στο Μαιευτήριο, με το που το μωράκι έβαζε τα κλάμματα η τοποθέτηση ήταν μία:
    Δεν έχεις γάλα. Δεν του φτάνει το γάλα σου. Δώσε ξένο, μην το παιδεύεις το μωράκι. (Μαίες, μαμάδες, γιαγιάδες, θείες….).
    Στο πρώτο μωρό θήλασα 7 μήνες, στο δεύτερο 9, στο τρίτο ένα χρόνο. Κανείς δεν ενημέρωσε, κανείς δεν μου μίλησε θετικά για το θηλασμό. Μόνο ο αντρούλης μου με παρακαλούσε να κάνω υπομονή (τις πρώτες – δύσκολες μέρες) για να δώσω στα μωράκια μας την ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΗ ΤΡΟΦΗ!

  13. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω μ’ όλα αυτά που διαβάζω.
    Να γελάσω με «το γάλα μου ξίνιζε το καλοκαίρι» ή να κλάψω για όλα αυτά τα μωράκια που χάνουν ένα θησαυρό για το συμφέρον των εταιριών ή λόγω της βλακείας των «ειδικών».
    Όχι δεν έχω καμιά καινούρια ατάκα να προσθέσω, πέρα από τα γνωστά και χιλιοειπωμένα που γράψατε όλες παραπάνω…

  14. μου είπαν ότι η κόρη μου θα πάθει το αντίστοιχο «οιδιπόδειο» αλλά αφού είναι κορίτσι θα είναι πιο…ανώμαλη βερσιόν

    επίσης «άντε επιτέλους να το κόψεις να αρχίσει το καημένο να τρώει κανονικά, όσο θέλει» (??)

    επίσης «θα γυρίσεις στη δουλειά κι αυτό θα κλαίει όλη μέρα γιατί θα θέλει στήθος»
    και «γιατί είσαι τόσο εναντίον του γάλακτος -σκόνη»; (εσύ γιατί είσαι τόσο εναντίον του θηλασμού;)

  15. Τα σχόλια που ακούμε καθημερινά για τον θηλασμό πολλά και στην πλειοψηφία τους αρνητικά.
    Ακόμα . . . . . μέχρι πότε . . . .Μα καλά τι νομίζεις πως του προφέρεις . . . Έχεις κάποιο συναισθηματικό πρόβλημα και δεν θέλεις να το αφήσεις ανεξαρτητοποιηθεί και να ξεκολλήσει από πάνω σου . . . . . Δεν είναι βάρος που δεν μπορείς να μείνεις λίγο μόνη μακριά του να κάνεις τις δουλειές σου . . . .
    Το ακόμα πιο άσχημο, είναι πως ακούς σχόλια και από μητέρες που έχουν γεννήσει – θηλάσει. Όπως: Ο γιατρός μου είπε δεν έχω αρκετό γάλα . . . δεν είναι καλή ποιότητα . . . . δεν έχω αρκετό . . . . και πάντα βέβαια σχόλια για οιδιπόδειο. Την κόρη μου την θήλασα 24 μήνες αλλά τον γιο μόνο 10 για να μην πάθει πρόβλημα . . . . . . . . Μπορώ να συνεχίσω για ώρες δύστυχος

  16. Κορίτσια γειά σας,
    Σήμερα θα ήθελα να σας πω την δική μου εμπειρία.
    Πριν 15 ημέρες γέννησε η κόρη μου το δεύτερο αγοράκι της. Ήθελε πάρα πολύ να θηλάσει. Είχαμε σημετάσχει μάλιστα μαζί σε ημερίδα υπέρ του θηλασμού πριν τον τοκετό, διαβάζαμε μαζί και γενικά ξέραμε πάρα πολύ καλά τα πλεονεκτήματα του θηλασμού. Η κόρη μου μάλιστα ένιωθε και αρκετές τύψεις γιατί το πρώτο αγοράκι της δεν κατάφερε να το θηλάσει αρκετά.
    Δηλώσαμε στην κλινική που γέννησε οτι θέλαμε να θηλάσει το παιδί οπωσδήποτε, και κρατήσαμε το μωρό συνεχώς μέσα στο δωμάτιο. Από την πρώτη στιγμή, δύο λεπτά πριν τη γέννα, τοποθετήσαμε το μωρό στο στήθος και εκείνο άρχισε αμέσως να θηλάζει (χωρίς να έχει έρθει το γάλα ακόμη βέβαια)
    Όμως, λίγες ημέρες μετά, οι θηλές πληγώθηκαν, και δημιούργησαν πληγές γεμάτες πύον, και ο μικρός ήθελε γάλα (πράγμα πάρα πολύ επώδυνο). Η μαμά του κάθε φορά που έπρεπε να θηλάσει, δάγκωνε ένα λάστιχο οδοντοφυίας παιδιών για να μη ουρλιάξει.
    Ζητήσαμε την βοήθεια του παιδιάτρου και μίας σύμβουλου θηλασμού. Μας είπαν διάφορα. Ότι έχει πάθει λοίμωξη των πόρων, ότι μπορεί να έχει προσβληθεί από σταφιλόκοκο κλπ. Έδωσαν στη μαμά αντιβίωση με την προϋπόθεση να μη θηλάσει για λίγες ημέρες, αλλά να το ταϊζει με ξένο γάλα με την μέθοδο finger feeding για να μη γνωρίσει την πλαστική θηλή το μωρό.
    Τώρα όμως, δεν επανέρχεται το γάλα. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό.
    Το πρόβλημα είναι ότι η κόρη μου νιώθει τύψεις που δεν μπόρεσε να δώσει στο μωρό της αυτό που είναι το πιο φυσιολογικό και υγιές. Νιώθει εντελώς ανίκανη βιολογικά και σε συνδιασμό με την ορμονικές διαταραχές κλαίει συνεχώς.
    Φοβάμαι ότι όλος αυτός ο κόσμος (επιστημονικός και μη) που είναι υπέρ του θηλασμού (και καλά κάνει) πρέπει να είναι περισσότερο ευαίσθητος και για τις περιπτώσεις που μία μητέρα δεν μπορεί (λόγω υγείας) να θηλάσει. Πραγματικά είμαι πολύ προβληματισμένη. Προσπαθώ να βοηθήσω την κόρη αλλά δεν ξέρω πως!

    • ακριβώς το ίδιο έπαθα κ εγω ενα μήνα πριν που γέννησα το κοριτσάκι μου.Ζητησα αποκλειστικό θηλασμό στην κλινική όμως 2 μερες μετα η μικρή έκοψε τις θηλές μου οι όποιες έτρεχαν αίμα καθε φορα που την έβαζα στο στήθος. Πονούσα και δαγκωνα τα χείλη μου για να μη φωναζω την ώρα του θηλασμού. Δοκίμασα ψευδοθηλές οι όποιες γεμιζαν με αίμα, θήλαστρο το οποίο πονούσε περισσότερο και παρόλαυτα δεν μπορούσα να ταισω το παιδακι μου που πεινούσε. Έκοψα και το γαλα και λογω των ορμονών εκλαιγα για δυο τρεις μέρες. Τελικα όμως καταλαβα ότι τα μωρά θέλουν πανω απ’ολα χαρουμενους και ευτυχυσμενους γονεις για να μπορουν να τα μεγαλωνουν σωστα-περα απο γαλατα-σκονες και θηλασμο.
      Σιγουρα το μητρικο γαλα ειναι η καλυτερη τροφη για το καθε παιδι, υπαρχουν όμως και περιπτωσεις όπου ο θηλασμος ειναι ακατόρθωτος για ορισμενες γυναικες. Ελπίζω στο δευτερο παιδακι μου όταν έρθει να τα καταφέρω καλυτερα.
      Όμως κοριστια όπως καποιες απο εσας βιωσατε ένα ειδος ρατσισμου που θηλαζεται τα παιδια σας, αντιστοιχα βιωνω κ γω ενα ειδος ρατσισμου που δεν θηλασα απο μητερες που θηλαζουν.Συμφωνω λοιπον με τη Δαναη οτι ο κοσμος του θηλασμου θα πρεπει να ειναι πιο ευαισθητος μς τις μητερες που δεν θηλαζουν και να μην προσπαθουν να δημιουργησουν ενοχες σε οσες δεν τα καταφεραν. Απλως ηθελα να σας ενημερωσω ότι οπως εσεις ακουτε αρνητικα σχολια ( πολυ κακως βεβαια ) αντιστοιχα γυναικες που θηλαζουν σχολιαζουν αρνητικα το γεγονος οτι καποιες δεν το κανουν. Ακομη δεν μπορω στον καθε ενα που με ρωτα γιατι δεν θηλασα να εξηγω τα παντα…ισως καποιες φορες να προτιμω να πω πως δεν ειχα γαλα…..κι ας γελασουν επειτα απο πισω μου θεωρωντας το «μεγαλη βλακεία»…..

  17. Γιαγια Δαναη, χαιρομαι που μας εγραψες! Να σας ζησει το νεο σας μελος της οικογενειας! Λοιπον, τα νεα ειναι καλα! Εφοσον δεν πηρε χαπακι διακοπης θηλασμου, μπορει να ξεκινβσει διαδικασια επαναγαλακτισμου!!! Οσο επαιρνε αντιβιωση εβγαζε γαλα με το θηλαστρο; Θα πρεπει να νοικιασει ενα επαγγελματικο θηλαστρο και να βρει μια καλη συμβουλο θηλασμου. Σε ποιο μερος της Ελλαδας βρισκεστε;
    Με το θηλαστρο θα πρεπει να βγαζει τουλαχιστον 8 φορες το 24 ωρο και τουλαχιστον μια απο αυτες να ειναι βραδυ μιας και η προλακτινη που αυξανει το γαλα, το βραδυ ειναι στα ατου της! Να βαζει το μωρο στο στηθος οσο συχνοτερα γινεται για να πιπιλαει και να συζητησει με τη συμβουλο για χαπακια μαγιας. Θα της ερθει το γαλα και σιγα σιγα θα μπορεσει να ταισει το μωρο της ακομη και αποκλειστικα! Να ειναι σιγουρη για τον εαυτο της και να μην νιωθει τυψεις αν δεν αντεχει αλλο την προσπαθεια. Επισης, να σκεφτει οτι ακομα και αποκλειστικα να μην καταφερει να το θηλασει, ακομα και μισο γευμα να παιρνει συνολικα απο το στηθος της το μωρο, ειναι μεγαλο πραγμα!
    Κριμα που δυσκολευτικε τοσο αλλα αν εχει κουραγιο, θα τα καταφερει!
    Εχετε δικιο για την ευαισθησια! Ποτε βεβαια δεν κρινουμε τις μαμαδες που δεν καταφεραν να θηλασουν! Κρινουμε ομως ολους τους «ειδικους» που σαμποταρουν τον θηλασμο και βρισκονται μαμαδες να λενε πως δεν ειχαν γαλα γιατι κανεις δεν τους εξηγησε πως θα μπορουν να εχουν! Και κανουμε και λιγο χιουμορ για οσους παθαινουν την πλακα τους (ακομα και γιατρους) οταν καταλαβουν οτι το παιδι μας στα δυο του πχ ΑΚΟΜΑ θηλαζει.
    Οτιδηποτε ακομη χρειαστειτε, παρακαλω να ρωτησετε. Ειμαι στη διαθεση σας😉

  18. Σχεδον ολα τα παραπανο τα ακουσα κι εγω και μου αρεσε πολυ που τα ειδα μαζεμενα! Ατακες που δεν διαβασα εδω και ακουσα
    Βρεγμενη μπλουζα απ τα γαλατα ΜΕ επιθεματα ΠΡΙΝ τη γεννα! «σιγα μην εχεις γαλα με τοσο μικρο στηθος»
    «Μα καλα θες και να βγενεις εξω? Δεν γινετε με θηλασμο, δεν σκεφτεσε τα μικροβια?» θηλαζα μπροστα τους σε καφετερια
    «Δεν βαριεσε ολη την ωρα με το μωρο κολημενο?» ΟΧΙ βαριεμε να αποστηρωνω για να προσφερο ανθηγυγιηνη τροφη
    «Δεν ειναι της μοδας»
    «Πως θα πας διακοπες?» ανετα χωρις να κουβαλαω 10 κιλα «εξοπλησμο»
    «Πως περιμενεις να μεγαλωσει-παρει βαρος ετσι» η μικρη με φουσκομενα μαγουλακια και διπλες
    «Εμενα ηταν πολυ δυσκολα τα πραγματα! δεν το ηθελε» (μπουκαλι την πρωτη μερα) λες και σε μας που θηλασαμε ηταν ευκολα στην αρχη!
    Το κλασικο «δεν του δινεις τιποτα μετα τους 6 μηνες» γι αυτο τα παιδια τους κολουσαν οτι αρρωστια εφερνε ο μπαμπας απ το ΙΔΙΟ γραφειο με τον αντρα μου και η κορη μου ΤΙΠΟΤΑ ή τα ξεπερνουσε για πλακα? 2 φορες σε 17 μηνες θηλασμου και η μια στο χρονο ηταν τελικα η διασιμη γρυπη των πτυνων και την περασε με 45′ πιρετο?!?!?
    «τα φρουτα απ τον τεταρτο αντικαθιστουν το θηλασμο» (γιατρος) ΦΥΣΙΚΑ χαχαχαχα με τα εντομοκτονα ή χωρις?

    Αν κατσω να σκεφτω θα θημιθω σιγουρα κι αλλα, οπως ολες μας!

    Κανενα προβλημα με τις μαμαδες που δεν θηλασαν λογο ελιπους ενημερωρης! Προβλημα και μεγαλο με:
    1, την ενημερωση απο γιατρους-νοσηλευτες-κρατος (που το παιζουν ειδικοι) που ειναι συχνα ελιπης ή λαθος
    2, μαμαδες που δεν θηλασαν γιατι απλα ηταν «αδινατο» και λενε οτι ηταν πληρος ενημερομενες αλλα …… (προσθεστε στις τελιτσες αβασιμες δικαιολογιες)
    3, Αυτους που με κατακρινουν που θηλασα τοσο καιρο χωρις (!) γαλα
    4, οποιον κρινει προσοπικες συνηδιτες και μετα απο ενημερωση επιλογες, κυριος αν ο ιδιος δεν εχει ενημερωθει πρωτα

  19. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΔΙΟΤΗ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΦΤΑΙΞΑ ΕΓΩ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΗΛΑΣΜΟ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΟΥ ΓΙΟΣ ΣΤΟΥΣ 13 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ , ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΒΕΒΑΙΑ …
    Ο ΜΕΓΑΛΟ Ο ΥΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ 31 ΜΗΝΩΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΗΛΑΣΜΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ 13 ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΑΛΑ ΦΡΕΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΗΛΑΖΑ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΖΗΤΟΥΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ..ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΡΑΙΩΝΕΙ ΗΘΕΛΕ ΜΟΝΟ ΡΠΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΤΡΕΙ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΘΟΛΟΥ …..( ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΘΗΛΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΦΑΝΤΑΡΟΣ……ΧΙΧΙΧΙΧΧ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ) ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΙΧΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΡΟΛΟ ΑΥΤΟ ….
    ΡΩΤΑΩ ΔΙΟΤΗ ΕΧΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΥΙΟ ΜΟΥ ( 6 ΜΗΝΩΝ ΤΩΡΑ ) ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ .

  20. ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ Κ ΓΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ(ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ…ΜΙΑ ΜΑΜΑ) ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ. ΤΑ ΜΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΕΜΕΝΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 8 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΘΗΛΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ. ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΒΛΑΚΩΔΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΣΤΟΝ 4ο ΜΗΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΓΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΠΛΗΓΕΣ, ΠΟΝΟΥΣ, ΚΛΑΜΑΤΑ, ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΥΡΕΤΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΣΤΙΤΙΔΑ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΩΡΟ ΕΠΙΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΙΜΑ ΠΑΡΑ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
    ΘΗΛΑΣΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣ. Η ΦΥΣΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΛΑΘΟΣ Η ΠΟΥ ΝΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΟΥ. ΟΛΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!
    ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΜΑΣ!!!

    • Θηλάζω το γιο μου 10 μήνες και θέλω να συνεχήσω.Επιλέξαμε με τον άντρα μου να μη δουλέψω και να μεγαλώσω το παιδάκι μας έστω για ένα δύο χρόνια.Δεν περιγράφρται ο πόλεμος που μου κάνουν μαμά κ.λπ.

  21. Εμενα η πεθερα μου που εχει μεγαλωσει και θηλαξει 3 παιδια το καλοκαιρι μου ελεγε να δωσω νερο….. στο 2 μηνων βρεφος μου επειδη ταχα διψουσε δεν πεινουσε να μην με εκμεταλλευεται !!! Τι να πεις ολες οι γνωστες και οι φιλες μου ελεγαν απο πριν γεννησω μην θηλαξεις γιατι δεν θα μπορεις να πας πουθενα!

Σχολιάστε

