Επιστημονικά Πειράματα! (3+ χρονών)

Standard


Έτσι τα λέει ο Τζώρτζης μου και μπορεί να κάθεται να παίζει με τις ώρες και ΚΑΘΕ μέρα, αν δεν βαριόμουν κι εγώ λίγο να καθαρίζω πολλά μικρά μπολάκια, ποτηράκια, κλπ. Ντροπή μου με λίγα λόγια!

Λοιπόν, είναι δικής μου (σχεδόν) έμπνευσης. Βασικά δικής μου και του αδερφού μου από όταν είμασταν μικρά. Παίρναμε θυμάμαι τότε ένα ποτήρι και βάζαμε ότι μας ερχόταν μέσα. Από απλό νεράκι και οδοντόκρεμα, μέχρι λάδια, απορρυπαντικά και ότι μας έμοιαζε μπλιαχ! Ουκ ολίγες φορές λέγαμε πως θα το πιούμε μετά, μα ευτυχώς καμία δεν το κάναμε! χεχε!

Στη σημερινή του version τι θα χρειαστούμε:
– Τη λαμαρίνα του φούρνου μας
– ρολό χαρτί να καλύψουμε τον πάτο της λαμαρίνας
– σφηνοπότηρα
– μικρά μπουκαλάκια
– πολύ μικρά μπολάκια (εγώ έχω χρησιμοποιήσει τα μπολάκια που φέρνουν το τριμμένο τυρί για τα μακαρόνια από τα delivery)
– νερό
– ξύδι
– σόδα
– διάφορα μπαχαρικά και πράγματα που διαλύονται στο νερό

(εγώ εδώ έχω βάλει αριστερά, τουμερικ, καφέ, αλάτι χοντρό, ζάχαρι και χυμό στο ποτήρι, στα μπουκαλάκια, νερό, στο κέντρο αριστερά λάδι και χαρουπόμελο, στα τρία ποτηράκια ξύδι, και στο δεξι μικρό ταπεράκι, σόδα. Βάζω κι άλλα κάθε φορά)

Τα διάφορα που βλέπετε στην φωτογραφία (κάτι αναδευτήρες, δοκιμαστικοί σωλήνες, γυαλιά κλπ) τα πήραμε με ένα κιτ από το Τζάμπο που είχε και κάτι άλλα μέσα τα οποία περιμένουμε τον αδερφό μου να μας τα εξηγήσει γιατί εμείς είμαστε από χωριό (αυτός έχει και ένα πτυχίο γενετικής, κάτι θα ξέρει). Εκτός από το εφέ πάντως, δεν τα χρειαζόμαστε. Τόσον καιρό δεν είχαμε και μια χαρά έπαιζε το αγόρι μου…

Λοιπόν, βάζετε στα μικρά μπολάκια τα διάφορα μπαχαρικά, καφέ, αλάτι, κλπ. Στα μικρά ποτηράκια βάζουμε ξύδι και σε μερικά άλλα βάζουμε λάδι, εγώ έβαλα σε άλλο νερό, χαρουπόμελο και ότι μου κατεβαίνει. Αυτά με το ξύδι τα αφήνει πάντα για το τέλος που όταν προσθέσει σόδα, αφρίζουν και κάνουν «έκρηξη». Αν έχω βάλει και χρώμα ζαχαροπλαστικής μέσα? Εεεεεε, χαμός!!! 😆

Αφού τα βάζουμε όλα σε μια πρακτική σειρά για το παιδί, το αφήνουμε να πειραματιστεί και να βάλει ότι θέλει μέσα στα μπουκαλάκια, να τα δεί πως διαχωρίζονται, πως αλλάζουν το χρώμα του υγρού, πως μυρίζουν, πως, πως, πως… Και πραγματικά, αδειάζουν κάποια στιγμή όλα τα μπουκαλάκια (εξ ου και το ρολό χαρτιού και το ταψί, η πείρα μου τα έμαθε), και το παιδί συνεχίζει μέχρι να πεις «Άντε αγαπούλα μου, τελείωσες τώρα!» Και σε κοιτάει κάπως έτσι!


Δοκιμάστε το και πείτε μου εντυπώσεις!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

12 responses »

  1. Παράθεμα: demo | Lesvosnews.net

  2. είσαι απίθανη. Εμένα βέβαια ο γιός μου είναι μικρός ακόμη και τον απασχολώ με το νερό και το σφουγγάρι.
    Περιμένω κι άλλες από τις φοβερές ιδέες σου

  3. Μου αρέσει πολύ το ύφος του Γιώργου. Είναι έτοιμος να ανακαλύψει το εμβόλιο που θα σώσει τον κόσμο! Κι εσύ βρε μαμα, τι πάει να πει «τελείωσε»; Η έρευνα δεν τελειώνει ποτέ…
    Ααααα, τώρα το είδα! Χιονιζει! Πολύ ωραίο το χιονάκι Λυδία. Οσο για ιδέες, κατασκευές και … καταστροφές, εγώ έχω πάρει γύψο καλλιτεχνίας και καλούπια και θα φτιάξουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια!

    • Πολύ ωραίες ιδέες, μαμά Λυδία! Αυτός ο χειμώνας περνάει δύσκολα και κατι τέτοια είναι ό,τι πρέπει… πες κι άλλα, πες κι άλλα!

  4. Με τα σφουγγαράκια ξετρελάθηκαν…(έχω 2 μωρά 2 και 4 χρονών)!
    Μ’αυτό το θέμα είναι πως κρατάς τον μικρό μακρυά από τη μεγάλη και τα πειράματά της!!!
    φανταστική ιδέα πάντως…Πες μας κι άλλα πες μας κι άλλα!!!

  5. Ε, λοιπόν, φοβόμουν ότι είναι πολύ μικροί για κάτι τέτοιο, αλλά μ’ έπεισες.
    Μόνο που στα δικά μου θηριάκια δε θα δώσω γυάλινα μπουκάλια γιατί θα τρέχουμε για ράμματα.
    Το πείραμα ξίδι-σόδα το κάνουμε σε μικρό μπουκαλάκι στο μπάνιο (ή σε δίσκο στην κουζίνα) και τα παιδιά ξετρελλαίνονται. Όλο με ρωτούν «πότε θα κάνουμε ηφαίστειο;» Στο σούπερ μάρκετ θ’ αναρωτιούνται τι τα θέλουμε τόσα ξίδια 🙂

Σχολιάστε

