Χρόνια πολλά Ναταλία μου!!!

Standard

our little birthday girl!!!

 

Λοιπόν περνάνε τόσο γρήγορα τα χρόνια και είμαι σίγουρη πως όσο κλισέ κι αν είναι αυτή η φράση, άλλο τόσο θα την καταλάβετε όσες είστε μαμάδες! Που την μία μέρα έχεις στα χέρια σου ένα θετικό τεστ, την άλλη πας στο μαιευτήριο με μια αγωνία και χαρά ταυτόχρονα για να γεννήσεις και την άλλη το μωρό σου γίνεται 2 χρονών!

 

Η Ναταλία μου έπρεπε να το ξέρω από την μέρα που γεννήθηκε, οτι τα πράγματα θα τα κάνει όπως ακριβώς θέλει! Είναι ένα τόσα δα μικρό πλασματάκι και μας κάνει, όλους οικογενειακώς, να χορεύουμε τον χορό της! Θέλει να της διαβάσεις βιβλίο και της λές ναι? Όοοοοχι δεν είναι αυτό αρκετό. Πρέπει να κάτσεις ακριβώς εκεί που το έχει σκεφτεί και ονειρευτεί, να κάτσει κι αυτή ακριβώς εκεί που θέλει και μετά να αρχίσεις να διαβάζεις! Θέλει το νερό της αλλά στο συγκεκριμένο ποτήρι, το λουλουδάκι που θα της ζωγραφίσεις με συγκεκριμένο χρώμα (αναλλόγως με την περίσταση πάντα! Όχι κάθε φορά τα ίδια!). Αυτό που θέλει, το διεκδικεί και το καταφέρνει! Και έτσι λοιπόν κι εμείς, την αφήνουμε να διεκδικεί γιατί… τι καλύτερο να μεγαλώσει και να είναι ένα δυναμικό τυραννάκι κοριτσάκι?

 

Η Ναταλία μου που λέτε, μιλάει τόσο όμορφα! Τα λέει όλα! Δε μασσάει τίποτα! Τα λέει όπως να ‘ναι! Και όλοι την καταλαβαίνουμε! Ακούει μια φράση και το επόμενο λεπτό την επαναλαμβάνει και δεν επαναλαμβάνει μόνο την φράση αλλά και τον τόνο της φωνής και τον τρόπο που το είπες. Και συν αυτού, προσθέτει και τις δικές της απερίγραπτες εκφράσεις και γίνεται ένα αγαπησιάρικο καρτούν! Πραγματικά! Είναι το καρτούν μας 🙂

 

Η Ναταλία μας άμα την ρωτήσεις πόσο χρονών είναι σήμερα, σου λέει «δύο» και δείχνει όσο δάχτυλα ξεπηδήσουν από την μικρή της γροθιά. Και μετά σε κοιτάει χαρούμενη και σου λέει «θα βήχιω και κεάκια εγώ!!!» (μετάφραση: θα σβήσω και κεράκια εγώ)! Και δεν μπορείς να μην γελάσεις και να μην την σφίξεις στην αγκαλιά σου και να της κάνεις σβουριχτά φιλάκια! Απλά δεν γίνεται!!! Ακόμα και τις μέρες (σαν αυτές τις τελευταίες ένα πράμα) που αν με δει να κάτσω, ζητάει γάλα και δεν μπορώ ούτε μια στιγμή να ηρεμήσω…

 

Την κοιτάζουμε και αναρωτιόμαστε πότε μεγάλωσε τόσο, πότε έμαθε τόσα πράγματα και πότε μας τρέλανε όλους! Ακόμα και ο Γιώργος είναι ξετρελαμένος με τη Ναταλία και της το λέει τόσο συχνά!!! Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες τα ατελείωτα κατορθώματα της και τους λόγους για τους οποίους είμαι σίγουρη πως έχω το καλύτερο κοριτσάκι του κόσμου, αλλά δε θα το κάνω (έχω τρόπους, χαχα!). Θα αρκεστώ στα παραπάνω και στο να της ευχηθώ…

 

Ναταλία μου, σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δυναμική, να μην τα παρατάς και να βρίσκεις τρόπους να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα, όπως ακριβώς κάνεις και τώρα! Σου εύχομαι να βρίσκεις χαρά τόσο εύκολα όσο και τώρα. Να είσαι πάντα γερή και να έχεις ανθρώπους γύρω σου που να σε αγαπούν, όπως έχεις και τώρα! Χρόνια σου πολλά μικρό μου γλυκό και καρτουνίστικο κοριτσάκι μου! Ναι αγάπη μου, ΕΙΣΑΙ 2!!! 🙂

 

καρτουνίστικο χιούμορ!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

5 responses »

  1. Να την χαιρόμαστεεε!! Ναταλίαα μου Χρόνια σου Πολλάαα φατσουλίνα :)))
    Να είσαι πάντα γερή και χαμογελαστί….Και εσύ Μαμαλυδία με τον ΜπαμπαΜάκη
    να την δείτε όπως εκείνη θέλει!! (καλά τώρα αυτό …..φιλενάδα μην με βρίζεις ξέρεις
    πως το λεώ ε? ) και εγώ σε αγαπώω :)))

    • Κουμπαραμαρια, μα αυτο ειναι ολο το θεμα και ολη η ουσια! Να ειναι ευτυχισμενη και γερη στη ζωη της, να αγαπαει και να την αγαπουν! Να τρεχει πισω απο τα δικα της ονειρα και να προσπαθει να τα καβαλησει! Τα δικα της ονειρα στη δικη της ζωη! Τα δικα μου τα κυνηγισα και τα κυνηγαω ακομα. Ετσι και η Ναταλια! Οπως ακριβως θα θελει! Κι εγω θα βλεπω και θα χαιρομαι (ελπιζω) ή θα αναρωτιεμαι απο που εμοιασε αυτο το παιδι! Χαχαχα! Οτι αξιες τους δωσουμε τωρα, θα τις βλεπουμε να βαδιζουν μαζι τους τοτε… κι ο Θεος βοηθος 😉

  2. Χρόνια της πολλά, γλυκά, δημιουργικά, ευτυχισμένα, χρωματιστά, με μυρωδιές από μαμά, μπαμπά, Γιώργο, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, θάλασσα, βουνό, λουλούδια,… και με ότι άλλο επιθυμήσει αυτό το πανέξυπνο μουτράκι. Είδες παιδί μου, ο συνδυασμός «δεύτερο παιδί ΚΑΙ κορίτσι» έχει ως αποτέλεσμα την απόλυτη …. ανεξαρτησία να το πω; «ξέρω τι θέλω» να το πω;
    ΥΓ. Είναι ολόιδια ο Γιώργος ….. στο κοριτσίστικο (και με πιο πολλά μαγουλάκια!!!), ή έτσι φαίνεται σε αυτές τι φωτογραφίες;;;;

  3. Να χαίρεστε τη νεραιδούλα σας και να σας χαίρεται και αυτή και να είστε πάντα περήφανοι για αυτήν και η ίδια για τον εαυτό της! Πολλά φιλιά από τον Αρθούρο!!! Ειρήνη και Αγαπητός

Σχολιάστε

