Αναγνωρίζω και Ξεχωρίζω (άσκηση για νήπια)

Standard

Πραγματικά, δεν μπορώ να θυμηθώ αν αυτή την άσκηση την έβγαλα από το μυαλό μου ή αν το είδα κάπου… Νομίζω πως είδα κάτι με αριθμούς που θα σας το πω σε άλλο ποστ και μου ήρθε αυτή η ιδέα. Δεν ορκίζομαι όμως κιόλας! Είναι όπως πάντα με αντικείμενα που υπάρχουν στο σπίτι.

Αν τα κυπελάκια ήταν πιο βαριά, θα ήταν πιο εύκολο το παιχνίδι😉

Θα χρειαστούμε όπως βλέπετε και στην εικόνα έναν δίσκο (όπως πάντα), ένα μεγαλούτσικο αλλά ρηχό μπολ και  5-6 ποτηράκια.

 

Μέσα στο ρηχό μπολ, τοποθετείστε διάφορα μικροαντικείμενα 5-6 είδη (όσα και τα ποτηράκια). Από το κάθε είδος, καλό είναι να έχετε 5-7 ας πούμε τεμάχια.

βοηθά το παιδί να βάλετε στο κάθε ποτηράκι κι από ένα αντικέιμενο

 

ο σκοπός του παιχνιδιού αυτού, είναι το παιδί να αναγνωρίσει τα διαφορετικά αντικείμενα και να ξεχωρίσει σε ένα ποτηράκι κι από ένα είδος αντικειμένου. Εγώ αυτά που βρήκα ήταν: οδοντογλυφίδες, κάστανα, κόκκινες μίνι πατουσίτσες, πορτοκαλί πλαστικά κρύσταλλα, πλαστικά καρφάκια (διάφορα χρώματα), μακαρόνια φαρφάλλε, πετρούλες. Καλό είναι για αρχή να έχουν διαφορετικό χρώμα τα αντικείμενα που θα διαλέξετε. Όσο μεγαλώνει το παιδί, τα αντικείμενα μπορεί να γίνονται όλο και πιο όμοια (πχ να είναι όλα κοχύλια αλλά διαφορετικού είδους, ή υφάσματα διαφορετικού χρώματος ή ακόμη πιο δύσκολο διαφορετικής αφής, βότσαλα διαφορετικού χρώματος κ.ο.κ)

 

Βάλτε τον δίσκο μπροστά σας και δείξτε στο παιδί σας τι πρέπει να κάνει. Κάντε το κι εσείς και όταν τελειώσετε αδειάστε τα αντικείμενα στο μεγάλο μπολ. Για αρχή, αφήστε στο κάθε ποτηράκι και ένα αντικείμενο. Μετά, αφήστε το μικρό σας να εξερευνήσει τα αντικείμενα και να τα βάλει στο σωστό ποτηράκι με τα όμοια πραγματάκια. Πείτε του όταν τελειώσει ότι μπορεί να το ξανακάνει και να το ξανακάνει όσες φορές θέλει.

 

Παρακολουθείστε τη φατσούλα τους όσο σκέφτονται και καθώς «λύνουν» το πρόβλημα που τους βάλατε. Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις μυαλουδάκια εν δράσει!!! Στη δική μας περίπτωση, η γλωσσίτσα είναι απολύτως απαραίτητη!!!

 

μυαλουδάκι εν δράσει

 

Μπράβο Ναταλία!!!!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

4 responses »

  1. Φαίνεται πολύ ωραίο παιχνίδι. Αγγίζει σχεδόν σε τελειότητα το βγάλσιμο των τάπερ από το ντουλάπι, το σκόρπισμά τους σε όλο το σπίτι και το κρυψιμό τους κάτω απτό κρεβάτι… Θα το παίξω και θα σας πω…

  2. και να είχαμε δεύτερες σκέψεις , για το εάν είναι ωραίο το παιχνίδι, η φατσούλα της Ναταλίας με την γλωσσούλα ,δεν αφήνει περιθώρια . . . . Θα το παίξουμε και εμείς ! !

Σχολιάστε

