10 συμβουλές στην μικρή Λυδία!

Standard

 

Μετά από ένα blog-post που κοινοποίησαν στην σελίδα τους στο facebook οι Μαμά…δες Μπαμπά…δες, έπεσε ιδέα να γράψουμε όσοι άλλοι blog-οιδιοκτήτες θέλουμε ένα ίδιο με τις συμβουλές που θα δίναμε δηλαδή στον μικρό μας εαυτό αν βρισκόμασταν κάποια στιγμή μπροστά του.  Σκέφτομαι εδώ και πόσες μέρες τι θα έλεγα στην μικρή Λυδία και κατά πόσο αυτό θα την άλλαζε. Και αν την άλλαζε, αν αυτό θα άλλαζε και την πορεία της ζωής της (μου) και με λίγα λόγια αν δεν θα είχα κάνει τα ίδια πράγματα, αν δεν θα είχα βρεθεί  Αγγλία και άρα δεν είχα γνωρίσει τον Μάκη, αν δεν είχα κάνει τα παιδιά που έχω και στην τελική να έχω τώρα την ζωή που έχω και που την θεωρώ δώρο και με τίποτα δεν θα άλλαζα! Μπορεί να ήταν καλύτερη θα μου πείτε! Δεν είναι δυνατόν, θα σας πω! Μπορεί να μην ζω την ζωή που είχα ονειρευτεί ακριβώς, αλλά τα βασικά και κυριότερα έχω καταφέρει να τα κάνω πραγματικότητα. Αυτά τα λίγα βασικά που κάνουν την ζωή μας να έχει νόημα και να χαμογελάς όταν την σκέφτεσαι! Έτσι λοιπόν φοβόμουν τι θα έλεγα στον εαυτό μου μην ξεκινούσα το φαινόμενο της πεταλούδας και ξυπνούσα μια επιτυχημένη καριερίστα που θα έκανε όλα τα αντίθετα από αυτά που κάνω τώρα και κάποια στιγμή μάλιστα πέφτοντας τυχαία στο blog μιας mamalydia, της την έλεγα για το «πως κάνει έτσι και δεν έχει ζωή παρά μόνο οικογένεια και παιδιά!» Χαχά! Σχιζοφρένεια!

 

Αποφάσισα τελικά να μην το σκεφτώ έτσι το θέμα αλλά λίγο πιο χαλαρά (εντάξει όχι τόσο χαλαρά ώστε απλά να γράψω 10 νούμερα του τζόκερ)! Ξεκινάω λοιπόν:

 

1. Μην προσπαθήσεις να πατήσεις το κουμπάκι του δυναμό (του ποδηλάτου για να ανάψει το φως) αν δεν το έχεις πει στον μπαμπά σου! Έτσι έσπασα το πόδι μου κι εγώ…

2. Δεν είσαι χαζή, είσαι πανέξυπνη! Απλά δεν τα πας καλά με την παπαγαλία!

3. Μην απογοητεύεσαι οτι δεν γίνονται θαύματα. Απλά δεν είναι όπως τα νομίζεις.

4. Πίστεψε σε σενα! Έχεις ταλέντο! ΠΟΛΥ!

5. Καμιά φορά δεν χρειάζεται να είσαι τόσο μετριόφρων. Πες κάτι καλό και για σένα!

6. Όταν σου λένε οι άλλοι κάτι καλό για σένα, πίστευε το. Δέξου το και πες απλά ευχαριστώ χωρίς να μειώσεις τον εαυτό σου από την αμηχανία σου.

7. Δεν είσαι χοντρή, αλλά αν το πιστεύεις, τελικά θα γίνεις…

8. Μην τα παρατάς από φόβο ότι θα κάνεις λάθος μπροστά σε άλλους, γιατί όταν δεν κάνεις λάθη σημαίνει ότι δεν προσπαθείς να υπερβείς τον εαυτό σου. Είναι κρίμα να μην το κάνεις, εφόσον μπορείς…

9. Κλάψε! Δεν είναι κακό ούτε ντροπή και δεν σημαίνει πως δεν είσαι αρκετά δυνατή!

10. Εκείνον τον μακρυμάλλη, τον γαλανομάτη που όταν τον δεις θα πεις «αυτός είναι!», ε, αυτός είναι και δεν φαντάζεσαι όλα τα όμορφα που θα ζήσετε μαζί!!! Κι εγώ ακόμη δεν τα φαντάζομαι όλα😉

 

Περιμένω τις συμβουλές των άλλων blogοφίλων αλλά και των όσων με διαβάζουν και θα ήθελαν να γράψουν κι αυτοί στα σχόλια🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

12 responses »

  1. Πολύ ωραίες οι συμβουλές σου Λυδία!

    Το σημαντικό είναι ότι όλα αυτά τα έχεις ήδη μάθει, οπότε είναι σαν να έγινε η «συνάντηση». Μπορεί βέβαια να άργησε κάποια χρόνια, αλλά η μικρή Λυδία ακολούθησε τις συμβουλές σου😉.

    • Εχεις δικιο. Η μεγαλη Λυδια τα γνωριζει πια αυτα η μπορει να προσπαθει ωρες ωρες να πεισει τον εαυτο της για μερικα! Κριμα ομως αν μπορουσα να τα πω απο τοτε στην μικρη Λυδια να μην της τα ´λεγα. Τουλαχιστον το 7, θα το ειχαμε αποφυγει😉 και ολες τις μαδημενες μαργαριτες (πραγματικες ή μη) του 10! Χαχα🙂 μπραβο πολυ ωραια σκεψη!

  2. Παράθεμα: Αν είχα το παιδί μου να το μεγαλώσω ξανά από την αρχή | Μαμά...δες Μπαμπά...δες!

  3. ωραίο και γλυκό αυτό σου το μητρικό ταξίδι. Όσο για τις συμβουλές έιμαι σίγουρη ότι συνεχώς θα εμπλουτίζονται. Ίσως τελικά η πιο σημαντική έιναι η πίστη στον εαυτό τους!!! ΄΄Ολα τα άλλα θα ακολουθήσουν αυτής….

  4. Εντάξει, για άλλη μια φορά μιλάς μέσα μου! 4, 5, 6, 8 (& το 7 τελευταία χαχααχχα) ….έγραψες πάλι βρε πουλάκι μου🙂

Σχολιάστε

