Πασχαλινά αβγά με κηρομπογιές!

Standard

Φέτος, μιας και θα κάτσουμε σπίτι μας το Πάσχα, είπα να βάψουμε τα Πασχαλινά μας αβγά με μια νέα τεχνική που μου έμαθε η κολλητή μου και που τα είχε κάνει πέρσι και η ίδια και βγήκαν φανταστικά! Πήρα λοιπόν 24 αβγουλάκια και είπα στα μικρά μου να κάτσουμε να να βάψουμε!

 

Λοιπόν, από τα 24, άφησα τα 2 στην άκρη για να κάνω κανένα κέικ και «έβρασα» τα υπόλοιπα στον φούρνο με τον εξής τρόπο. Βάζουμε λαδόχαρτο στην βάση του φούρνου έτσι ώστε σε περίπτωση που μας σπάσει κανένα να μην έχουμε να καθαρίζουμε ολόκληρο φούρνο. Μετά, τοποθετούμε τα αβγά απευθείας πάνω στην σχάρα του φούρνου (έτσι ώστε να μην κυλάνε), και τα αφήνουμε να ψηθούν για 30 λεπτά στους 160 βαθμούς (δεν χρειάζεται να προθερμάνουμε). Aπό τα 22 αβγά, μου έμειναν τα 20 (τα 2 ράγισαν)… Μετά, βγάζοντάς τα από τον φούρνο, τα βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ με κρύο νερό και τα αφήνουμε να κρυώσουν.

 

 

Μετά ξεκινάμε το ωραίο μέρος της διαδικασίας. Παίρνουμε κηρομπογιές και λέμε στα μικρά μας να ζωγραφίσουν πάνω ότι θέλουν! Ο γιος μου δεν τρελαίνεται για ζωγραφική, οπότε έκανε απλά γραμμές και μουτζούρες (μιας και δεν τον έφτανε ο χώρος για χάρτη και τέρατα που συνήθως ζωγραφίζει), και η Ναταλία έκανε κι αυτή γραμμούλες και μουτζουρίτσες! Απο τα 20 αβγά που μας είχαν μείνει, έσπασαν άλλα 4 στην διαδικασία κι εγώ αναρωτιόμουν αν θα μείνουν μέχρι το τέλος καθόλου αβγά🙂

 

Ο Γιώργος ζωγραφίζει, η Ναταλία ψάχνει το αβγό που έπεσε!

 

Όταν τελειώσουν την ζωγραφική, βάζεις σε μπολάκια αρκετά μεγάλα, τις βαφές. Εγώ είχα κόκκινη, κίτρινη και μπλέ. Βυθίζεις τα αβγά στα μπολ και γενικά ακολουθείς την διαδικασία που αναγράφεται πάνω στη συσκευασία.

 

 

Τα βγάζεις και τα αφήνεις να στεγνώσουν. Αρχίζεις να παίρνεις μια ιδέα για το πως θα φαίνονται τα αβγά, αλλά το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται μετά το γυαλισμα. Με βαμβάκι λοιπόν και λάδι, αρχίζεις να τρίβεις τα αβγά και τότε αρχίζει και φεύγει η κηρομπογιά αφήνοντας το χρώμα του αβγού να φαίνεται και τριγύρω η βαφή κανονικά!

 

 

Μπορεί το αποτέλεσμα στα δικά μας αβγά να μην είναι τόσο εντυπωσιακό, αλλά η διαδικασία είχε πολύ πλάκα και τα παιδιά χάρηκαν που δημιούργησαν τα δικά τους αβγουλάκια. Το ίδιο και η μαμά!

Καλό Πάσχα!!!!🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

11 responses »

  1. Πολύ ωραία ιδέα, αλλά γιατί τα ψήνετε και δεν τα βράζετε; Περιμένω την απάντησή σας αγωνιωδώς, γιατί θέλω να εφαρμόσω την συνταγή σας!Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση και να χαίρεστε τα αγγελούδια σας!
    Μαντώ

    • Γιατι αλλιως μου σπανε πιο πολλα αβγα στο βρασιμο! Και επειδη βρηκα αυτη την τεχνικη μπροστα μου και ηθελα να την δοκιμασω😉 καλο Πασχα!

  2. καλα λυδια παλι εγραψες σουπερ η ιδεα σου!! οκ οχι 24 αυγα!!! ειπαμεεεεε😛 και εμεις αυριο εμ τον χρηστο θα τα κανουμε ετσι!!!!

  3. Καλό Πάσχα να έχετε !
    Προσπαθώ να σκεφτώ τι θα πλάκα θα είχε αν αντί για αυγά κότας βάφαμε αυγά στρουθοκάμηλου😀

    • Στο τσουγκρισμα παντως με τους αλλους, σιγουρα θα κερδιζαμε!
      Στο σπασιμο του ωμου ομως θα μαζευαμε αρκετη ωρα νομιζω!
      Παντως θα μπορουσε να ζωγραφισει και χαρτη πανω ο μικρος μου😉
      Του χρονου! Χεχε

  4. Εγώ το δοκίμασα με τα 8 που θα έβαζα στα τσουρέκια και ράγισαν τα περισσότερα ! Τα υπόλοιπα, τα έβαλα κλασικά σε κατσαρόλα με νερό και 2 πετσέτες κουζίνας μέσα για να μην χτυπάνε στον πάτο και από τα 30 ράγισαν μόνο τα 2 !!! Βάζεις στην αρχή τη θερμοκρασία στο «6» και μόλις κοχλάσει το νέρο, χαμηλώνεις την θερμοκρασία στο «3». Τα αφήνεις για 10 περίπου λεπτά, σβήνεις τελείως τη φωτιά και τα αφήνεις μέσα μέχρι να κρυώσουν.

  5. Καλά έγραψες με αυτή την ανάρτηση! Μου έλυσες τα χέρια! Πρώτ απ όλα το βράσιμο των αυγών που το σιχαίνομαι! ;Aσε τα σπασμένα. Εγώ έψησα 15 αυγά και δεν έσπασε κανένα! Απλά επειδή φοβήθηκα για το χαρτί ότι θα καεί έβαλα από κάτω ταψί με λαδόκολλα για καλό και για κακό.
    Όσο για τις κηρομπογιές…φανταστική ιδέα! Αντί να τα βάψω με μπογιά τα έβαψα με χρώμα ζαχαροπλαστικής! Έχω κάνει ανάρτηση και θα κάνω και ακόμα μία σχετική…
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για το μοίρασμα!
    Kathy by anthomeli

Σχολιάστε

