Εκτοξευστήρας πομ-πομ σε 2 λεπτά!

Standard

Και εκεί που έψαχνα για κήπους και παιχνίδια για παιδιά που μπορώ να φτιάξω μόνη μου, λέμε τώρα (θα σας δείξω σε άλλο post τι βρήκα), έπεσα πάνω σε ένα παιχνιδάκι που φτιάχνεις μέσα σε 2 λεπτάκια και που άρεσε πολύ στον Γιώργο. Η Ναταλία δεν μπορούσε και πολύ να παίξει, αλλά από 3 χρονών και πάνω, νομίζω πως τα μικρά το κατά ευχαριστιούνται!

 

Τον εκτοξευστήρα πομ-πομ. Ξέρετε αυτά τα μικρά μαλλιαρά μπαλάκια που τα βρίσκεις στα ράφια με τα υλικά χειροτεχνίας. Και είχα βεβαίως βεβαίως, όπως επίσης και πλαστικά ποτηράκια και μπαλόνια. Πάνω κάτω νομίζω πως όλες οι μαμάδες έχουμε αυτά τα τρία υλικά, σωστά?

 

Λοιπόν, τι θα χρειαστούμε:

– πλαστικά ποτηράκια (όσα και τα παιδάκια που θα παίξουν + 1 για τον μπαμπά που θα θέλει κι αυτός)

– μπαλόνια (όσα και τα ποτηράκια)

– πομ-πομ

– ψαλίδι

 

Κόβουμε το ποτήρι μας γύρω γύρω στη μέση και κρατάμε το μισό ΔΙΧΩΣ την βάση. Στην ουσία έχουμε έτσι έναν κύλινδρο. Κόβουμε και το μπαλόνι μας κάπου εκεί που είναι το πιο παχύ του σημείο. Ανοίγουμε τα μπαλόνι στο χοντρό του σημείο και το φοράμε σαν «καλτσα» στο στόμιο του ποτηριού. Μετά, δένουμε κόμπο την άκρη του μπαλονιού, όπως θα κάναμε αν ήταν φουσκωμένο. Και έτοιμο! Βάζουμε ένα πομ-πομ στο κέντρο του ποτηριού και τραβάμε από την έξω μεριά τον κόμπο του μπαλονιού. Απελευθερώνουμε τον κόμπο και τινγκ, εκτοξεύεται το πομ-πομ μας! Αν βάλετε και κάποιον στόχο, τότε είναι που οι μπαμπάδες μπαίνουν στάνταρ στο παιχνίδι!😆

 

*Σημείωση: Η Ναταλία (2 χρονών) δεν μπορούσε να παίξει καλά όπως σας είπα, γιατί τα παιδιά πρέπει να κρατάνε το ποτήρι γύρω από το στόμιο μιας και το υπόλοιπο ποτήρι είναι πιο μαλακό και μόλις τραβούσε το μπαλόνι, τσαλάκωνε το ποτήρι…

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

One response »

Σχολιάστε

