Κήποι φτιαγμένοι για παιδιά!

Standard

Λοιπόν, έχει καιρό που ψάχνω από δω κι από κει να βρώ πράγματα που μπορώ να φτιάξω από υλικά χαμηλής αξίας ή υλικά που συνήθως χρησιμοποιούνται ως κάτι άλλο, και να δημιουργήσω έναν κήπο όπου τα παιδιά θα μπορούν να παίξουν με τις ώρες, όπου εκεί θα οξύνεται η φαντασία τους και όπου δεν θα φοβόμαστε μην βγάλουν κανένα μάτι, πέσουν σε καμιά μυτερή πέτρα κλπ.

 

Βρήκα ΠΟΛΛΑ πράγματα. Κάποια θα προσπαθήσω να τα φτιάξω, κάποια άλλα ούτε κατά διάνοια και κάποια άλλα μου γέννησαν νέες ιδέες ή θα τα δημιουργήσω σε μικρότερη κλίμακα. Υπάρχει βέβαια φόβος, μέρος του κήπου (μεγάλο μέρος του κήπου) να μοιάζει με καταυλισμό τσιγγάνων (όπως λέει και ο Μάκης), εγώ όμως πιστεύω πως θα μοιάζει σαν ένας ζωντανός κήπος που θα αρέσει στα μικρά μου. Και ποιος ο λόγος να γεμίσεις έναν κήπο 300τ.μ. με πράγματα τα οποία θα φοβάσαι να στα χαλάσουν τα παιδιά? Και πιστέψτε με, ως διακοσμήτρια, ζηλεύω πολλούς τέτοιους κήπους. Δυο στιλ κήπων ήταν οι ονειρεμένοι μου για πολλά χρόνια. Το ένα στιλ ήταν κήποι με γκαζόν, άμμο και καλαμιές και κάκτοι. Το άλλο στιλ ήταν σκέτο γκαζόν και κάπου στην μέση, μια μεγάλη Ιτιά. That’s it! Μίνιμαλ. Τελείως όμως! Και τώρα ετοιμάζομαι για project κήπου με πολλά και διάφορα, πολλά που θα βλέπουν τα μικρά μας και θα περιεργάζονται, γωνιές λάσπης, βότσαλου, σπιτάκια, κρυψώνες, πέργολα, γκαζόν (αυτό πάντα κολλάει σε όλα τα στιλ). Σιγά σιγά θα το φτιάξουμε, θα το τελειοποιήσουμε είπαμε μέσα στα επόμενα 2 ίσως και 3 χρόνια (εκτός αν κερδίσουμε το Τζόκερ οπότε και αν δείτε φωτογραφίες ενός έτοιμου κήπου, θα ξέρετε τι συνέβει😉 )

 

Και τώρα ξεκινάω με φωτογραφίες από πράγματα που μπορείς να φτιάξεις με παλέτες και σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια:

 

 

Μη μου πείτε οτι δεν είναι πολύ εντυπωσιακά!!! Που να δείτε τι άλλο έχω να σας δείξω! Μερικά διακοσμητικά για γωνιές του κήπου:

δεντρόσπιτο μινιατούρα για τα ανθρωπάκια της Ναταλίας!

 

Και αν και δεν τρελαίνομαι με την ιδέα του πλαστικού, αυτά που μπορείς να κάνεις με τα λάστιχα είναι όμορφα! Και ελπίζω πως αυτά θα τα φτιάξω:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και η λίστα συνεχίζεται και δεν σταματάει! Βασικά αλήθεια σας λέω, πρέπει να μου πείτε να σταματήσω να ψάχνω και να αρχίσω να φτιάχνω!🙂

 

Δείτε εδώ τώρα πράγματα για τα παιδιά:

 

ο καλύτερος τρόπος να μάθουν για τον αργαλειό!

με το που βρω παλιά καρέκλα στα σκουπίδια, έχει εξαφανιστεί!

χώρος για χαλίκι αντί για άμμο

Αυτό νομίζω θα αρέσει και στους δυο😉

από παλιό πατίνι!

κι αυτό για όταν θέλουν να γίνουν γουρουνάκια

Για να παίζουν λίγο με το νερό δίχως να γίνεται λάσπη παντού...

Κι αυτό επειδή σε όλα τα παιδιά αρέσει να παίζουν με τα νερά. Κάπου για κοντά στην άμμο το βλέπω αυτό😉

Σε μικρότερη έκταση κοντά στα δέντρα γύρω από το σπιτάκι τους για τις ώρες ΜΗ κοινής ησυχίας (ελπίζω...)!

 

Απίθανα???? Σας έχω κι άλλααααα!!!!

 

Εκτός από ένα μικρό σπιτάκι που θα ξεκινήσω να τους φτιάχνω από ένα παλιό ξύλινο τραπέζι από το οποίο έβγαλα την πάνω τάβλα και που θα φτιάξω τοίχους και παράθυρα από καλαμωτή, θα τους φτιάξω και κάτι καταπληκτικές σκηνές Ινδιάνων από αναρριχώμενα φυτά (κολοκυθιές, φασολιές, γιασεμί, κλπ). Πάρτε μια ιδέα:

ακόμη μια κρυψώνα!

 

Και πάντα υπάρχει μέρος για να ταΐζεις τα πουλάκια:

Τι πιο εύκολο για να το φτιάξουμε παρέα με τα μικράκια μου?

 

Και τώρα θα σας δείξω και αυτά που θα ήθελα πολύ να μπορούσα να φτιάξω αλλά ξέρω πως δεν πρόκειται να τα καταφέρω…😦 Τι να κάνουμε, τουλάχιστον ξέρω τις δυνατότητές μου! Κι αυτό καλό είναι!!!

 

Ίσως να το καταφέρω κι αυτό μια μέρα, αλλά πολύ δύσκολο το βλέπω να μου βγει και ίσιο...

 

Δεν είναι ΟΛΑ τέλεια??? Δεν έχω ιδέα πόσα από αυτά θα κάνω. Υπάρχει αρκετός χώρος αλλά γύρω στα 300τ.μ. αποφασίσαμε να τα διαθέσουμε σε χώρο που θα διαμορφώσουμε έτσι ώστε να υπάρχουν τα έπιπλα κήπου, πέργολα κλπ και τα υπόλοιπα θα είναι γκαζόν, μονοπατάκια από χαλίκι, παιχνίδια και μέρη για τα παιδιά. Ανάμεσα σε όλα αυτά, φανταστείτε λεβάντες, λουλούδια, γιασεμιά, βουκαμβίλιες, ακακίες, και διάφορα άλλα που τα ξέρω φατσικά μόνο (χαχα). Τι λέτε? Θα τα βγάλω πέρα? Το στοίχημά μου, να τα φτιάξω και ο χώρος να φαίνεται όμορφος όχι μόνο στα μάτια των μικρών αλλά και των μεγάλων (έστω των λίγο ανοιχτόμυαλων μεγάλων)🙂 Wish me luck!!!

 

Περιμένω τα σχόλιά σας!!!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

9 responses »

  1. Τέλειες ιδέες!!!!! Κι εγώ διακοσμήτρια είμαι (μόνο στο σπίτι μου πια!) με τάσεις μίνιμαλ-μοντέρνο-πολύ χρώμα και τώρα μετά το παιδί, όλα ακολουθούν την τάση »Παιδική χαρά με λιγότερα μη και πρόσεχε»!!!!
    Ο κήπος είναι κάτι που μου λείπει, αλλά τον ονειρεύομαι και ….ποτέ δεν ξέρεις….🙂. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και είμαι σίγουρη ότι στην πορεία θα σου προκύψουν ιδέες ακόμα πιο σούπερ και δικιές σου!!!!!

  2. πάντα ήθελα σπίτι με κήπο.Τώρα με τα μικρά μου ακόμα πιο πολύ . . . . Πόσο τυχερά είναι τα παιδάκια σου με τέτοια μάμα, με τέτοιες ιδέες και με τέτοιο κήπο. . . . Νόμιζω πως όλες οι διακοσμητρίες (και εγω απο το σπίτι πια) είχαμε αυτό του minimal (εγω και πολύ σκαδιναβικό) άλλα με τα μπουμπουκάκια μας αλλάξαμε. .. . Αχ τι ωραία! Καλά παιχνίδια . . ..

  3. Μήπως να φτιαξουμε κι ενα blog με μαμαδες διακοσμητριες που πλεον μενουν σπιτι με τα μικρα? Και μηπως να βαζουμε φωτογραφιες απο τα dream houses προ εγκυμοσυνης και τα dream houses μετα εγκυμοσυνης? Εμενα τωρα πια τα σπιτια και οι κηποι που μου αρεσουν ειναι αυτα σε στιλ ΙΚΕΑ, τα πιο ελκυστικα στα παιδια, τα σπιτια με μεγαααααλες αποθηκες και κρυφους αποθηκευτικους χωρους (ΠΟΛΛΟΥΣ), με ραφια, καλαθια να πιανουν τα παιδια ολα τα δικα τους πραγματα μονα τους (σχεδον ολα), ενα μεγαλο στρογγυλο τραπεζι να καθομαστε ολοι να βλεπουμε ολους και βασικα η αληθεια ειναι πως το dream house μου, θα ειχε στανταρ μια γυναικα καθε μερα να σημαζευει το σπιτι! Και απο γονιες που μου αρεσαν??? Βλεπω γωνια σε τεχνογρανιτη (ακομα και σε αλλους) και σκεφτομαι παιδικα κεφαλακια ματωμενα… Δηλαδη σπουδες, μεταπτυχιακα, βρισκεις με κοπο το προσωπικο σου στιλ, και μετα… γινεσαι μαμαααα! Ολα τα αλλαζει ε?🙂 Και τελικα ποσο πιο ζωντανα ειναι ετσι?

    Ευχαριστω κοριτσια!!!

  4. Μήπως να ζητήσω από το Δήμαρχο να τα φτιάξει αυτά στο πάρκο του Δήμου;;;;;; Κήπο δεν έχουμεεεεεεε ……

  5. το τελευταίο πολύ ωραίο, βεβαία είναι δύσκολο να γίνει . για τη δική μου αυλή θα ήθελα να κάνω αυτό με την λαχανί καρέκλα που έγινε κούνια αλλα δεν ξέρω ουτε φαντάζομαι πως μπορεί να γίνει. καμία ιδέα?

  6. Hi. Μου άρεσαν πολύ τα παραπάνω! Και έχω κήπο! θα προσπαθήσω να κάνω τα…εύκολα, γιατί κάποια θέλουν πιο επιδέξια χέρια! Το σίγουρο είναι πως θα τροποποιήσω τον κήπο μου για να γίνει χώρος παιχνιδιού και χαράς για την ανιψιά μου!!! Ευχαριστώ πολύ!

Σχολιάστε

