Το δωράκι της δασκάλας!

Standard

 

Η πρώτη του δασκάλα! Φέτος ο Γιώργος ήταν στο προνήπιο. Του άρεσε πάρα πολύ. Και το σχολείο σαν μέρος, και το σχολείο σαν καθημερινότητα, και οι φίλοι που έκανε και η δασκάλα του που ήταν και η πρώτη του δασκάλα και το άτομο το οποίο τους έμαθε να αγαπούν όλα τα παραπάνω. Που τους έμαθε τόσα πράγματα, που έφτιαξε μαζί τους τόσα μικρά και μεγάλα που έφερνε στο σπίτι γεμάτος περηφάνια, όλα όσα τους φύλαγε στους φακέλους που έφερε σπίτι σήμερα και που είδαμε και θα ξαναδούμε μαζί με τόση χαρά.

Αύριο θα πάμε όλοι μαζί στο σχολείο για να δούμε την γιορτούλα που έχουν ετοιμάσει (προβλέπονται πολλά δάκρυα). Από χτες ετοιμάσαμε με τον Γιώργο το δώρο που θα της πάρει αύριο για να την ευχαριστήσει για όλον αυτόν τον χρόνο που τους ντάντεψε.

Αγοράσαμε μια πετσέτα θάλασσας, βάλαμε στο κέντρο ένα ξύλινο φαναράκι μέσα στο οποίο τοποθετήσαμε μια μικρή ελίφη, μια κεραλοιφή mamalydia και μια κρέμα ποδιών με Αλόη. Πήραμε και ασορτί σαγιονάρες και τα φτιάξαμε όλα σε στιλ towel cake. Πως σας φαίνεται???

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

6 responses »

  1. υπεροχο δωρακι πραγματικα θα το χαρει.εμεις δεν αγορασαμε κατι,ειχαμε κ 2 δασκαλες,ετσι τις εδωσε απο μια ζωγραφια που εφιαξε ειδικα για αυτες κ εγραψε με τα γραμματακια του καλο καλοκαιρι,με αγαπη κ το ονομα του.φιλια κ καλα να περασεις αυριο.παρε κ χαρτομαντηλα μονο…φιλια.

  2. Παράθεμα: Δωράκι για την δασκάλα! | Το Blog μιας Μαμας

Σχολιάστε

