Χρόνια πολλά μπαμπάδες!!!

Standard

 

Εκλογές σήμερα! Πολλά μπορεί να αλλάξουν στην Ελλάδα μας, πολλά μπορεί να μείνουν ίδια. Ελπίζω αυτά που χρειάζονται να αλλάξουν, να βρουν τρόπο θετικής αλλαγής και όσα χρειάζονται αλλαγή να ξεκολλήσουν από την στασιμότητα του φόβου και να αλλάξουν σελίδα.

 

Ευτυχώς, που για ορισμένα πράγματα μπορώ να χαίρομαι που μένουν ίδια. Όπως για παράδειγμα την αγάπη και την περηφάνια που νιώθω για τον μπαμπά των παιδιών μου και τον θαυμασμό και λατρεία που νιώθουν αυτά για τον μπαμπάκα τους (μπαμπίνγκι τον έβγαλε η Ναταλία)!

 

Ότι ο Μάκης είναι ο μεγάλος μου έρωτας, αυτό το γνωρίζετε πολλοί από σας που με διαβάζετε συχνά… Το ότι είναι η δύναμη και το κουράγιο πίσω από τις διάφορες φιλοσοφίες μου για το μεγάλωμα των παιδιών το έχετε επίσης διαβάσει ή και φανταστεί κάποιες. Το ότι τα δυο μικρά μας τον αγαπούν το καθένα με τον δικό του τρόπο και για τους δικούς τους λόγους είναι κάτι που το διαβάζω εγώ καθημερινά… στα ματάκια τους! Όταν τον πρήζουν με το που έρχεται από την δουλειά και πριν κάτσει, ή φάει, του λένε το οτιδήποτε, πέφτουν πάνω του, κυλιούνται μαζί του, παίζουν ξύλο, κρυφτό, φωνάζουν, μοιράζονται το φαγητό του από το πιάτο του, κρέμονται από την έκφρασή του… εγώ το διαβάζω στα μάτια τους!

 

Όταν κάποτε σκεφτόμουν οτι θα μου άρεσε για άντρας μου και όταν τον φανταζόμουν σαν μπαμπά, κάπως έτσι τον φανταζόμουν και χαμογελούσα. Βέβαια τελικά μου βγήκε ακόμη καλύτερος! Είμαι πολύ τυχερή που τον έχω για άντρα κοντά 8 χρόνια (hint: σε 2 μέρες έχουμε επέτειο γάμου by the way αγαπούλα!), αλλά τα παιδιά μου είναι πολύυυυυ πολύ τυχερά που τον έχουν για μπαμπά! Η κόρη μου θα έχει ένα υπέροχο πρότυπο για να επιλέξει αργότερα σύντροφο και ο γιος μου έχει το καλύτερο πρότυπο  για να γίνει κι αυτός ένας άντρας σαν τον μπαμπά του!

Μπαμπά των παιδιών μου, ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

Χρόνια πολλά και σε όλους τους μπαμπάδες🙂

Χρόνια πολλά και στον δικό μου μπαμπάκα!!!🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

One response »

Σχολιάστε

