Άπλωμα, μάζεμα, δίπλωμα (για νήπια)

Standard

Η Ναταλία που λέτε, δεν είναι να με δει να πάω να απλώσω τα ρούχα. Άπαξ και βγούμε στο μπαλκόνι, δεν θέλει να φύγει από κει αν δεν έχει βάλει σε κάθε ρούχο και από 7 μανταλάκια. Και έτσι, αφού φοβάμαι να την αφήνω μόνη της εκεί, της έφτιαξα απλώστρα μέσα στο σπίτι, πολύ πολύ οικονομικά αλλά πάνω απ’όλα, πολύ πολύ εύκολα!

 

Τι θα χρειαστείτε:

– σπάγγο

– μανταλάκια

– μικρά πανάκια και ρουχαλάκια του παιδιού

– καλαθάκι ή μπολάκι

– λεκανίτσα ή μεγαλύτερο μπολ

 

Έδεσα τον σπάγκο από τον πάγκο της κουζίνας σε ένα σκαμπό  (το έκανα διπλό για να της φαίνεται σαν το δικό μας), της βρήκα ελαφριά ρουχαλάκια δικά της και πετσετούλες μικρές και της τα έβαλα σε μια μικρή λεκανίτσα. Της έβαλα και τα μανταλάκια σε ένα μικρό καλαθάκι, της τα έφερα όλα στο σαλόνι και της είπα να απλώσει τα ρούχα και μετά να τα μαζέψει και να τα διπλώσει και να τα ξαναβάλει στη λεκανίτσα! Και πόσο της αρέσει να κάνει την μικρή νοικοκυρούλα δεν λέγεται!!! Όταν θα μεγαλώσει και θα της λέω να απλώσει κανένα ρούχο βέβαια, μόνο που δεν θα με βρίζει φαντάζομαι!

 

Με αυτό το παιχνιδάκι πάντως, αφιερώνει πολύ ώρα, μαθαίνει να κάνει κάποια πράγματα με τη σειρά, και η λεπτή κινητικότητα των χεριών όλο και γίνεται καλύτερη. Και με το δίπλωμα (μην περιμένετε θαύματα) τα πάει μια χαρά. Μετά μου τα δείχνει όλα τόσο μα τόσο περήφανη η ζουζούνα!

 

Τα υλικά σίγουρα τα έχετε όλα, οπότε να ακόμη ένα παιχνιδάκι που θα μπορεί να φτιάξετε στα μικρά σας ακόμη και αύριο😉

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

4 responses »

  1. Παράθεμα: Άπλωμα, μάζεμα, δίπλωμα (για νήπια) « Ηλιαχτιδα

  2. Τώρα είναι τα ωραία που θέλουν να κάνουν δουλειές! Κι εμένα ο μικρός μου της προάλλες έπιασε τη σφουγγαρίστρα κι έκανε ότι σφουγγάριζε. Όταν μεγαλώσουν για να δούμε θα έχουν την ίδια όρεξη;

Σχολιάστε

